ERASMUS Programme

Europar Batasuna, irakasleak eta ikasleak XXI. mendean: teknologia berrien bidezko prestakuntzarako erronka berriak

Go to Website

Programa espezifikoa: Erasmus+. JEAN MONNET proiektuak
UPV/EHU: Koordinatzailea
UPV/EHU IP: Nicolas Alonso Moreda eta Oscar Abalde Cantero
Proiektuaren hasiera: 2015/09/01
Proiektuaren amaiera: 2016/08/31

Deskribapen laburra: Proiektu honen helburu nagusiak hauek dira: EB eta Europako integrazioa bigarren hezkuntzako ikasketen esparruan bistaratzen laguntzea; 2. Gure gazteei prestakuntza akademikoa/irakaskuntzakoa ematen laguntzea; 3. EBren lanarekin lotutako gaur egungo gaiei eta gai garrantzitsuei buruzko eztabaida sustatzea. Hori 1en bidez lortuko da. "Europar Batasuna Bigarren Hezkuntzan: EB 4 gako-alderdi hitz gutxitan" izeneko ikastaro/mintegi espezializatua Bigarren Hezkuntzako irakasleekin (bi saio aurrez aurre eta bi online); 2. Hezkuntza-administrazioekin akordioak/hitzarmenak sina daitezen sustatzea; 3. Hitzaldi eta mahai-inguruen ziklo bat antolatzea ("EBko egungo integrazioari buruzko gaiak"); 4. Mintegietatik, hitzaldietatik eta mahai-inguruetatik ateratako ondorioak liburu kolektibo baten, liburu elektroniko baten, web orri baten eta irakaskuntza-materialen bidez biltzea. Emaitzak alderdi hauetan gauzatu beharko lirateke: Euskal hezkuntza-administrazioekin akordioak mantentzea eta irakasleen etengabeko prestakuntzako ikastaroetan prestakuntza-ikastaroak sartzea; 2. Bigarren Hezkuntzako irakasleei eta ikasleei egokitutako materialak sortzea, formatu fisiko eta digitalean, Euskal Autonomia Erkidegoko bi hizkuntza koofizialetan; 3. Europar Batasuneko lan-eremuan gaurkotasuna duten gaiak jorratzen dituzten lan akademikoak zabaltzea; 4. Erreferentziako web orria eguneratzea; 5. IKTetan oinarritutako ikastaro presentzialak pixkanaka garatzea. Espero den eragina argia da: euskal hezkuntza-curriculumaren barruan Europaren integrazioa behar bezala ikustea. Laburbilduz, gai horri buruzko material eta prestakuntza-ikastaro desberdinak sortzeak berrikuntza-premiari erantzuten dio, ez bakarrik euskal hezkuntza-sisteman elementu horiek falta direlako, baita irakaskuntza gehienbat euskaraz egiten delako ere. Era berean, hezkuntza-agintariekiko eta irakasleekiko harremanari esker, esperientziak argi eta garbi trukatu ahal izango dira, hezkuntza-sistemaren onurarako.