Horizon 2020

PHOTO-EMULSION: Prozesu, produktu eta aplikazioei sinergia ematen dieten hurrengo belaunaldiko ARGAZKI eta EMULTSIO EKOERAGINKORRAK

Programa espezifikoa: Marie Skкodowska-Curie Innovative Training Networks (ITN) – European Training Network
UPV/EHU: Onuraduna
UPV/EHU IP: Radmilla Tomovska
Proiektuaren hasiera: 2017/10/01
Proiektuaren amaiera: 2021/09/30

Deskribapen laburra: Polimeroen industria bere historiako aldaketa-aldi garrantzitsuenetako bat igarotzen ari da. Ingurumen-erregulazio berriek bultzatuta, KOH zero produktuen eta prozesu ekoeraginkorren garapena erabateko premia bihurtu da. Arlo horretan, bi teknologia nabarmentzen dira: polimerizazioa ingurune sakabanatuetan eta fotopolimerizazioa. Sektore horretan EBren lidergoari eusteko, PHOTO-EMULSIONek hasierako fasean dauden ikertzaileen belaunaldi berri bat (ESR) prestatzea du helburu, ingurumena errespetatzen duten polimerizazio-prozesu berriak bultza ditzaten. Gure indargune nagusia ezagutza teknikoen oinarri zorrotza da, eta, lehen aldiz, bi eremu estrategiko horiekin lotutako diziplina guztiak biltzen ditu. Bigarrenik, doktorego-prestakuntza tradizionala zabalduko dugu, enplegatzaileek bilatzen dituzten eta metodo berritzaileen bidez ikasten diren trebetasun transferigarri eta espezializatuetan zentratuz: tandemeko ESR, urrutiko hizkuntzen ikaskuntza, ESR zientzia-hezitzaile ibiltari gisa, lineako ikastaroak, ESRk zuzendutako azpiproiektua, bilera oso elkarreragileak eta industria-pasanteak. Ikerketan, hurrengo belaunaldiko teknologia "hibridoa" garatuko dugu, tiol-enoaren fotopolimerizazioan oinarritua. Fotorreaktoreetan oinarritutako fabrikazio aurreratuak sufre-eduki handiko produktu sakabanatuen olatua agintzen du (filmak, nanopartikulak, sare porotsua). Bere propietate bikainek egungo behar industrialei erantzuten dieten aplikazioei ateak irekitzen dizkiete, hala nola lixibiatzen ez diren materialei, O2ren hesiei eta oinarri biologikoko urez, biologikoki aktiboak diren partikulez, nanosentsore hibridoez eta kromatografia-zutabe monolitikoez egindako estaldurei.

Kategoria nabigatzailea