Campus Bizia Lab programaren jardunaldia: "GrAL/MALak iraunkortasunaren alde"
Nori zuzenduta: unibertsitateko kideei (IRI, AZP eta ikasleak) eta iraunkortasunean interesatuta dauden beste eragileei.
Data: 2022ko ekainaren 23an
Ordutegia: 10:00-13:15
Lekua: Oteiza Auditorioa (Bizkaia Aretoa)
Zu ikustea gustatuko litzaiguke eta zure GrAL/MALa ezagutzea aurkezpen edo poster baten bidez.
Helburuak
Azken urteotan bizi dugun krisi sistematikoak areagotu egin du planetaren eta pertsonen erronka handiei modu kolektiboan erantzuteko premia eta beharra: klima-aldaketa, gosea, desberdintasunak, gerrak, bioaniztasunaren murrizketa, giza eskubideen urraketa edo errekurtso eskasia modu kolektiboan eta diziplinaz gaindiko hurbilketekin bakarrik konpon daitezkeen gaiak dira.
Campus Bizia Lab programan bost ikasturte baino gehiago daramatzagu lan egiten Euskal Herriko Unibertsitatearen (UPV/EHU) eta inguruko iraunkortasunerantz aurrera egiteko. 5. edizio honetan, 400 pertsona baino gehiago ari gara elkarlanean 28 proiektutan. Proiektu horietan, Gradu Amaierako Lana (GrAL) eta Master Amaierako Lana (MAL) egiten duten eta balorean jarri nahi genituzkeen ikasleen ekarpen paregabea dugu.
Jardunaldi honen helburua unibertsitate-komunitate osoarentzako (IRI, AZP eta ikasleak) eta 2021/22 ikasturtean Campus Bizia Lab (CBL) proiektuetan izandako aurrerapenak ezagutzeko eta UPV/EHUren iraunkortasun-erronkekin lankidetzan aritzeko interesa duten beste eragile batzuentzako topaketa izatea da.
Hauek dira jardunaldiaren helburu zehatzak:
- Campus Bizia Lab (CBL) programaren 5. deialdiko proiektuen aurrerapenak partekatzea, parte hartzen duen ikasleen GrAL eta MALak bereziki.
- Iraunkortasunaren arloan erronka berriak definitzea UPV/EHUn.
- CBL programa zabaltzea beste diziplina, estamentu eta unibertsitate eta/edo ikerketa zentroetako unibertsitate komunitateko pertsonek programan parte har dezaten sustatzeko.
Programa
Ekainak 23
-
10:00 – 10:15. Jardunaldiaren irekiera
Estibaliz Saez de Camara Oleaga. UPV/EHUko Iraunkortasunaren eta Gizarte Konpromisuaren arloko zuzendaria -
10:15 – 11:30. Gradu Amaierako eta Master Amaierako Lanen (GrAL/MAL) aurrerapenen aurkezpena
CBL programan parte hartzen duen ikasleria -
11:30 – 12:00 Atsedena
-
12:00 – 13:10 Gradu Amaierako eta Master Amaierako Lanen (GrAL/MAL) aurrerapenen aurkezpena
CBL programan parte hartzen duen ikasleria -
13:10 – 13:15 Itxiera
Harremanetarako
- Helbide elektronikoa: iraunkortasuna@ehu.eus
- Telefonoa: 94 601 30 83 (Nekane Castillo Eguskitza)
Gradu Amaierako eta Master Amaierako Lanen (GrAL/MAL) aurrerapenen aurkezpena
HITZALDIAK |
|
GrAL/MALak iraunkortasunarekin | |
---|---|
Ikaslea: Violeta Infante Inzunza | HAZIAK: La cerámica como lienzo y materia de concientización ecológica (pdf, 1,1 Mb) |
Ikaslea: Miriam Loidi Zuleta | Manta Salvavidas. La práctica artística colectiva para un cambio ecosocial (pdf, 5,2 Mb) |
Koordinatzailea: M. Carmen Encinas | Haur eta Gazte Literatura eta Garapen Iraunkorra / Literatura Infantil y Juvenil y Desarrollo Sostenible (pdf, 271 Kb) |
Elikadura eta kontsumo iraunkorreko ereduak | |
Ikaslea: Raquel González Pérez | Prevalencia y determinantes de la inseguridad alimentaria en estudiantes universitarios durante la pandemia por Covid-19 (pdf, 2 Mb) [Proyecto Food Insecurity among European University Students during the COVID-19 Pandemic (FINESCOP)] |
Koordinatzailea: Dani Zuazagoitia | Realización de prácticas docentes colaborativas e interdisciplinares en el Huerto Ecológico del Campus de Álava (pdf, 5,9 Mb) |
Ikaslea: Lorena Fernández García | Mujeres campesinas y seguridad alimentaria en El Salvador |
Koordinatzailea: Virginia Navarro | Elikadura jasangarria: Giza Nutrizioa eta Dietetika gradutik Arabako Campusera (pdf, 9,1 Mb) |
Koordinatzailea: Javier Bilbao | Medición de factores medioambientales mediante open hardware (pdf, 718 Kb) |
Gizarte-eraldaketa | |
