Komunikazio-Hezkuntza Berriztatzeko eta Alfabetatze Mediatikoko VI. Jardunaldiak
Oinarrizko informazioa
Data: 2024ko apirilak 25 eta 26
Tokia: Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultateko Auditorioa (Leioa)
Birtuala: Teams
Programa
Osteguna, 2024ko apirilak 25
Teams sarbidea 1. eguna
9:00 Irekiera
Ana Irene Del Valle Loroño. Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatearen dekanoa.
Koldobika Meso Ayerdi. Kazetaritza saileko zuzendaria
Jesús Pérez Dasilva. Jardunaldien arduraduna
9:30 Hitzaldia
Patricia Gascón Vera. Zaragozako Unibertsitatea.
El modelo del Factor Relacional. Innovación, humanismo y retos TRIC ante la IA
10:15 Hitzaldia
Amor Pérez Rodríguez. Huelvako Unibertsitatea.
Siete claves para la competencia mediática
11:00 Atsedenaldia
11:30 Hitzaldia
J. Miguel Túñez López. Santiagoko Unibertsitatea.
Experiencias docentes en nuevos entornos. Uso del metaverso como aula
12:15 Ponencia
Fernando Zamith. Portoko Uniberstitatea.
Experiências de inovação educativa em jornalismo na Universidade do Porto
13:00 Jardunaldietako lehen egunaren amaiera
Ostirala, 2024ko apirilak 26
Teams sarbidea 2. eguna
9:30 Komunikazioen aurkezpena. 1. Mahaia (Presentziala).
- María Marcos Ramos eta Teresa Martín García - Good Influencers USAL. Fomento de la alfabetización mediática y del pensamiento crítico desde la cultura audiovisual en un entorno digital
- Hugo Aznar Gómez - Una nueva colección editorial de utilidad para la alfabetización mediática
- Monika Sylwia Salej - Diseño especulativo y situacionista como una herramienta didáctica
- Beatriz Rivera Martín eta Alexandra María Sandulescu Budea - Innovación docente en contenidos de comunicación móvil en alumnos de periodismo y comunicación audiovisual. Proyecto Mojoes
- Ainara Larrondo Ureta, Julen Orbegozo Terradillos, Ángela Alonso Jurnet y Maider Eizmendi Iraola - La formación en competencias transversales del alumnado de Comunicación: usos del podcast para la alfabetización emocional en la cobertura de temas sensibles
- María Ganzabal, Jesús Pérez Dasilva, Simón Peña Fernández y Urko Peña Alonso – Aproximación al uso de herramientas de IA en la formación del alumnado de Periodismo
10:30 Komunikazioen aurkezpena. 2. Mahaia (Birtual asinkronoa - Teams).
- Paola Irazabal Gutiérrez - Estrategias de innovación y educación en el diseño editorial
- Santiago Tejedor, Cristina Pulido, Beatriz Villarejo eta Nataly Guerrero - Aprender haciendo (y viviendo) en la era de la infoxicación: Estudio de caso del Gabinete de Comunicación y Educación
- Fernando Peinado eta Dolores Rodríguez Barba - Análisis de la profesión periodística desde la dirección de las empresas informativas: oportunidades de empleabilidad
- José Manuel Blázquez - El Ministerio del Tiempo: la alfabetización (trans)mediática en la formación literaria
- Ana Pastor Rodríguez - Alfabetización publicitaria con alumnos de la ESO en el aula
- Marta Naberhaus Martínez, Ariadna Fernández Planells, Miriam Abietar Lopez eta Judit Ferez-Bautista - Metodología participativa audiovisual para revertir desigualdades de género: estudio de caso de adolescentes de Valencia y Barcelona
- Jesús Miguel Flores Vivar eta Francisco José García Peñalvo - Beneficios y desafíos de la IA en la educación
- Teresa Vera Balanza eta Ruth de Frutos - El taller periodístico como herramienta innovación educativa: Desafíos de la práctica profesional con enfoque feminista
- María Rosario Onieva - Aplicaciones prácticas de la tecnología de podcasting en la formación periodística: el proyecto UNIVpodcast
- Patricia Izquierdo-Iranzo eta Francisco J. Pérez-Blanco - Incidencia de las TIC en al aprendizaje, observado a través del recuerdo de las emociones
- Terese Mendiguren, Koldobika Meso, Irati Agirreazkuenaga y María Reyes Prados - Giza ahotsa edo adimen artifizialak sortutako lokuzioa? Kazetaritzako ikasleekin egindako gogoeta-esperimentua
Komunikazioen aurkezpena. 2. Mahaia (Birtual sinkronoa - Bideoak).
