2021eko liburuen kapituluak
Aldekoa, A., Garaio, B. & Garcia-Ruiz, M. (2021) “Hiru txerritxoak eta beraien abenturak, otsoak beraien etxeak bota ez ditzan: hizkuntza gutxitua ardatz duen hezkuntza eleaniztuneko hiru kasu apreziatibo”. In L. Diaz de Gereñu, I. Manterola & I. Garcia-Azkoaga (eds.), Euskara oinarri eta eleaniztasuna helburu (181-198). Bilbao: UPV/EHU-UEU. ISBN 978-84-1319-3427
Almgren, M., Ezeizabarrena, M.J., & García, I. (2021) “Elebidun txikien garapen lexiko eta gramatikala” ”. In L. Diaz de Gereñu, I. Manterola & I. Garcia-Azkoaga (arg.), Euskara oinarri eta eleaniztasuna helburu. Hizkuntzen garapena eta erabilera aztergai. Bilbo: UPV/EHU. 163-179. ISBN: 978-84-1319-342-7.
Almgren, M. & Barnes, J. (2021) “Training teachers for the challenges of multilingual education” in Jorge Pinto & Nelia Alexandre (eds). Multilingualism and third language acquisition. Learning and teaching trends. Contact and Multilingualism 2. Berlin: Language Science Press (2021). 117-136. ISBN 978-3-96110-297-6
García-Azkoaga, I & Díaz de Gereñu, L (2021). “ Mintzaira-jarduera eta generotasuna: narrazio-egintza adibide” In L. Diaz de Gereñu, I. Manterola & I. Garcia-Azkoaga (arg.), Euskara oinarri eta eleaniztasuna helburu. Hizkuntzen garapena eta erabilera aztergai. Bilbo: UPV/EHU. 143-162. ISBN: 978-84-1319-342-7.
Goirigolzarri-Garaizar, J. (2021). “Gazteak eta euskara pandemia garaian”. In Gazteak eta pandemia. Adituen begiradak.. Gazteen Euskal Behatokia. Vitoria-Gasteiz: Eusko Jaurlaritza. Berdintasun, Justizia eta Gizarte Politiketako Saila. 70-73 Idiazabal, I. (2021) “ELEBILAB, gure iker taldearen ibilbidearen historia moduko zerbait, erronka berriak ahaztu gabe”, in L. Diaz de Gereñu, I. GarciaAzkoaga eta I. Manterola (Eds.) Euskara oinarri eta eleaniztasuna helburu, Bilbao: UPV/EHUko argitalpen Zerbitzua. 19-34. ISBN: 978-84-1319-342-7.
Larringan, L.M., Diaz de Gereñu, L.& García-Azkoaga, I. (2021). “Mintzaira, testua, generoa: interakzionismo sozio-diskurtsiboaren talaiatik” . In L. Diaz de Gereñu, I. Manterola & I. Garcia-Azkoaga (arg.), Euskara oinarri eta eleaniztasuna helburu. Hizkuntzen garapena eta erabilera aztergai. Bilbo: UPV/EHU. 119-143. ISBN: 978-84- 1319-342-7. ISBN: 978-84-1319-342-7.
Lascano, B. & Manterola, I. (2021). “Mattin Zaku eta Centellita/Étincelle: D ereduko haurren garapen elebiduna aztergai”. In L. Diaz de Gereñu, I. Manterola & I. GarciaAzkoaga (arg.), Euskara oinarri eta eleaniztasuna helburu. Hizkuntzen garapena eta erabilera aztergai. Bilbo: UPV/EHU. 163-179. ISBN: 978-84-1319-342-7.
Mendizabal, M. & Uranga, B. (2021). “Munduko hizkuntza-aniztasunetik euskarara; ekologiatik begirada” in In L. Diaz de Gereñu, I. Manterola & I. Garcia-Azkoaga (arg.), Euskara oinarri eta eleaniztasuna helburu. Hizkuntzen garapena eta erabilera aztergai. Bilbo: UPV/EHU. 257-273. ISBN: 978-84-1319-342-7.
Ortega, A. & Zarraga, A. (2021). “Euskal-nasa kooperazioa: helduen eskoletarako metodologia eraginkorraren bila, atazetan oinarritutako irakaskuntzaren bidetik”. In: Diaz de Gereñu, L.; Manterol, I. & Garcia-Azkoaga, Ines M. (arg.), Euskaraoinarri, eleaniztasuna helburu. Servicio de Publicaciones de la Universidad del País Vasco EHU/UPV. 287-302. ISBN: 978-84-1319-342-7.
Zarraga, A. & Ortega, A. (2021). “Euskal-nasa kooperazioa: helduen eskoletarako metodologia eraginkorraren bila, atazetan oinarritutako irakaskuntzaren bidetik” in In L. Diaz de Gereñu, I. Manterola & I. Garcia-Azkoaga (arg.), Euskara oinarri eta eleaniztasuna helburu. Hizkuntzen garapena eta erabilera aztergai. Bilbo: UPV/EHU. 287-302. ISBN: 978-84-1319-342-7.