Arazoak eta egoerak ebazteko ikasleen garapen-primitiboen (irakurketa-idazketari ezberdinak diren garun-egiturak) erabilera bultzatzen da (D. Kahneman 2011).
Unibertsitateko ikasleetan ikasteko motibazio handiagoa lortzen da, Yang, 2012, Wojciechowki eta Cellaty, 2013 autoreek gomendatzen duten bezala, haien ikasketa -prozesuan era aktiboan inplikatuz.
Garatutako Giza Konputazio Primitiboei (GKP/PCE) buruzko materiala eta metodología kontutan hartuz, asetze- maila altua eta balioespen positiboak lortzen dira. Emaitza horiek beste esperientzia batzuekin eta adituek egindako beste ikerketekin alderatuko dira, besteak beste; Di Serio et al., 2013; Neven, et. Al., 2011; De la torre et al., 2013; Kamaraienen et al., 2013 y Cubillo et al.,2014.
Proiektuan parte hartuko dituzten irakasgaien ikasketa-emaitzak hobetzen dira, Redondo et. Al., 2012; Ongiovani, 2013; Kamarainen et al., 2013; Pei-Hsun y Ming-kuan, 2013 autoreen ikerketak jarraituz.
GKP/PCE-an oinarritutako eta unibertsitate maila ezberdineko ikasleriari zuzendutako irakas-materialen erabilera interaktiboen aukerak bultzatzen dira.
Proiektuan parte hartzen dituzten ikasgai ezberdinen ikasketa-emaitzak hobetzen dira. Ikasleek GKP/PCE-an oinarritutako estrategiak eta metodoak aplikatuko dituzte ikasgai berrietan, eta bere esperientziak beste ikasleekin partekatuko dituzte.
HBP/PIE proiektuan parte hartuko dituzte: Gradu/Graduondoko 370 ikasle, Lehen eta Bigarren Hezkuntzako 250 ikasle, eta UPV/EHUko 4 sailak. Proiektu honek eragin zuzena izango du Lehen Hezkuntzako Graduan eta Txilen ematen den “Tekonologia, Ikaskuntza eta Hezkuntza” Masterrean. Ingeniaritza esparruari dagokionez, Ingeniaritza Graduko Industria-Teknologia ikasgaian eragingo du Kontrol, Automatika eta Robotika Masterrean.