Breadcrumb

Edukia

UPV/EHUko Euskararen III. Plan Gidariaren (2018- 2022)

I. Ardatza: Euskararen erabilera, presentzia eta kudeaketa

  • 4.1.1. Unibertsitateko eremu ezberdinetan euskararen erabileraren egoera ezagutu.
  • 4.1.2. UPV/EHUn euskararen erabilera handitzeko estrategiak landu.
  • 4.1.3. Zerbitzua euskaraz ematea eta euskara lan-hizkuntza izatea.
  • 4.1.4. Euskara kalitatearen kudeaketarako sistemetan integratu.

II. Ardatza: Formazioa

  • 4.2.1. Graduko euskarazko irakas-eskaintza handitzen jarraitu ahalik eta titulazio gehienak osorik euskaraz egin ahal izateko1.
  • 4.2.2. Graduondoko eta Etengabeko Prestakuntzaren arloko euskarazko irakas-eskaintza handitu.
  • 4.2.3. Euskarazko irakaskuntzaren bikaintasuna bilatu.

III. Ardatza: Corpus linguistikoaren plangintza

  • 4.3.1. Euskarazko irakas-materialen eta hizkuntza baliabideen kopurua handitu.
  • 4.3.2. Euskarazko irakas-materialen kalitate linguistikoa bermatu.
  • 4.3.3. Euskarazko irakas-materialen, corpusen eta hizkuntza baliabideen erabilera handitu erakunde normalizatzaileekin elkarlana sustatuz.

IV. Ardatza: Ikerketa eta hedakuntza

  • 4.4.1. Euskaraz eginiko doktorego-tesi kopuru orokorra handitu eta horien artean bereziki nazioartekoak sustatu.
  • 4.4.2. Euskaraz plazaratutako ikerketaren balioa eta oihartzuna handitu.
  • 4.4.3. UPV/EHUko euskarazko aldizkari zientifikoen eta bildumen kalitatea eta oihartzuna handitu.
  • 4.4.4. Ikertzaileen artean euskararen ezagutza handitu eta euskarazko komunikazio akademikoaren kalitatea bermatu.

V. Ardatza: Administrazio eta Zerbitzuetako Pertsonala (AZP)

  • 4.5.1. Administrazio-atal elebidunak eta euskarazko administrazio-atalak definitu.
  • 4.5.2. Lanpostuen hizkuntza-eskakizun mailak egokitzeko erabili beharreko irizpideak zehaztu.
  • 4.5.3. Lanpostuei derrigortasun-datak esleitzeko irizpideak zehaztu.