Kalitate Batzordea
Osaera
Kalitate Batzordearen arautegia (Zentroko batzarrak onartuta 2017-2-13 - 4.artikulua):
- Dekanoa edo hark eskuordetutako pertsona
- Ataleko Koordinatzailea edo hark eskuordetutako pertsona
- Berrikuntza eta Kalitatea arloko dekanordea
- Titulazio guztien koordinatzaileak
- Irakasle 2 (1 atala - 1 egoitza)
- TEKAZEL 2 (1 atala - 1 egoitza)
- Ikasle 1 titulu bakoitzeko
Kideak eta Funtzioak
- Presidentea: Amaia Inza Bartolomé
- Ataleko Koordinatzailea: Ixone Fernández de Labastida
- Berrikuntza eta kalitate arduradunak:
- Egoitza: Jesus Olea Ogando eta Garikoitz Otazua Garmendia
- Atala: Arkaitz Fullaondo
- Titulu koordinatzaileak:
- Mª José Martín Herrero (GL Gradua)
- Enea Ispizua Dorna (LH Gradua)
- Beatriz Otero Gutierrez (Giza Baliabideen eta Enpleguaren Kudeaketa Masterra)
- Aitor Basañez Llantada (Laneko Segurtasun eta Osasuna Masterra)
IRAKASLEAK: | |
---|---|
|
|
TEKAZEL: | |
|
|
IKASLEAK: | |
|
|
IKASLE OHIAK: | |
|
Eginkizunak:
a) Kalitatea Bermatzeko Barne Sistemaren (KBBS) diseinua, ezarpena, abian jartzea eta jarraipena
bultzatzea.
b) Prozesuei jarraipena egitea dagozkien adierazleen bitartez.
c) Ikastegiaren urteko helburuak jaso eta, behar denean, haien formulazioa koordinatzea, eta
helburuok betetzeko prozesuari jarraipena egitea.
d) Gogobetetze inkesten emaitzak jasotzea eta, haietatik abiatuta, hobekuntzak proposatzeko
irizpideak ematea.
e) Urteko jarraipen txostena egitea KBBSren azterketa eta berrikuspenetik abiatuta, eta hobekuntza
ekintzak proposatzea titulazioetarako ezarritako helburuak betetzeko.
f) Ikastegian irakasten diren titulazioen akreditazioa lortzen eta aldiro berritzen laguntzea.
g) Ikastegiko kalitate politika eta helburuen berri emateko tresna izatea, eta helburuok bete daitezen
eta unibertsitateko kideen artean zabal daitezen bermatzea.
h) Titulazioetako curriculuma garatzeko plangintza eta haren zehaztapena egiten laguntzea.
i) Ikastegiko dekanotza taldeari batzordearen proposamenak aurkeztea.
j) Laguntza ematea dekanoari eta dekanotza taldeari KBBSrekin zerikusia duten gaietan.
k) Ikastegiko Batzarrari erabakiak proposatzea, onar ditzan, betiere haren eskumenen arloan.
l) Ikastegiko irakasleek gradu berrietako curriculuma hobeto garatzeko tresnak eta metodologiak
ikas ditzaten sustatzea.
m) Eskolako kideek eta interes taldeek kalitateari eta ebaluazioari buruzko prestakuntza har
dezaten bultzatzea.
n) Txostenak egitea, irakasleak ebaluatu ahal izateko ondoren UPV/EHUren Docentiaz programaren
barruan.