Talde-entrenamendua eta ikaskuntza esperientziala

Esperientzia-taldeak prestakuntza-osagai gisa defini daitezke, eta hainbat aste iraun ohi dute. Bertan, ikasleak bere hazkunde pertsonalean zentratu daitezke, eta taldeko prozesu eta trebetasunetan sakondu. Hezkuntza- eta gizarte-premiei erantzuteko diseinatuta daude, eta talde-lanean adituek gehien onartzen dituzten aldaketa-, eraldaketa- eta ikaskuntza-tresnetako bat dira.
Proiektu honen helburua da ikasleek esperientzia-taldeetan parte hartzen duten aldetik dituzten bizipenak hobeto ulertzea eta ikastea, eta gizartea eraldatzeko mekanismo nagusiei buruz dituzten pertzepzioak biltzea. Era berean, ikuspegi horren erabilgarritasuna berrikusiko dugu, ikasleari talde-prozesua ulertzen laguntzeko, pertsonen arteko trebetasunak garatzeko, hazkunde pertsonala esperimentatzeko eta taldeak errazteko eta gizartea eraldatzeko trebetasunak eskuratzeko.
- Koordinatzailea: Ainara Arnoso Martínez
- Kontakturako e-maila: ainara.arnoso@ehu.eus
- Parte hartzen duten ikastegiak: Psikologia Fakultatea
- CBL programaren deialdia: VII (2023/24), VIII (2024/25)
Ekoizpen zientifikoa
- Arnoso, A., Elgorriaga, E. 2024. Relaciones entre grupos sociales y étnicos y competencia cultural. Análisis de un grupo de entrenamiento experiencial. Boletín de la Sociedad Española de Psicoterapia y Técnicas de Grupo, 41, 137-158.