ENPRESA-INSTITUTUA-Comportamiento-consumidor-importancia-origen-producto

Kontsumitzailaren portaera eta produktuaren jatorriaren garrantzia

Kontsumitzailaren portaera eta produktuaren jatorriaren garrantzia Consumer behavior and the importance of product origin
Kontsumitzailaren elikagaien erosketa portaera aztertzen da, produktuaren jatorriari eta kontsumitzailaren etnozentrismo eta animotasuna bezalako aldagaiei erreparatuz. Consumer purchase behavior of food products is analyzed, paying special attention to the origin of the product and to variables such as ethnocentrism and consumer animosity.
Ikertzaileak Research staff
  • Pilar Fernández Ferrín (Ikertzaile nagusia)
    Unibertsitateko Titularra
    Finantza Ekonomia II Saila
    Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU)

  • Belén Bande Vilela
    Unibertsitateko Titularra
    Universidad de Santiago de Compostela

  • Sandra Castro González
    Irakasle Laguntzaile Doktorea
    Universidad de Santiago de Compostela

  • Pilar Fernández Ferrín (Principal investigator)
    Associate Professor
    Department of Financial Economics II
    University of the Basque Country (UPV/EHU)

  • Belén Bande Vilela
    Associate Professor
    University of Santiago de Compostela

  • Sandra Castro González
    Assistant Professor
    University of Santiago de Compostela

Harremanetarako Contact