Eduki publikatzailea

VGIEren eta Mercedes Benz Vitoriaren arteko lankidetza

Mercedes-EIVG FOTO

Mercedes Benz Vitoriak eta Vitoria-Gasteizko Ingeniaritza Eskolak lankidetza sendotu dute Bernd Krottmayerrekin (Mercedes Benz Vitoriaren CEO) egindako aurkezpen bileran.

Joan den ostiralean, apirilaren 12an, itxaropenez eta sinergiaz betetako topaketa batean, Mercedes Benz Vitoriak eta Vitoria-Gasteizko Ingeniaritza Eskolak berrikuntza eta garapen teknologikoarekiko elkarrekiko konpromisoa sendotu zuten. Automobilgintzako enpresa ospetsuaren instalazioetan egindako bileran, harreman estrategiko bat berritu zen, ezagutzak trukatzeko eta ikerketa-proiektuetan laguntzeko.
Bi erakundeetako eta Arabako Errektoreordetzako ordezkariek automozioaren industriaren etorkizunari eta ingeniaritzako prestakuntza akademikoari buruzko ikuspegiak eta perspektibak partekatu zituzten. Lankidetza horren garrantzia nabarmendu zen, egungo eta etorkizuneko lan-merkatuaren erronkei aurre egiteko kualifikazio handiko profesional prestatuen prestakuntza sustatzeko.
Bileran gaur egungo lankidetzaren hainbat arlo berretsi ziren, ikasleentzako praktiken programak (curriculumetik kanpoko praktikak eta praktika dualak), baterako ikerketa-proiektuak eta Mercedes Benz Vitoriako adituen parte-hartzea Ingeniaritza Eskolako jarduera akademikoetan. Gainera, epe laburreko lankidetza aztertu zen, bai Basque Automotive Manufacturing Center (BAM) proiektuan, bereziki BAM Academyn, bai etorkizuneko Unibertsitate-Enpresa Gela baten azterketan.