EGOKITZAPENAK UNIBERTSITATERA SARTZEKO EBALUAZIO PROBETAN
Entzumen urritasuna duten ikasleentzako egokitzapenak:
- Denbora gehitzea (15 minutu gehiago).
- Eserlekuaren erreserba lehen ilaran.
- Argibide pertsonalizatuak.
- Zeinu Hizkuntzako Interpretea.
- Gorreriari buruzko jarraibideak zuzentzaileentzat.
Ikusmen urritasuna duten ikasleentzako egokitzapenak:
- Denbora gehitzea (15 minutu gehiago).
- Azterketaren testua arial 16 formatuan eta lerroartean 1,5.
- Ordenagailua (posible diren ikasgaietan) eta azkeneko ilaran jesarlekua erreserbatzea.
- Azterketak braillez eta/edo Word fitxategian (IBTk egokituak)
- Ekipamendu espezifikoa: IBTaren ordenagailua, programa espezifikoak, braille teklatua, lupa, etab.
- Aparteko gela, salbuespeneko egoeratan.
Desgaitasun fisikoa (motore-urritasuna eta gaixotasun organikoak) duten ikasleentzako egokitzapenak:
- Denbora gehitzea (15 minutu gehiago).
- Altzari egokitua.
- Espazio irisgarriak.
- Ordenagailua (posible diren ikasgaietan).
- Transkripzioa.
- Hezkuntza laguntzarako espezialista.
- Komunera joateko edo gelatik ateratzeko baimena.
- Krisi-kasuetarako jarraibide espezifikoak.
- Elikagaiak hartzeko, medikazioa edo neurgailu eta aparatuak edukitzeko baimena.
- Aparteko gela, salbuespeneko egoeratan.
Ikasteko Zailtasun Espezifikoak dituzten ikasleentzako egokitzapenak (Dislexia, disortografia, disgrafia, diskalkulia eta Hizkuntzaren Nahaste Espezifikoa):
- Denbora gehitzea (15 minutu gehiago).
- Irakasleek azterketa ozen irakurtzea, ikasleak, soilik ikasleak azterketa egitean eskatzen badu bakarrik.
- Azterketaren amaieran idatzitakoa ulergarria dela egiaztatu, soilik ikasleak azterketa egitean eskatzen badu bakarrik.
- Azterketaren amaieran ozen irakurtzea ikasleak idatzitakoa berrikusteko, soilik ikasleak azterketa egitean eskatzen badu bakarrik.
- Ordenagailua (posible diren ikasgaietan) eta azkeneko ilaran jesarlekua erreserbatzea.
- Dislexiari buruzko jarraibideak zuzentzaileentzat.
Arreta Gabezia eta Hiperaktibitate Nahastea (AGN-H) dituzten ikasleentzako egokitzapenak:
- Denbora gehitzea (15 minutu gehiago).
- Eserlekuaren erreserba distrakzioak ekiditeko.
- Azterketaren egituraren berri eman eta argibideak modu pertsonalizatuan azpimarratu ikasleari, soilik ikasleak azterketa egitean eskatzen badu.
- Azterketaren amaieran idatzitakoa ulergarria dela egiaztatu, soilik ikasleak azterketa egitean eskatzen badu.
- Azterketaren amaieran galdera guztiak erantzun dituela egiaztatu.
- Aparteko denbora amaitzeko 30 minutu falta direnean abisatzea.
- Arreta-dei diskretuak, arreta galtzen bada.
Autismoaren Espektroko Nahasmenak (AEN) dituzten ikasleentzako egokitzapenak:
- Denbora gehitzea (15 minutu gehiago).
- Azterketaren egituraren berri eman eta argibideak modu pertsonalizatuan azpimarratu ikasleari, soilik ikasleak azterketa egitean eskatzen badu.
- Ordenagailua (posible diren ikasgaietan) eta azkeneko ilaran jesarlekua erreserbatzea.
- Erreserbatutako eserlekua edo aparteko gela.
- Komunera joateko edo gelatik ateratzeko baimena.
- Aparteko denbora amaitzeko 30 minutu falta direnean abisatzea.
- Azterketa egingo den instalazioa aldez aurretik bisitatu
- Aparteko ikasgela, salbuespeneko egoeretan
Nahaste psikikoak dituzten ikasleentzako egokitzapenak:
- Denbora gehitzea (15 minutu gehiago).
- Eserlekuaren erreserba.
- Ikasgelatik irteteko baimena antsietate-krisiak edo nahasmenduarekin lotutako beste egoera batzuk izanez gero.
- Krisi kasuetarako argibideak.
- Aparteko denbora amaitzeko 30 minutu falta direnean abisatzea.
- Aparteko ikasgela, salbuespeneko egoeretan.