Ikaslea: Laura Martínez Martín | "Con la comida no se juega" Proyecto para la prevención y detección social de trastornos de la conducta alimentaria desde el ámbito educativo (pdf, 5,3 Mb) |
Ikaslea: Ana Lasa Somocurcio | Genero Berdintasuna Enpresan: IBEX35 eko bost enpresen administrazio kontseiluaren osaeraren eta dibulgatutako informazioaren analisia (pdf, 505 Kb) |
Koordinatzailea: Israel Alonso | ODS Irratia. Creación de una radio comunitaria online para trabajar de manera transversal y colaborativa los ODS en la UPV/EHU |
Koordinatzailea: Edurne Martínez | Ser mujer, magrebí y musulmana en el mundo laboral: Construyendo la igualdad de oportunidades |
Ekonomia zirkularra eta trantsizio energetikoa | |
Ikaslea: Miguel San Cristóbal Epalza | Análisis del potencial fotovoltaico de Vitoria-Gasteiz (pdf, 1,2 Mb) |
Koordinatzailea: Estibaliz Apiñaniz | Vitoria-Gasteizko Ingeniaritza Eskolan klimatizaziorako energia kontsumoaren optimizatzea (pdf, 2,8 Mb) |
Ikaslea: Iñigo Orbegozo | Análisis de rentabilidad de la planta fotovoltáica situada en la Escuela de Ingeniería de Bilbao (pdf, 501 Kb) |
Koordinatzailea: Miren Terese Bedialauneta | EBAPEN: Energia berriztagarriekin autokontsumo partekatua Eibarren (pdf, 299 Kb) |
Ikaslea: Lucas Veyrinas | Aplicación de refrigeración criogénica para la sustitución de las emulsiones de aceite mineral convencionales (pdf, 4,5 Mb) |
Espazio iraunkorrak | |
Koordinatzailea: Ibone Ametzaga | Leioa Campuseko berde guneak: Aldaketa klimatikoari aurre egiteko aukera (pdf, 2,2 Mb) |
ATSEDENA |
|
POSTERRAK |
|
GrAL/MALak iraunkortasunarekin | |
Ikaslea: Markel Fernández Etxeberria | Kalitatezko hezkuntzari ekarpen bat egiteko Ikaskuntza-Zerbitzu proiektu bat: Lantziego Ikastola herri ikastetxeko eskolaz kanpoko hezkuntza-baliabideen bilduma (pdf, 84 Kb) |
Ikaslea: Jose Victor García Rivas | Gorputz Adierazpena eta Orientazioa, Lehen Hezkuntzako Ikasketa-Zerbitzuaren proposamen bat (pdf, 374 Kb) |
Koordinatzailea: Nahia Idoiaga | Maskulinitate hegemonikoaren eragina harreman sentimentaletan. Erasotzailea eta biziraulearen ikuspuntutik (pdf, 975 Kb) |
Ikaslea: Andrea Caro Gracia | Abestuko dugu? Genero ikuspegia lantzen musika klasean |
Koordinatzailea: Nahia Idoiaga | La prostitución femenina actual: un acercamiento desde distintas visiones |
Ikaslea: Ane Agirrezabala Markiegi | Zaintzaren garrantzia hezkuntzan etika inklusiboaren ikuspegitik: irakasle baten esperientzia |
Ekonomia zirkularra eta trantsizio energetikoa | |
Ikaslea: Alex Ibarrondo Macias | Biogasa sortzeko UPV/EHUan sortzen diren hondakin organikoen potentzialaren azterketa |
Koordinatzailea: Gorka Bueno | Social organisational LCA for the academic activity of the University of the Basque Country UPV/EHU (pdf, 1,5 Mb) |
Koordinatzailea: Gorka Bueno | The environmental and social footprint of the University of the Basque Country UPV/EHU (pdf, 366 Kb) |
Koordinatzailea: Miren Itsaso Martinez | Activación termoquímica de adsorbentes carbonosos sostenibles para la eliminación de antibióticos de las aguas residuales |
Koordinatzailea: Miren Itsaso Martinez | Producción de absorbentes carbonosos a partir de biorresiduos generados en la UPV/EHU para la eliminación de antibioticos de las aguas residuales (Carbiotics) |
Espazio iraunkorrak | |
Ikaslea: Jose Luis Bilbao-Goyoaga Larramendi | Leioako metroaren eta Bizkaiko campusaren arteko patinete elektrikorako erreiaren azterketa (pdf, 1,6 Mb) |
Koordinatzailea: Elisabete Alberdi | Bizkaiko campusa eta Leioa herria konektatuko dituen patineteentzako bide baten diseinua |
Koordinatzailea: Elisabete Alberdi | Bizkaiko campuseko mugikortasunaren azterketa (pdf, 742 Kb) |
Ikaslea: Alejandro García Clemente | Guardería y Escuela infantil en el Campus de la UPV de Gipuzkoa (pdf, 7 Mb) |
Ikaslea: Unai Armengod | Optimización de la calidad del aire interior y del confort térmico en las aulas desarrollando un sistemas automátcio de apertura y cierre de ventanas sensorizado (pdf, 686 Kb) |