- Guadalupe Meléndez - El cine como elemento motivador en el aprendizaje de asignaturas de formación básica en los estudios de comunicación y publicidad
- Bárbara Sarrionandia - Desinformación impulsada por IA: Estrategias y herramientas para periodistas
- Paula Herrero eta Paula Lamoso - El especial interactivo para fomentar el voto joven en las elecciones europeas: una experiencia en el aula
- Emma Torres Romay - La metodología de Aprendizaje-Servicio en la enseñanza de estrategias de comunicación: estudio de casos y consideraciones en torno a la formación
- María José Pérez Serrano, Manuel Fernández Sande eta Miriam Rodríguez-Pallares - Técnica en la teoría, innovación educativa en la aulas de Periodismo
- Rubén Nieto González, José Javier Marzal-Felici eta Roberto Arnau-Roselló - Evaluación de la Eficacia Comunicativa de Producciones Audiovisuales sobre Alfabetización Mediática
- Francisco Javier Olivar de Julián - Evaluación integral con Inteligencia artificial (IA)
- Iris Sánchez Sobradillo eta María Rosa Masegosa-Sánchez - Alfabetización mediática en el aula: estudio de caso del programa inFORMADOS como experiencia extrapolable
- Concha Mateos Martín, Ana Martín Morán eta Elena Cordero Hoyo - La tecnología cuaderno en los estudios de grado en Periodismo y Comunicación audiovisual: experimentos y formas evolucionadas
- Susana Torrado Morales, Pedro A. Hellín Ortuño, Miguel Ángel Nicolás eta Antonio Raúl Fernández - Por un Mar Menor más visible: prácticas audiovisuales en la Facultad de Comunicación y Documentación de la Universidad de Murcia
- Graciela Padilla-Castillo, Jonattan Rodríguez-Hernández, Eglée Ortega-Fernández eta Tania Brandariz-Portela - Herramientas de Inteligencia Artificial para la docencia y el aprendizaje en Comunicación: análisis de experiencia desde la perspectiva del estudiante
Izen-ematea
Jardunaldietan edozein modalitatetan parte hartu nahi duten guztiek honako formulario honen bidez eman beharko dute izena.
- Parte hartzea komunikaziorik gabe: doakoa, aldez aurretik izena emanda.
- Parte-hartzea komunikazioarekin: 25 euro. Proposamen bat bidali nahi dutenek, aurrez izena emateaz gain, laburpena bidali beharko dute iecam@ehu.eus helbidera 2024ko apirilaren 12a baino lehen.
- Oharra: Kongresuan aurkeztutako komunikazioen egile edo sinatzaile guztiek izena eman eta matrikula ordaindu beharko dute. Horrela, komunikatzaile ziurtagiria jasoko dute eta testua akta-liburuan argitaratu ahal izango dute. Egileek inskripzio bat ordaindu beharko dute aurkeztutako komunikazio bakoitzeko.
Epeak:
- 2024ko otsailaren 12ean: komunikazioa aurkezten duten pertsonek eta gainerako parte-hartzaileek izena emateko epea irekiko da.
- 2024ko apirilaren 24ean: izena emateko epea amaitu da.
- Sarrera egiteko kontu-zenbakia: 2095-0292-99-3239008576
- IBAN: ES95 2095 0292 9932 3900 8576
- BIC: BASKES2BXXX
Faktura: egindako diru-sarreraren faktura lortzeko, mezu bat idatzi behar da iecam@ehu.eus helbidera, informazio honekin:
- Norberaren izenean bada, IFZ zenbakia eta posta-helbidea.
- Erakunde baten izenean bada, erakundearen IFK eta posta-helbidea.
Komunikazioak bidaltzea
Jardunaldien helburuak eta gaiak betetzen dituzten proposamenak/abstraktak (gehienez 350 hitz) bidali ahal izango dira iecam@ehu.eus helbidera 2024ko apirilaren 12ra arte. Batzorde Zientifikoak gehienez astebeteko epean jakinaraziko ditu onartutako proposamenak, jasotzen direnetik hasita.
Komunikazioak honako hiru modalitate hauetako batean aurkeztuko dira, eta inskripzioa egiteko unean adierazi beharko da:
- Aurrez aurreko komunikazioa
- Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea (Leioa).
- Komunikazio ez-presentziala - Bideoa
- Aurkezpenaren bideoak 10 minutuko iraupena izango du gehienez.
- Egileek online bideo-plataforma batera igo beharko dituzte (Youtube, Vimeo, etab.) eta esteka iecam@ehu.eus helbidera bidali.
- Bideoaren izenburuak egitura hau izan behar du: "IECAM 2024 - Komunikazioaren izenburua".
- Bideoaren esteka biltzarraren webgunean partekatuko da.
- Jardunaldien karatula.
- Aurrez aurrekoa ez den komunikazioa - Gela birtuala
- Modu birtual sinkronoan Teams plataforman.
Aktak
Komunikazioaren testu osoa UPV/EHUk argitaratutako Akta Liburuan argitaratu nahi duten egileek 2024ko ekainaren 30a baino lehen bidali beharko dute.
Testuek estilo-arauak errespetatu beharko dituzte, eta jardunaldietako txantiloia erabili komunikazioetarako.
Antolatzaileak
Batzorde antolatzailea
- Irati Agirreazkuenaga Onaindia - Irak. Agregatua UPV/EHU
- Maider Eizmendi Iraola - Irak. Atxikia UPV/EHU
- María Ganzabal Learreta - Irak. Agregatua UPV/EHU
- Ainara Larrondo Ureta - Irak. Titularra UPV/EHU
- Terese Mendiguren Galdospin - Irak. Agregatua UPV/EHU
- Koldobika Meso Ayerdi - Irak. Titularra UPV/EHU
- Julen Orbegozo Terradillos - Irak. Atxikia UPV/EHU
- Simón Peña Fernandez - Irak. Osoa UPV/EHU
- Jesús Ángel Pérez Dasilva - Irak. Agregatua UPV/EHU
Arduradunak
Babesleak