ENPRESA-INSTITUTUA-Comportamiento-consumidor-importancia-origen-producto

Consumer behavior and the importance of product origin

Consumer behavior and the importance of product origin Comportamiento del consumidor e importancia del origen del producto
Consumer purchase behavior of food products is analyzed, paying special attention to the origin of the product and to variables such as ethnocentrism and consumer animosity. Se estudia el comportamiento de compra de productos de alimentación por parte del consumidor, prestando especial atención al origen del producto y a variables como el etnocentrismo y la animosidad del consumidor.
Research staff Personal investigador
  • Pilar Fernández Ferrín (Principal investigator)
    Associate Professor
    Department of Financial Economics II
    University of the Basque Country (UPV/EHU)

  • Belén Bande Vilela
    Associate Professor
    University of Santiago de Compostela

  • Sandra Castro González
    Assistant Professor
    University of Santiago de Compostela

  • Pilar Fernández Ferrín (Investigadora principal)
    Titular de Universidad
    Departamento de Economía Financiera II
    Universidad del País Vasco (UPV/EHU)

  • Belén Bande Vilela
    Titular de Universidad
    Universidad de Santiago de Compostela

  • Sandra Castro González
    Profesora Ayudante Doctor
    Universidad de Santiago de Compostela

Contact Contacto