Eduki nagusira joan
Menu nagusia ireki/itxi
  • Euskara
  • Español
  • English
  • Arabako Campusa
  • Bizkaiko Campusa
  • Gipuzkoako Campusa
  • Hasi saioa
  • Euskara
  • Español
  • English
  • Arabako Campusa
  • Bizkaiko Campusa
  • Gipuzkoako Campusa
  • Profilak
  • Ikasketak
  • Egitura
  • Ikerketa
  • Unibertsitatera sartzeko bideak
  • Alorrak
  • Zerbitzuak
  • Direktorioa
Euskal Herriko Unibertsitatea

Oinarrizko Psikologia Prozesuak eta Garapena Saila

  • Profilak
  • Ikasketak
  • Egitura
  • Ikerketa
  • Unibertsitatera sartzeko bideak
  • Alorrak
  • Zerbitzuak
  • Direktorioa

Breadcrumb

  1. UPV/EHU
  2. Haezi
  3. Publikazioak
  4. Liburuak eta liburu kapituluak
Haezi

Haezi

Menua Webgunearen menua ireki/itxi
  • HAEZI taldea Erakutsi/izkutatu azpiorriak
    • Partaideak eta lankideak
    • Ikerketa-ildoak
  • Ikerketak Erakutsi/izkutatu azpiorriak
    • Ikerketa proiektuak
    • Kontratuak
    • Kanpoko kolaborazioak
    • Doktoradutza tesiak
  • Publikazioak Erakutsi/izkutatu azpiorriak
    • Artikulu zientifikoak
    • Liburuak eta liburu kapituluak
    • Beste publikazioak eta dibulgazioa
    • Kongresuak
  • Irakaskuntza Erakutsi/izkutatu azpiorriak
    • Gradua
    • Gradu ondokoa
    • Kanpoko irakaskuntza
  • Zerbitzuak
  • Albiste interesgarriak

2021

  • Corres- Medrano, I., Santamaría- Goicuria, I. y Sturado- Concha, M.  Paradojas de la educación inclusiva: estudiando su literatura y proponiendo nuevas miradas. In Márquez, C., Transformación universitaria. Retos y oportunidades Universidad de Salamanca,  2021;  573 - 580
  • Corres- Medrano, I., Aristizabal, P. y Ozerinjauregui, N.  Prácticas de inclusión docente en contextos escolares desfavorecidos Graó (Román, G., Pérez- Izaguirre, E., Biota, I. y Picaza, M., Inclusión socioeducativa. Propuestas y metodologías innovadoras en contextos educativos),  2021;  231 - 243
  • Martínez, Y., Tresserras, A., Corres- Medrano, I., y Lasarte, G  ACE (Adverse Childhood Experiences), la realidad que la escuela no ve Dykinson, S. L. (In Romero, J. M., Ramos, M., Rodríguez, C y Sola, J. M., Escenarios educativos investigadores: hacia una educación sostenible),  2021;  697 - 709
  • Santamaría- Goicuria, I., y Corres- Medrano, I.  Las capacidades socioemocionales y de resiliencia en la formación inicial del profesorado en tiempos de confinamiento (COVID-19) Dykinson, S. L. (In Marín, J. A., De la Cruz, J. C., Pozo, S. y Gómez, G., Investigación e innovación educativa frente a los retos para el desarrollo sostenible),  2021;  248 - 260

2020

  • Moreno Martín F., & Fernández Villanueva, I.  Conflitto, psicologia sociale ed educazione Angeli (M. Garro (a cura di) Psicologia sociale e interventi educativi. Trasversalità, contesti e relazioni),  2020;  178 - 197

2019

  • Fernández Villanueva, I., Yela, C.  El ciudadano ante los problemas sociales: movimientos sociales y organismos no gubernamentales 2019;  113 - 136
  • Fernández Villanueva, I., Ayllón, E.  Descripción y evaluación de los problemas sociales Sanz y Torres (C. Yela (coord.), Psicología Social de los Problemas Sociales),  2019

2018

  • Arranz, E.B., Olabarrieta, F., Acha, J.,Barreto, F., Etxaniz, A., Manzano, A. & Roncallo, P  Artículo 16 / Derecho a fundar una familia Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco (L. Fernandez & E. Herrera (Ed.), Giza Eskubideei Begira / Miradas a los Derechos Humanos / Insights into Human Rights),  2018;  96 - 99
  • Olabarrieta, F., Iturbide, L.M., & Etxaniz, A,Fernando Olabarrieta Artetxe.  Garapen Psikosoziala eta Kohezkuntza (Familia-Eskola-Komunitatea) El desarrollo Psicosocial a través de la Coeducación (Familia-Escuela-Comunidad) Le Dévelopmente Psychosocial par la Coéducation 2018

2017

  • Lizaso, I., Acha, J., Reizabal, L., & García, A  Desarrollo biológico y cognitivo en el ciclo vital Pirámide,  2017

2016

  • Arranz, E.B., Olabarrieta, F., Sanchez de Miguel, M.N., Barreto, F.B., Cruz, N., Etxaniz, A., Iturbide, L.M., Manzano, A., Martin, J.L., Rekagorri, J., Roncallo, P. & Sánchez, M  Entrevista sobre interacción entre hermanos/as. Indicadores de calidad de las relaciones fraternas CSS (In F. Loizaga (rec.) Evaluación del apego-attachment y los vínculos familiares),  2016;  149 - 177
  • Etxaniz, A., Isasi, J.I., Roncallo, C.P., Barreto, F.B., Arranz, E.B., Iturbide, L.M. & Olabarrieta, F  Familia-Eskola Koedukazioa haurraren garapen osotuaren sustatzaile Familia-Eskola-Komunitatea (F. Olabarrieta (Ed.), Garapen Psikosoziala eta Kohezkuntza),  2016;  229 - 235
  • Lizaso, I.,Franco, J., Bilbatua, P., Arrillaga, I., Etxeberria, I., & Aragon, I  Ejercicios de psicoestimulación cognitiva Erein,  2016

2014

  • Lizaso, I  Garapen biologikoa eta kognitiboa bizi-zikloan UEU,  2014

2013

  • Lizaso, I., Franco, J., Bilbatua, P., Arrillaga, I., Etxeberria, I., & Aragon, I  Psikoestimulazioa lantzeko ariketak Erein,  2013
  • Smith-Etxeberria, K., Ortiz-Barón, M-J. & Apodaca-Urquijo, P  Las expectativas hacia las relaciones de pareja en estudiantes universitarios: el papel del conflicto interparental y de las representaciones mentales del apego Avances en Psicología Clínica (Quevedo-Blasco y V. J. Quevedo-Blasco),  2013;  471 - 478

2011

  • Reizabal, L., & Lizaso, I  Garapen psikologikoa helduaroan eta zahartzaroan UEU,  2011

2002

  • Arranz Freijo, E. B  Conflicto: antropología, psicología y educación. In XV Congreso de Estudios Vascos: Ciencia y cultura vasca y redes telemáticas. Eusko Ikaskuntza,  2002;  241 - 252
  • Irisgarritasuna
  • Lege oharra
  • Kontaktua
  • Mapa
  • Laguntza

UPV/EHU