ENPRESA-INSTITUTUA-RSC-empresa-percepciones-cosumidores-y-agentes-ventas

Enpresaren GEK eta kontsumitzaile eta salmenta ajenteen hautemateak

Enpresaren GEK eta kontsumitzaile eta salmenta ajenteen hautemateak CSR and perceptions of consumers and salespersons
Kontsumitzaileen eta salmenta-agenteen hautemateek enpresen GEK jardueretan dituzten ondorioak aztertzen dira, hainbat aldagaitan, hala nola erosketa-asmoetan, sustapen-portaeretan, leialtasunean, konpromisoan eta abarretan. The effects of consumers' and sales agents' perceptions of companies' CSR activities on variables such as purchase intentions, promotional behaviors, loyalty, commitment, etc. are studied.
Ikertzaileak Research staff
  • Sandra Castro González (Ikertzaile nagusia)
    Irakasle Laguntzaile Doktorea
    Universidad de Santiago de Compostela

  • Belén Bande Vilela
    Unibertsitateko Titularra
    Universidad de Santiago de Compostela

  • Pilar Fernández Ferrín
    Unibertsitateko Titularra
    Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU)

  • Sandra Castro González (Principal investigator)
    Assistant Professor
    University of Santiago de Compostela

  • Belén Bande Vilela
    Associate Professor
    University of Santiago de Compostela

  • Pilar Fernández Ferrín
    Associate Professor
    University of the Basque Country (UPV/EHU)

Harremanetarako Contact