I. Ardatza: Euskararen erabilera, presentzia eta kudeaketa
- 4.1.1. Unibertsitateko eremu ezberdinetan euskararen erabileraren egoera ezagutu.
- 4.1.2. UPV/EHUn euskararen erabilera handitzeko estrategiak landu.
- 4.1.3. Zerbitzua euskaraz ematea eta euskara lan-hizkuntza izatea.
- 4.1.4. Euskara kalitatearen kudeaketarako sistemetan integratu.
II. Ardatza: Formazioa
- 4.2.1. Graduko euskarazko irakas-eskaintza handitzen jarraitu ahalik eta titulazio gehienak osorik euskaraz egin ahal izateko1.
- 4.2.2. Graduondoko eta Etengabeko Prestakuntzaren arloko euskarazko irakas-eskaintza handitu.
- 4.2.3. Euskarazko irakaskuntzaren bikaintasuna bilatu.
III. Ardatza: Corpus linguistikoaren plangintza
- 4.3.1. Euskarazko irakas-materialen eta hizkuntza baliabideen kopurua handitu.
- 4.3.2. Euskarazko irakas-materialen kalitate linguistikoa bermatu.
- 4.3.3. Euskarazko irakas-materialen, corpusen eta hizkuntza baliabideen erabilera handitu erakunde normalizatzaileekin elkarlana sustatuz.
IV. Ardatza: Ikerketa eta hedakuntza
- 4.4.1. Euskaraz eginiko doktorego-tesi kopuru orokorra handitu eta horien artean bereziki nazioartekoak sustatu.
- 4.4.2. Euskaraz plazaratutako ikerketaren balioa eta oihartzuna handitu.
- 4.4.3. UPV/EHUko euskarazko aldizkari zientifikoen eta bildumen kalitatea eta oihartzuna handitu.
- 4.4.4. Ikertzaileen artean euskararen ezagutza handitu eta euskarazko komunikazio akademikoaren kalitatea bermatu.
V. Ardatza: Administrazio eta Zerbitzuetako Pertsonala (AZP)
- 4.5.1. Administrazio-atal elebidunak eta euskarazko administrazio-atalak definitu.
- 4.5.2. Lanpostuen hizkuntza-eskakizun mailak egokitzeko erabili beharreko irizpideak zehaztu.
- 4.5.3. Lanpostuei derrigortasun-datak esleitzeko irizpideak zehaztu.