Eduki publikatzailea

Topaketa: Hizkuntza eta osasuna txirikordan

Noiz: irailak 12, 13:00-14:30
Tokia: Fakultateko Egoitzako Gradu Aretoa (Leioa)
Nori zuzendua: Medikuntzako ikasleei

Topaketa “Segurtasun linguistiko eta kulturala osasun arretaren irisgarritasunerako eta kalitaterako” proiektuaren barruan kokatzen da

Kolaboratzaileak:

• Farmazia Fakultatea, Medikuntza eta Erizaintza Fakultatea eta “Euskaraz Sendatu” ikasle taldea (UPV/EHU)
  • Euskal Herrian Euskaraz

2024/25 ikasturtean zehar garatuko da

Helburuak

Orokorra:

• Kultura eta hizkuntza minorizatuetako pertsonek. Osasun arretaren irisgarritasunean eta kalitatean jasaten duten galeraren inguruan eztabaidatzea, kontzientziazioa bultzatuz eta Turkiako kasua gurera ekarriz.

Espezifikoak:

• Euskal Herrian osasun arretaren irisgarritasunean eta kalitatean euskara arretarako hizkuntza bezala hautatu duten pertsonek pairatutako mugen deskribapenak bistaratzea eta bizitako esperientzia onak bistaratzea.
  • Farmazia eta Medikuntza eta Erizaintza Fakultateetako ikasleak eta euskal osasun sistemako profesionalak hizkuntzaren eta osasun arretaren kalitatearen artean dagoen erlazioaz kontzientziatzea.
  • Turkiako herrialde kurduak osasun arretaren irisgarritasunean jasaten  duen opresioa ezagutzea.