Banner_Presentación Convocatorias UPVEHU Bizkaia Aretoa_2017
Plan de Recuperación Transformación y Resiliencia- Fondos MRR
Deialdi gaurkotuak
-
PIFG21/27: “Neurociencias"
Aurkezteko epea itxita (2021/12/10 - 2022/01/03) Beka emateko proposamena argitaratu da
-
Ikertzaileak erakunde eta enpresekiko lankidetzaz prestatzeko laguntza deialdia 2021
Aurkezteko epea itxita (2021/05/11 - 2021/06/10 23:59) Emandako eta ukatutako eskaeren behin betiko ebazpena argitaratu da
-
Ramón y Cajal doktoratu ondoko laguntzak 2021
Aurkezteko epea itxita (2022/01/18 - 2022/02/08 14:00) Laguntza hauek jasotzeko baldintzak aldatu dira. Ramón y Cajal 2021erako “Interes-adierazpenak” Ikerkuntzako Errektoreordetzan jasotzeko epea 2022eko urtarrilaren 25ean, 8:00etan, bukatuko da. Ramón y Cajal deialdira eskaerak aurkezteko epea, bai ikertzaile eskatzaileentzat bai UPV/EHU erakundearentzat, 2022ko otsailaren 8an bukatuko da, 14:00etan.
-
ARLO PUBLIKOAREN ETA PRIBATUAREN ARTEKO LANKIDETZA PROIEKTUEN DEIALDIA, 2021ekoa
Aurkezteko epea itxita (2022/01/19 - 2022/02/09 14:00) Eskaerak aurkezteko epea 2022ko otsailaren 9an bukatzen da, 14:00etan. 2022ko urtarrilaren 26ra arte: deialdian parte hartzeko interesa adierazteko. 2022ko otsailaren 3ra arte: AURREKONTU ERANSKINA convocatorias.dg@ehu.eus helbidera bidaltzeko.
-
PIFG21/25: “ Ciencias Experimentales”
Aurkezteko epea itxita (2021/12/02 - 2021/12/28) Beka emateko proposamena argitaratu da
—
5 elementu orrialdeko
Albisteak
- Ikerkuntzarako Zerbitzu Orokorren (SGIker) X izpien bidezko Espektroskopia Fotoelektronikoko Zerbitzuak bere Zerbitzuen Karta argitaratu du unitatearen webgunean (2017/03/23)
- Sexu erasoetan erabiltzen diren drogak zehazteko erronkak. "Burundanga" drogaren kasua (2017/02/22)
- SGIker-ek VII. Argazki Zientifikoen lehiaketako sari banaketa egin dute (2017/02/22)
- SGIkerrek ikerkuntzan hasteko tailer bat eman die UPV/EHUko Doktorego Eskolako ikasleei (2017/02/16)
- SGIker-ek Osagarri bitaminiko estimulatzaileak edo "legez kanpoko" drogak? tailerra eman zien Bilboko La Salle Ikastetxeko DBHko 4. mailako ikasleei (2017/02/02)
—
5 elementu orrialdeko