Pedagogical Translanguaging
- Egileak:
- Jasone Cenoz eta Durk Gorter
- Urtea:
- 2021
- Liburua:
- Cambridge University Press
- DOI:
- https://doi.org/10.1017/9781009029384
- Deskribapena:
-
Bigarren hizkuntza edo beste hizkuntza baten bitartez ikastea oso ohikoa bihurtzen ari da munduko hainbat tokitan. Izan ere, ingelesa gero eta gehiago erabiltzen da irakas-hizkuntza gisa eta populazioen mugikortasuna dela eta. Egoera horrek eleaniztasuna oinarritzat hartuko duen ikuspegi zehatz bat eskatzen du. Translanguaging pedagogikoa ikuspegi teoriko eta didaktikoa da, eta eskola-esparruetako hizkuntza- eta eduki-gaitasunak hobetzea helburu duena, ikaslearen errepertorio linguistiko osoaren baliabideak erabiliz. Translanguaging pedagogikoak ikaslea du oinarri eta ikasleek erabiltzen dituzten hizkuntza guztiei babesa ematen die. Kontzientzia metalinguistikoaren garapena sustatzen du hizkuntzen arteko mugak leunduz hizkuntzak eta edukiak ikastean. Elementu horrek hizkuntza eta edukien klaseetan translanguaging pedagogikoa nola aplika daitekeen aztertzen du, eta nola izan daitekeen baliogarri hizkuntza gutxituen babeserako eta sustapenerako. Liburu hau sarbide ireki gisa ere eskuragarri dago Cambridge Core-n.