Eduki publikatzailea

Fakultateko 6 irakaslek parekoen arteko topaketan parte hartuko dute

Adhara Gaminde, Maialen Martinez, Elena Alberdi (Neurozientziak saila) María Noelia Andollo (Zelulen Biologia eta Histologia saila) María Torrecilla (Farmakologia saila) eta Arantza Muguruza (Fisiologia saila) Medikuntza eta Erizaintza Fakultateko irakasleek Bilboko Bizilaberen Parekoen Topaketaren 2024ko edizioan parte parte hartu dute. Ekimen honek interesa du gazte eta profesionalen arteko harremanak ezartzeko, haien etorkizuneko itxaropenetarako benetako erreferenteak ezagutzeak sortzen duen eragin positiboagatik, eta bereziki STEM emakumeen erreferentziak. Gure lankideen ekarpena ezinbestekoa izan da topaketa arrakastatsua izan dadin. Ziur gaude zuen esperientziak etorkizuneko belaunaldientzako inspirazio eta motibazio izango direla.