DIVULGACION-Salidas-de-campo

Mendi irteerak edo geologia ibilbideak

2017/2018 ikasturtea

Sekziokoikertzaileek 2017-2018 ikasturteanzeharburutudituztendibulgaziozkomendi-irteerakedogeologia-ibilbideak.

Horrelakoirteeraedoibilbidebatantolatzekointeresikizanezgero, harremanetanjarriArturo Apraizekin (arturo.apraiz@ehu.eus) eta posible deneanlagundukodizugu.

• Urriak 7. “Charla y visita al parque megalítico de Legaire”. Luis Miguel Martínez-Torres.
  • Azaroak 12. “Pagoeta: Erreziletik etorri zen mendia. Geologiak dio”. Publiko orokorra. Luis Miguel Agirrezabala.
  • Abenduak 5. “Sopelako hondartzaren ezaugarri geologikoak”. Fray Juan de Zumarraga Durangoko ikastetxeko batxillergoko taldea. Aitziber Suarez.
  • Abenduak 16. “Itziar-Lastur ibilbide geologikoa”. Publiko orokorra. Arantza Aranburu.
  • Urtarrilak 11. “Aiako Harriaren sekretu geologikoak”. Bermioko institutua. Arturo Apraiz.
  • Urtarrilak 19. “Los secretos de Punta Begoña”. Laura Damas.
  • Martxoak 15. “Sopelako hondartzaren ezaugarri geologikoak”. “Prest-gara” ikastaroen barruan. Arturo Apraiz.
  • Apirilak 14. “El humedal de Salburua: Ventana del acuífero cuaternario”. Publiko orokorra. Ane Zabaleta eta Iñaki Antigüedad.
  • Maiatzak 12. "KARST. Montañas coral y valles escondidos del Geoparkea / Karst, koralezko mendiak eta bailara ezkutuak Euskal Kostaldeko Geoparkean". Publiko orokorra. Arantza Aranburu.
  • Maiatzak 13. “Larrano: bolkanak itsaso tropikala astindu zuenan / Larrano un mar tropical sacudido por procesos volcánicos”. Publiko orokorra. Arantza Aranburu, Arantxa Bodego eta Arturo Apraiz.
  • Maiatzak 26. “Ibilaldi Antropologiko-zientifikoa”. Beasaingo Institutuaren 50. urteurrena. Publiko orokorra. Arantxa Bodego.