EPEZ 2024/2025 bekak Erasmus+ Internships for Graduates

DEIALDIA

Deialdia irekita 2024ko uztailaren 08ra arte

Ebazpen honen xedea da EPEZ XIX programaren 2024/2025 edizioaren oinarriak eta deialdia argitaratzea, 2023/2024 ikasturtean UPV/EHUn titulua lortzen duten ikasleei zuzenduta, Erasmus+ programaren esparruan Europar Batasunean kokatutako enpresetan praktikak egiteko, haien gaitasun profesionalak hobetzeko, enplegagarritasuna errazteko eta, azken batean, prestakuntza beste kultura-ingurune batean osatzeko.

Beken ezaugarriak:

• Beka kopurua: 40 beka
  • Laguntza Ekonomikoa: Laguntza ekonomikoen dokumentua
  • Jarduera: enpresetan praktikak egitea, profil bakoitzerako lan-plan pertsonalizatuarekin. Enpresak hautatutako bakoitzaren profilaren eta interesaren arabera bilatuko dira.
  • Helmugak: EBko herrialdeak, hala nola Irlanda,Italia, Malta, Polonia, Portugal, Txekiar Errepublika...
  • Hartzaileak: UPV/EHUko gradu edo master ofizialeko ikasleak beren azken urtean, 2023/2024 ikasturtean, titulua 2024ko ekaina eta urria bitartean lortu beharko dutenak.
  • Hasiera datak: 2025eko otsaila gutxi gorabehera
  • Iraupena: Praktikek 3 hilabeteko iraupena izango dute.

DOKUMENTU GARRANTZITSUAK (irakurri behar dira)

BALDINTZAK

• Eskatzaileek eskabidea egiteko unean, zerrendatzen diren baldintzak bete beharko dituzte:
  1.  Oro har, Europar Batasuneko herrialde bateko nazionalitatea izan beharko dute, edo bizi diren herrialdeak errefuxiatu, aberrigabe, egoiliar iraunkor, aldi baterako egoiliar gisa aitortuak izan beharko dute, mugikortasuna gauzatu bitartean bizileku-baimena indarrean dutela, legeria nazionalaren arabera.
  2. Karrerako azken urtean edo master ofizialetako batean matrikulatuta egotea.
  3. Erasmus+ programan matrikulatuta dagoen zikloan 9 hilabete baino gehiagoz parte hartu ez izana (Euskara, Kultura eta Nazioartekotze Errektoreordetzan dauden datuak hartuko dira erreferentziatzat), kreditu-kopuruagatik 24 hilabeteko mugikortasuna ahalbidetzen duten titulazioak izan ezik.
  4. Ahozko adierazpen-gaitasuna izatea, helmugako herrialdeko hizkuntza ofizialean edo, bestela, ingelesez.
  5. Dirulaguntza edo laguntza publikoak eskuratzea eragozten duen zehapen administratiborik edo penalik ez izatea, ezta horretarako legezko inolako debekurik ere, sexu-bereizkeriagatiko debekuak barne, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legearen azken xedapenetatik seigarrenean xedatutakoarekin bat etorriz.
  • Hautatutako pertsonen betekizunak
  1. Hautatutako pertsonek UPV/EHUko unibertsitate-titulu ofizial bat izan beharko dute, edo, bestela, 2023/2024 ikasturtean lortutako lizentziatura, diplomatura, gradua, ingeniaritza, arkitektura edo master ofizial bat egiteko eskubideak ordaindu beharko dituzte, ekainean eta urrian, praktika egiten hasi aurretik.
  2. Ikasketak amaitu eta hurrengo urtean egin behar da mugikortasuna, eta 2025eko otsailean hasi behar da, gutxi gorabehera.
  3. Praktikek 3 hilabeteko iraupena dute.

IZENA EMATEKO PROZEDURA

Eskabideak aurkezteko epea 2024ko uztailaren 08(e)an amaituko da. Izena behar bezala emateko informazio guztia DEIALDIA dokumentuan aurki daiteke. Hona hemen laburpena:

Programan izena emateko urratsak:

1. Programan parte hartu nahi duten pertsonek izena eman eta beharrezko dokumentazioa aurkeztu beharko dute (ikus DOKUMENTAZIOA puntua), link honetan eskuragarri dagoen online eskabide-formularioan:
  2. Inprimakia bete eta eskabidea bidali ondoren, eskatzaileak gordekina jasoko du adierazi duen helbide elektronikoan.
  3. Posta elektroniko hori jaso ondoren, Euskara, Kultura eta Nazioartekotze Errektoreordetzara bidali beharko da, UPV/EHUko erregistro elektronikoaren bidez, https://egoitza.ehu.eus/eu/registro-electronico webgunearen bidez, eta eskabidearen "Destinoa" atalean aukeratuko da: VR. Euskara, Kultura eta Nazioartekotzea > Nazioarteko Harremanetarako Bulegoa (U02000247).
    • Salbuespen gisa, UPV/EHUko 3 campusetako edozeinen erregistro-bulegoen bidez ere aurkeztu ahal izango da, aipatutako harremanetarako helbidera barne-postaz bidal dezaten. Erregistro-bulegora joateko, aldez aurretik hitzordua eskatu behar da, https://aurretiko-hitzordua.ehu.eus/hasiera/atarian sartuta.
  4. Inprimakia online bete duten baina eskabidea erregistratu ez duten pertsonek aurreko puntuetan adierazitako bideetatik, EZ AURKEZTUTZAT JOKO dira, eta programatik kanpo geratuko dira.

OHARRA: web-euskarria bete ezin bada, Eskaera-orri (.pdf) hau bete daiteke. Orri hori gainerako dokumentazioari erantsi beharko zaio, eta Erregistro bidez bidali, aurreko urratsetan adierazi bezala.

DOKUMENTU GARRANTZITSUAK

BIDALI BEHARREKO INFORMAZIOA

Izen-ematea behar bezala egiteko informazio zehatza Deialdia dokumentuan aurki daiteke.

Web-formularioaren bidez, honako dokumentazio hau erantsi beharko da:

1. NAN, AIZ edo pasaportearen kopia.
  2. Erasmus+ programan UPV/EHU ez den beste unibertsitate baten bidez parte hartu badu, sailak horretarako emandako "egonaldi-ziurtagiriaren" kopia bat bidali behar da. UPV/EHUren bidez Erasmus+ mugikortasuna egin duten pertsonek ez dute ziurtagiri hori erantsi beharko.
  3. Hizkuntzen titulu ofizialen kopia (Hizkuntzen Europako Erreferentzia Marko Bateratuaren arabera, MCERL).

EPEA: Eskabideak aurkezteko epea 2024ko uztailaren 08an bukatuko da.

KONTAKTUA

Informazio gehiago lortzeko:

EBAZPENAK

Prozesuan zehar, behin-behineko eta behin betiko hainbat ebazpen argitaratuko dira (izena eman dutenenak, elkarrizketetara deitzekoak, azken hautaketakoak...).