Argitalpenak
- Cursos en Video de Alta Calidad Boletín de la red nacional de I+D, RedIRIS. nº 66-67 pp. 71-75. December 2003 – January 2004. Editorial: Centro de Comunicaciones CSIC/RedIRIS. Madrid, Spain, 2004; 1139-207X
- Streaming Multimedia Content: Digital Course of Artificial Neural Networks European Symposium on Intelligent Technologies, Hybrid Systems and their implementation on Smart Adaptive Systems EUNITE-2002, pp. 697 - 702. September-2002, Albufeira, Portugal, 2002; 3-89653-919-1
- Course on Artificial Neural Networks: Digital Education European Symposium on Intelligent Technologies, Hybrid Systems and their implementation on Smart Adaptive Systems EUNITE-2001, pp. 538 - 543, December-2001, Puerto de la Cruz, Spain., 2001; 3-89653-916-7
- Bimodal Education: Pilot Project at the University of the Basque Country I Congreso Internacional de Educación Digital, CIED 2000. pp 1-8, December 2000, Bilbao, Spain., 2000
- Engineering Education and the Internet: A Project for Global Access to Quality Education. International Conference on Engineering Education. May-2000 Taipei, Taiwan, 2000; 1562-3580
- Video Traffic Modeling and Full-Lenght VBR Video for Efficient Broadband Network Simulation. Simulation and Modeling: Enablers for a better quality of life 14th European Simulation Multiconference 2000, pp. 516 - 520. May-2000, Ghent, Belgium., 2000; 1-56555-204-0
- Cognitive Foundations in Visual Art: Understanding Brain Responses to Color, Spatial Depth, and Form (próximamente) (SPI-CSIC Ranking General: Q1, 39ª editorial de 385 incluidas. SPI-CSIC Educación: Q1, 4ª editorial de 50 incluidas, D1. IE-CSIC: Nivel Alto.), Aportaciones al conocimiento actual desde la Enseñanza Superior, 481 - 490 - 978-84-10282-01-8
- Collaborative STEAM in Educational Centers: Artistic installations in public spaces (próximamente) (SPI-CSIC Ranking General: Q1, 39ª editorial de 385 incluidas. SPI-CSIC Educación: Q1, 4ª editorial de 50 incluidas, D1. IE-CSIC: Nivel Alto.), Transformando la educación a través del conocimiento, 1 - 12 - 978-84-19506-73-3
- Open Spaces: a new concept for Collaborative STEAM Libro de Actas. 1st International Congress: Education and Knowledge, 232 - 232 - 9788419312372
- DESARROLLO DE LA COMPETENCIA DIGITAL Y EDUCACIÓN STEAM DEL PROFESORADO: INSTALACIONES ARTÍSTICAS COLABORATIVAS EN EL CENTRO ESCOLAR III Congreso Internacional de Innovación y Tecnología Educativa en Educación Infantil - Libro de Actas - Dibujando espacios de futuro inclusivos con TIC en Educación Infantil, 409 - 413 - ISBN: 978-84-16313-11-2
—
10 elementu orrialdeko