VOLVER
ORGANIZAR-PREGUNTAS
“Galdera-bankuan” galderak antolatu
Galdera-bankua ikastaroetan galdetegietako galderak antolatzea eta kudeatzea ahalbidetzen duen tresna da. Galdera-bankutik galderak sortu edo editatu, kategorietan antolatu eta hauek inportatu eta esportatu ahal izango dira.
“Galdera-bankura” sartzeko “Ikastaroaren kudeaketa” panelera joan behar da. Ondoren, “Galdera-bankua” (1) izeneko zutabean “galdera-bankua” (1.1) aukeraren gainean sakatu beharko delarik.
Zabaltzen den orrian, “galderak” (1) izeneko fitxan sartu beharko da.
-
Menu zabalgarriari esker (2) zein kategoriako edukia kontsultatu nahi den aukera daiteke.
-
Ondoren, bilaketa errazteko iragazki batzuk azalduko dira (3). Etiketetarako iragazki bat (3.1) egon badagoen arren, oraindik ez dago galderen etiketen artean bilaketa egiteko iragazkia aktitbatuta. Beste iragazki guztiak erabilgarri daude (3.2).
-
“Sortu galdera berri bat” (4) kategoria honen baitan.
-
Behekaldean kategoriaren baitan dauden galderen zerrenda azaltzen da (5). Gorriz adierazitako ikonoak (5.1) galdera mota adierazten du. Behekaldeko formularioak aldiz (5.2), galderak kategoria batetik bestera mugitzea ahalbidetzen du.
Kategoria bat sortu
Kategoria bat galdera multzo bat da, zeinak azpikategoriak izan ditzakeen. Irakasgaian erabili edo erabiliko diren hainbat galdera antolatu eta sailkatzeko tresna da.
Kategori bat gehitzeko “Kategoria”(1) fitxan sakatu eta zabaltzen den formularioa bete beharko da:
-
“Goragoko kategoria” menu zabalgarrian aukeratu (2). Irudian gorriz adierazitako 2 zenbakiak (2.1) kategoria horrek 2 galdera dituela adierazten du.
-
“Izena” (3) eremuan, kategoriaren izena adierazi beharko da.
-
Aldaketak gorde (4).
Ondorengo irudian “Galderak” fitxaren edukia ikus daiteke. Kategoria batzuk sortu ondoren, gorriz adierazitako geziak erabiliz hurrenkera aldatu, mailaz igo edo jaistea posible izango da. Galderak dituen kategoria bat ezabatu nahi izanez gero, eduki hori goragoko kategoriara aldatu nahi den galdetuko du sistemak.
Kategoria eta azpikategorien erabilera
Ikastaroa antolatzeko kategoria eta azpikategoriak erabiltzeak abantaila garrantzitsuak ditu. Lehenik eta behin, azaldu bezala, galdetegi batean erabiliko diren galderak biltzeko aukera eskaintzen du. Ondoren, beste bi erabilera azpimarratuko dira:
-
Ausazko galderak erabili nahi badira kategori edo azpikategoriaren baitan hauen kopurua zehaztu beharko da- kategorietan antolatuta izateak galderak era egokian ezberdintzea ahalbidetzen du.
-
Era berean, galdera multzo bat esportatu nahi baldin bada, prozesu hau askoz ere errazagoa izango da ondo antolatuta badaude.