Storytelling para Investigadoras e Investigadores (Martxoa-Maiatza 2024)

Storytelling para Investigadoras e Investigadores

Nori zuzendua

UPV/EHUko doktoregaiak

Datak

  • Bizkaiako campusa: 2024ko martxoa
  • Gipuzkoako campusa: 2024ko apirila
  • Arabako campusa: 2024ko maiatza

Iraupena (ordutan) / Ordutegia

9 ordu (3 orduko 3 saio bakoitza)

Goizez: 10:00-13:00

Asistentzia

%100 bertaratzea derrigorrezkoa (Oinarrizko arautegia DOKe-k antolatutako zeharkako prestakuntza jardueretan parte hartzeko 3. puntuan).

Hizkuntza

Gaztelania

Modalitatea

Presentziala

Lekua eta egunak
CAMPUSA DATA LEKUA
Bizkaiko campusa
(Leioa)
Martxoak, 7, 14, 21 Biblioteka Nagusia eraikina
6B (1. Solairua)
Gipuzkoako campusa
(Donostia)
Apirilak, 11, 18, 25 Carlos Santamaria Zentroa
1 gela
Arabako campusa
(Gasteiz)
Maiatzak, 2, 9, 16 Micaela Portilla Ikergunea
0.6 gela

 

Hizlaria, irakaslea eta profila:

Beatriz Donayre Guerrero. Irakaslea, ikerlaria eta ikusizko sortzailea. Komunikazioan, storytelling korporatiboan, narratiba pertsuasiboetan, marka-estrategiatan, joeren azterketan, eta publizitate mailako sorkuntzan eta idazketan ditu esperientzia eta prestakuntza. Publizitatean lizentziatua da, eta Publizitate mailako Komunikazioan Magisterra eta Komunikazioan doktoregaia da EHUn. Proiektu bakoitzarekin lotutako bere helburua da sentitzen, kontatzen eta adierazten dena esperimentatzea eta berriro irudikatzea.

Parte hartzaileen kopurua

16

Izen-ematea

INSKRIPZIO ITXIA

Helburuak

Zergatik ikastaro-tailer hau?

Kontatzea gaitasun naturala da. Gertaera, gorabehera edo pasadizoren bat kontatzeko eskatzen badigute, ziurrenik elementu batzuk erabiliko ditugu oinarrizko narrazio bat sortzeko, baina narrazio-trebetasuna maila harrigarriago eta aberasgarriagoetan agertzen da, esperimentazio maila handiagoko narrazioarekin lotutako elementuak egituratzeko gai garenean.

Storytellinga nonahi ageri den kontzeptua da; izan ere, esparru profesional askotan aplika daiteke. Ikerketa-lan batean aplikatzeak, proiektua ikuspegi narratibotik ikusteaz gain, emozioak prozesuarekin berarekin barneratzen lagunduko du. Prozesu horretan, kontakizunak sor daitezke, benetako narrazio-eraldaketa posible dela jakiteko esperimentatzeko eta sortzeko gogoz.

Ikastaro-tailerrak kontzeptu teorikoak laburbildu eta batuko ditu, gero modu praktikoan bistaratu eta zehaztu ahal izateko. Horrez gain, parte-hartzaileak funtsezko ideiak jasoko ditu ikerketa-prozesuaren bidez kontakizuna barneratu ahal izateko.

Doktoregaiak eskuratuko dituen gaitasunak:

Asmatzeko, diseinatzeko edo sortzeko, praktikan jartzeko edo ikerketako edo sorkuntzako funtsezko prozesua barneratzeko gaitasuna.

Erabilera-moduen eta -hizkuntzen inguruan ezagutza esparruekin lotuta komunitate akademikoarekin eta zientifikoarekin eta oro har gizartearekin komunikatzeko gaitasuna (nazioarteko komunitate zientifikoan ohikoa izaten da).

Ikastaroaren edukia

El curso-taller está ideado para ser desarrollado en 4 fases: SER, HACER, ACTUAR y VINCULAR. Se desarrollará contenido teórico y se llevarán a cabo 3 actividades prácticas individuales.

Sesión 1

SER:

  • Somos entes narrativos por naturaleza
  • Cada día es un capítulo nuevo en nuestra historia
  • ¿Por qué el Storytelling en investigación?

HACER:

  • Concepto de relato
  • Las materias primas para narrar.
  • Actividad 1: moldeando nuestra historia.

Sesión 2

  • Niveles de narración
  • History vs Story
  • Elementos de una historia

ACTUAR:

  • Teorías del Storytelling
  • La importancia de la transformación
  • La investigación en primera persona
  • Actividad 2: Empezando a contar

Sesión 3

VINCULAR:

  • El viaje del héroe/heroína en el proceso de investigación
  • Identificación visual de las etapas.
  • Actividad 3: Interiorizando con nuestro proyecto.