Badakizu nola kudeatu hiri-hondakinak?

Hiri hondakin solidoen gaikako bilketari buruzko hitzaldi informatiboa

Kartela
Noiz: 2023ko azaroaren 23a, osteguna, 11:00etatik 12:00etara
Non: Bilboko Ingeniaritza Eskola. I. eraikina - Hitzaldi Aretoa P0E1

Bilboko Udalak antolatutako jardunaldia, UPV/EHUko Bilboko Ingeniaritza Eskolarekin eta Iraunkortasunaren arloko Zuzendaritzarekin lankidetzan, Europako Batzordearen Hondakinak Prebenitzeko Europako Astea (EWWR)" ekimenaren integratua, 2023ko azaroaren 18tik 26ra Europa osoan egiten dela, "Ez utzi biltzen" lelopean, ONTZIEN kudeaketa jasangarriarekin lotuta

2022an, Bilbao hiriak Europak ezarritako helburuekin bat zetorren birziklatze-tasa lortu zuen. Hala ere, gogorarazi behar da "Europako araudiak anbizio handiko helburuak finkatzen dituela hiri-hondakinak birziklatzeari dagokionez", eta horiek, gainera, "nahitaez bete beharrekoak" direla. Zehazki, helburu horiek pixkanaka haziz joango dira, 2035ean % 65era iritsi arte.

Sakoneko helburu horrekin, sentsibilizazio- eta kontzientziazio-jardunaldi honetan hondakinen gaikako bilketarekin lotutako hainbat gai jorratuko dira, batez ere, frakzio horien (ontziak), urdinen (kartoia) eta berdeen (beira) edukiontziei lotutakoak.

ANIMA ZAITEZ ETA PARTE HARTU!