Sellos home

Destacado-Visitors-incoming students

Destacado-Coro EHUTERPE

Eduki publikatzailea

Automozioko Ingeniaritzako Graduko 2. mailako ikasleak EUROCYBCAR eta CYBENTIA Taldea enpresetan izan dira Arabako Teknologia Parkean

Automobilgintzako Ingeniaritzako Graduko 2. mailako ikasleen argazkia, EUROCYBCAR enpresara egindako bisitan

2024ko urriaren 18an (ostirala), Vitoria-Gasteizko Ingeniaritza Eskolako Automozioko Ingeniaritzako Graduko bigarren mailako ikasleek EUROCYBCARen eta CYBENTIA taldearen instalazioak bisitatu dituzte. Bi enpresak aitzindariak dira automozioari/mugikortasunari aplikatutako zibersegurtasunaren arloan, eta Arabako Teknologia Parkean daude.

Ekitaldia Arabako BICko hitzaldi-aretoan hasi da, networking hitzaldiarekin. Hitzaldi horretan, alde batetik, EUROCYBCAReko talde teknikoak bere enpresa teknologikoaren ibilbidea aurkeztu du, eta nabarmentzekoa da UPV/EHUrekiko lankidetza zibersegurtasunari eta automozioari buruzko puntako ikerketetan. Gainera, "EUROCYBCAR: Zergatik dago Arabako enpresa munduko CyberMugikortasunaren buruan" izeneko txostena eman da. Bertan azaldu da erakunde horrek nola lortu duen erreferentzia izatea mugikortasun seguruaren eta mundu osoan konektatutako mugikortasunaren sektorean.

Beste alde batetik, CYBENTIA taldea enpresari ere aurkeztu zaio. EUROCYBCAReko CEO bera buru duen beste enpresa bat da, Azucena Hernández, eta hainbat sektoretarako zibersegurtasunaren arloko prestakuntzan eta gaikuntzan espezializatuta dago, autoarena barne, baita ibilgailuen flotak dituzten enpresa eta erakundeentzako zibersegurtasunaren arloko aholkularitzan ere. Talde honek funtsezko zeregina bete du EUROCYBCARekin sinergia giltzarri bat sortzeko, zibersegurtasunaren arloko ezagutzen eta garapen teknologikoen transferentzia erraztuz. Lankidetza horri esker, bi konpainiak erreferente bihurtu dira konektatutako mugikortasunaren babesean.

Hitzaldia amaitzean, ikasleek CyberCarLab zentrora bisita gidatua egin dute; izen hori du EUROCYBCARen ikerketa eta garapen laborategiak. Ibilgailu modernoei aplikatzen zaizkien zibersegurtasun-teknologiak bertatik bertara ezagutzeko aukera izan dute. Jardunaldia amaitzeko, enpresaren etorkizunari eta automobilgintzaren industrian Arabako Teknologia Parkeko eraikin baten instalazio berrietan duen rolari buruzko ikuspegia eman da.

Bisitaldiak bi ordu iraun du, eta automobilgintzaren sektoreko zibersegurtasunaren erronkei eta aukerei buruzko ikuspegi zabalagoa eta eguneratuagoa eman die ikasleei, arlo hori gero eta garrantzitsuagoa baita haien prestakuntzan eta etorkizun profesionalean.

Bisita hori Automozioko Ingeniaritza graduko ikasleen prestakuntza dualaren barruko jarduera bat da, eta, azken batean, harreman zuzena eskaintzen du sektoreko berrikuntzekin eta enpresa-errealitatearekin, eta, gainera, indartu egiten ditu unibertsitatearen eta industriaren arteko loturak.

EHU - Ekitaldien egutegia

Urria 2024