ERASMUS Programme

Go Green! Eskolan ingurumen-iraunkortasuna irakasteko diziplinaz gaindiko ikuspegiak

Programa espezifikoa: Erasmus+ KA2 "Cooperation Partnership"
UPV/EHU: Onuraduna
UPV/EHU IP: José Ramón Díez López
Proiektuaren hasiera: 2022/12/15
Proiektuaren amaiera: 2024/11/30

Webgunea: https://go-green.pixel-online.org /

Deskribapen laburra: Go Green! proiektua erabat bat dator ingurumenarekin eta klima-aldaketaren aurkako borrokarekin lotutako lehentasun HORIZONTALAREKIN; izan ere, ingurumena eta garapen jasangarria bigarren hezkuntzan nola lantzen eta irakasten diren sakonki eragitea du helburu. Izan ere, proiektuaren ardatza da nazioz gaindiko ahalegin bat eraikitzea, goi-mailako hezkuntzako eskolak eta erakundeak inplikatzeko, irakasgai guztietako irakasleei ingurumen-garapenari eta garapen iraunkorrari buruzko beharrezko trebetasunak eta gaitasunak emateko, diziplinaz gaindiko ikuspegi batetik eta arazoetan oinarritutako ikuspegi batetik. Proiektuak, beraz, irakasgai guztietako irakasleei beren eskoletan ingurumenarekin lotutako gaiak txertatzeko trebetasunak ematen dizkie, zientifikoki oso garrantzitsuak diren baina ikasleei trebetasunak eta gaitasunak transferitzeko erabil daitezkeen irakaskuntza-tresnak sortuz, beren ezagutzak aktiboki erabiliz erronkei eta arazoei aurre egiteko gaitasuna garatuz. Beraz, proiektuak aukera emango die ikasleei ingurumen-gaiak ulertzeko eta jorratzeko, haien konplexutasunaren dimentsio arteko ulermen osoaren arabera. Proiektu horri esker, ikasleak aldaketa-eragile bihurtuko dira, eskolen barruan komunitate berdeak, praktika jasangarriak eta interaktiboak (adibidez, baliabideak aurreztea, energiaren eta hondakinen erabilera murriztea, karbono-aztarnaren isuriak konpentsatzea, garraiobide iraunkorrak aukeratzea, etab.) sustatzeko, asmo onen azaleko mezu hutsetik haratago doazen eta proposatutako irtenbideen eragin multifazetikoa kontuan hartzen duten estrategien bidez.