XSLaren edukia

Esku-hartze Psikosozialeko Programen Ebaluazioari Aplikatutako Diseinuak

Ikastegia
Zuzenbide Fakultatea
Titulazioa
Kriminologiako Gradua
Ikasturtea
2024/25
Maila
3
Kreditu kopurua
4.5
Hizkuntzak
Gaztelania

IrakaskuntzaToggle Navigation

Orduen banaketa irakaskuntza motaren arabera
Irakaskuntza motaIkasgelako eskola-orduakIkaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak
Magistrala2030
Mintegia23
Gelako p.46
Ordenagailuko p.1218
Tailerra710.5

Irakaskuntza-gidaToggle Navigation

HelburuakToggle Navigation

1. Esku-hartze psikosozialeko programen ebaluazioaren metodologiaren oinarriak ezagutzea.

2. Ebaluazioaren ereduak, etapak eta motak ezagutzea.

3. Esku-hartze programa bat ebaluazioa diseinatzeko gai izatea: helburuak formulatzea, datuak biltzea, emaitzak aztertzea eta interpretatzea.

4. Programen ebaluazioko ahozko zein idatzizko txosten teknikoak aztertzeko eta egiteko gai izatea.

5. Esku-hartzearen eta ebaluazioaren oinarri deontologikoak ezagutzea.

6. Programen ebaluazioarekin lotzen diren iturri dokumentalak erabiltzeko gai izatea eta informazioa eskuratzeko estrategiak menperatzea.

Irakasgai-zerrendaToggle Navigation

1.Gaia. Programen ebaluazioaren oinarriak.

2.Gaia. Programen ebaluazioaren kontzeptua eta motak.

3.Gaia. Programen ebaluazioaren faseak eta datuak biltzeko lanabesak.

4.Gaia. Diseinuak eta datu analisirako estrategiak.

5.Gaia. Meta-analisia programa psikosozialen ebaluazioan.

6.Gaia. Gizarte politiken ebaluazioa.

7.Gaia. Programen ebaluazioa eremu zehatzetan: delinkuentzia, inmigrazioa, haurtzaroa, drogodependentzia etab.

MetodologiaToggle Navigation

Landuko diren aktibitateak:

1.- Klase magistralak.

2.- Esku-hartze psikosozial baten ebaluazio proiektua

Jarduera honen helburua ebaluazio proiektu bat diseinatzea da. Horretarako ikasleak eskola teorikoetan landutako ezagutzak erabili beharko ditu.

3.- Datu analisien eta emaitzen interpretazio ariketak.

Jarduera honen bidez ikerkuntza aplikatuan gehien erabiltzen diren test estatistikoak landuko dira.

Ebaluazio-sistemakToggle Navigation

Ebaluazio jarraia: Irakasgaiaren ebaluazioa idatzizko azterketa baten (%30) eta ebaluazio proiektu baten (%70) bidez egingo da.

Proiektua garatzeko gehienez 4 pertsonako taldeak osatuko dira. Ebaluazio proiektuak hiru zati ditu:



1. Proiektuaren eremuaren aukeraketa: Errebisio dokumentala (jasoko den lehen lana)

2. Ebaluatuko den programaren deskribapen zehatza (jasoko den bigarren lana)

3. Ebaluazio proposamena (jasoko den hirugarren lana)

Klaseetako azken astean gelan aldez aurretik zehaztuko den ordu eta egunean, talde bakoitzak beste ikasleen aurrean esku-hartze eta ebaluazio proiektua aurkeztu beharko du. Azken nota irakasleak ipiniko du.



Ebaluazio osoa: azterketa teoriko-praktikoaren(100%).



Irakasgai honetan ikasleek azterketa deialdiari uko egin diezaiokete

fakultateko idazkaritza orokorrean irakasleari zuzendutako instantzia

aurkeztuz, beranduenez azterketen epe ofizialaren hasiera baino 10 egun

lehenago.

Ikasturte batetik bestera ez da ezer gordetzen ez teoria alorrean ezta alor

praktikoan ere.

Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation

Irakasgaian beharrezkoak diren material guztiak eskuragarri egongo dira E-gela plataforman.

BibliografiaToggle Navigation

Oinarrizko bibliografia

Alonso, E., Pozo, C. y Marcos, M. J. (2008). Intervención psicosocial y evaluación de programas. Madrid: Formación Alcalá.

Anguera, M.T., Arnau, J., Ato, M., Martinez, R., Pascual, J. y Vallejo,G. (1995). Métodos de investigación en psicología. Madrid: Síntesis.

Fernandez-Ballesteros, R. (1996). Evaluación de programas. Una guía práctica en ámbitos sociales, educativos y de salud. Madrid: Síntesis.

Rebolloso, E., Fernández-Ramírez, B. y Cantón, P. (2008). Evaluación de programas de intervención social. Madrid: Síntesis.

Pozo, C., Alonso, E. y Hernández, S. (2004). Teoría, modelos y métodos en Evaluación de programas. Granada: Grupo Editorial Universitario.

Gehiago sakontzeko bibliografia

Bryman, A. y Cramer, D. (1990). Quantitative data analysis for social scientists. London: Routledge.
Campbell, D. y Stanley, J. (1966). Diseños experimentales y cuasiexperimen-tales en la investigación social. Buenos Aires: Amorrortu, 1982.
Cook, T.D. y Campbell, D. (1979). Quasi-experimentation. Design and Analysis issues for field setting. Chicago, IL: Rand McNally.
Dendaluce, I. (Coor.) (1988). Aspectos metodológicos de la investigación educativa. Madrid: Narcea.

TaldeakToggle Navigation

16 Teoriakoa (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
1-1

16:30-19:30

2-4

16:30-18:30

5-8

15:30-17:30

9-11

15:30-16:30

Irakasleak

Ikasgela(k)

  • eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA
  • eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA
  • eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA
  • eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA

16 Mintegia-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
15-15

16:30-18:30

Ikasgela(k)

  • eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA

16 Gelako p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
5-8

17:30-18:30

Ikasgela(k)

  • eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA

16 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
2-2

18:30-19:30

4-4

18:30-19:30

9-11

16:30-18:30

12-13

15:30-17:30

Ikasgela(k)

  • eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA
  • eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA
  • eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA
  • eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA

16 Tailerra-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak

Egutegia
AsteakAstelehenaAstearteaAsteazkenaOstegunaOstirala
3-3

18:30-19:30

12-13

17:30-18:30

14-14

15:30-18:30

15-15

15:30-16:30

Ikasgela(k)

  • eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA
  • eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA
  • eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA
  • eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA