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Argitalpenak

Atal honetan, urterik urte, EUDIA ikerketa taldearen eskutik argitaratutako lanak eta egindako zabalpena zerrendatzen da honako egiturarekin: Lehenengo liburuak, bigarren postuan aldizkari artikuluak eta liburu kapituluak, hirugarren hitzaldiak eta laugarren bestelakoak.

2023

Liburuak

Gaminde, I., & Eguskiza, N. (2023). Erandioztarren euskara: Gramatika. Erandioko Udala eta Eusko Jaurlaritza.

Gaminde, I., & Eguskiza, N. (2023). Erandioztarren euskara: Berbak. Erandioko Udala eta Eusko Jaurlaritza.

Artikuluak eta liburuen atalak

Abasolo, J., & Eguskiza, N. (2023). IDAT: talde laneko idatzian banakako ekarpenei begira. In A. Romero, I. Alonso, A. Urrutia, M. Gezuraga, N. Berasategi, & N. Idoiaga (Arg.), Estructura modular, metodologías activas y compromiso social en innovación educativa secundaria. La experiencia de la Facultad de Educación de Bilbao, UPV/EHU (2011-2021) (or. 127–139). Octaedro. ISBN: 978-84-19506-37-5

Abasolo, J., & Eguskiza, N. (2023). Prosodia y variación lingüística. Ñemitỹrã, 5(2), Article 2. https://doi.org/10.47133/NEMITYRA2023200EX01

Abasolo, J., Eguskiza, N., & Iglesias, A. (2023). El análisis lexicometrico, el corpüs y el diccionario previo: Caso de la lengua vasca. In V. Canese (Arg.), MEMORIAS DEL III Congreso Paraguayo de Lingüística Aplicada 15,16 y 17 de noviembre de 2022 Asunción, Paraguay (or. 77). Editorial Facultad de Filosofía - UNA.

Abasolo, J. (2023). El análisis lexicométrico, el corpus y el diccionario previo: Caso de la lengua Vasca. ÑEMITỸRÃ Revista Multilingüe de Lengüa Sociedad y Educación, 52(5). https://doi.org/10.47133/NEMITYRA2023d11-2A3

Aurrekoetxea, G. (2023). Clasificación tradicional y cuantitativa de los dialectos. In V. Canese (Arg.), MEMORIAS DEL III Congreso Paraguayo de Lingüística Aplicada 15,16 y 17 de noviembre de 2022 Asunción, Paraguay (or. 73). Editorial Facultad de Filosofía - UNA.

Eguskiza, N., Gaminde, I., & Etxebarria, A. (2023). Variacion geo-sociolingüística en lengua vasca: Análisis de la fonología suprasegmental en el valle de Arratia. In V. Canese (Arg.), MEMORIAS DEL III Congreso Paraguayo de Lingüística Aplicada 15,16 y 17 de noviembre de 2022 Asunción, Paraguay (or. 75). Editorial Facultad de Filosofía - UNA.

Ensunza, A., Unamuno, L., & Aurrekoetxea, G. (2023). Marcos y metodologías para la clasificación dialectal (con aplicación al Caso Vasco). Ñemitỹrã, 5(2), Article 2. https://doi.org/10.47133/NEMITYRA2023d11-2A5

Ensunza, A. & Unamuno, L. (2023). “Basque dialect classifications”, In. Aurrekoetxea, Gotzon; Ensunza, Ariane; Škofic, Jožica; Van de Velde, Hans (arg.) DIACLEU. An introduction to dialect classifications in Europe. Dialectologia, Special issue X (2022). Barcelona: Universitat de Barcelona, 69-91. ISSN: 2013-2247.

Etxebarria, A., & Eguskiza, N. (2023). Análisis del ritmo y percepción intercultural de textos orales. ÑEMITỸRÃ Revista Multilingüe de Lengüa Sociedad y Educación, 52(5). https://doi.org/10.47133/NEMITYRA2023d11-2A2

Etxebarria, A., Eguskiza, N., Iglesias, A. & Abasolo, J. (2023). El laboratorio de lectura Irakurlab. In B. Berral, J.A. Martínez, D. Álvarez & J.J. Victoria (eds.), Investigación e innovación educativa en contextos diferenciados (pp. 199-204). Dykinson. ISBN: 978-84-1170-558-8

Etxebarria, A., Ensunza, A., & Iglesias, A. (2023). La competencia prosódica del alumnado bilingüe vasco. In V. Canese (Arg.), MEMORIAS DEL III Congreso Paraguayo de Lingüística Aplicada 15,16 y 17 de noviembre de 2022 Asunción, Paraguay (or. 76). Editorial Facultad de Filosofía - UNA.

Gaminde, I., & Eguskiza, N. (2023). Contraste de métodos y variación lingüística. Ñemitỹrã, 5(2), Article 2. https://doi.org/10.47133/NEMITYRA2023d11-2A4

Grupo de Investigación EUDIA. (2023). PANEL III: Prosodia y variación lingüística. In V. Canese (Arg.), MEMORIAS DEL III Congreso Paraguayo de Lingüística Aplicada 15,16 y 17 de noviembre de 2022 Asunción, Paraguay (or. 72). Editorial Facultad de Filosofía - UNA.

Iglesias, A., & Ensunza, A. (2023). Motivación y estilo de aprendizaje en estudiantes de Educación Superior en la realización del Videocast. ÑEMITỸRÃ Revista Multilingüe de Lengüa Sociedad y Educación, 52(5). https://doi.org/10.47133/NEMITYRA2023d11-2A1

Videgain, X. (2023). El atlas lingüístico de las hablas vascas. In V. Canese (Arg.), MEMORIAS DEL III Congreso Paraguayo de Lingüística Aplicada 15,16 y 17 de noviembre de 2022 Asunción, Paraguay (or. 74). Editorial Facultad de Filosofía - UNA.

Videgain, X. (2023). Notas sobre el Atlas Lingüístico Vasco. Ñemitỹrã, 5(2), Article 2. https://doi.org/10.47133/NEMITYRA2023d11-2A6

Hitzaldiak

Iglesias, A., Eguskiza, N., Ensunza, A., Abasolo, J. & Etxebarria, A., 2023, “IRAKURLAB: Un laboratorio para trabajar la habilidad lectora del alumnado bilingüe vasco”, VII Congreso Internacional Virtual de Educación Lectora, Cádiz.

Etxebarria, A., Iglesias, A., Eguskiza, N. & Abasolo, J., 2023, “Irakurlab: Laboratorio para promover la habilidad lectora”, V Congreso de la Red Internacional de Universidades Lectoras, Málaga.

Etxebarria, A., Iglesias, A., Eguskiza, N. & Abasolo, J., 2023, “Irakurlab reading living lab: un laboratorio para el desarrollo de la habilidad lectora en voz alta”, IV Congreso Internacional ALES. Universidad Católica de la Santísima Concepción. Chile.

Romero, A., Iglesias, A. & Etxebarria, A., 2023, “Opinión sobre el proyecto Youtuber según las costumbres lingüísticas”, XI Congreso Internacional Multidisciplinar de Investigación Educativa, Universidad de Cantabria, Santander.

2022

Artikuluak eta liburuen atalak

Iglesias, A., Etxebarria, A. & Eguskiza, N., (2022). Euskararen Atlas Prosodiko Interaktiboa (EAPI). Huarte San Juan: Filología y Didáctica de la Lengua, 21, 227-241. ISSN: 2341-0809. DOI: https://doi.org/10.48035/rhsj-fd.21.10

Abasolo, J., & Ensunza, A. (2022). Acercamiento desde la lengua vasca al estudio del variacionismo lingüístico cuantitativista. Ñemitỹrã, 4(1), 25–46. https://doi.org/10.47133/NEMITYRA2022100A2

Abasolo, J., & Ensunza, A. (2022). Acercamiento desde la lengua vasca al estudio del variacionismo lingüístico cuantitativista. In V. Canese (Arg.), MEMORIAS DEL II Congreso Paraguayo de Lingüística Aplicada 10,11 y 12 de noviembre de 2021 Asunción, Paraguay (or. 38). Editorial Facultad de Filosofía - UNA. https://conpla.org/2022/05/19/libro-de-memorias-del-ii-conpla-2021/

Aurrekoetxea, Gotzon; Ensunza, Ariane; Škofic, Jožica; Van de Velde, Hans. (2023). DIACLEU. Dialectologia, Special issue X (2022). ISSN: 2013-2247. Barcelona: Universitat An introduction to dialect classifications in Europe de Barcelona. (321 orrialde). http://www.edicions.ub.edu/revistes/dialectologiasp2022/

Etxebarria A, Iglesias A, Eguskiza N, Unamuno L (2022). An Educational Project Based on the YouTuber Phenomenon for the Development of a Minority Language. Sustainability. 14(10):6242. https://doi.org/10.3390/su14106242

Abasolo, J., Eguskiza, N., & Iglesias, A. (2022a). Construcción de un léxico en lengua vasca para su utilización con el software IRaMuTeQ. In M. Misuraca, G. Scepi, & M. Spano (Arg.), 16th International Conference on Statistical Analysis of Textual Data (Libk. 1, or. 37–34). Edizioni Erranti. http://lexicometrica.univ-paris3.fr/jadt/JADT2022/VOL1.pdf

Abasolo, J., Eguskiza, N., & Iglesias, A. (2022b). Validación de léxico en lengua vasca mediante análisis lexicométrico de un corpus paralelo multilingüe. In M. Misuraca, G. Scepi, & M. Spano (Arg.), 16th International Conference on Statistical Analysis of Textual Data (Libk. 1, or. 30–36). Edizioni Erranti. http://lexicometrica.univ-paris3.fr/jadt/JADT2022/VOL1.pdf

Hitzaldiak

Abasolo, J., & Eguskiza, N. (2022a, apirilak 6). Iramuteqerako euskarazko lexikoa V0.1, aurkezpena [Komunikazioa]. Goi-Mailako Hezkuntzan Berrikuntza Naziorteko Kongresua/Congreso Internacional de Innovación Educativa en Educación Superior, Leioa. http://eudia-ehu.github.io/aurkezpenak/2204GoiMailakoHezkuntza/lexikoa-iramuteq/

Abasolo, J., & Eguskiza, N. (2022b, apirilak 6). Talde laneko idatzian banakako ekarpenei begira [Komunikazioa]. Goi-Mailako Hezkuntzan Berrikuntza Naziorteko Kongresua/Congreso Internacional de Innovación Educativa en Educación Superior, Leioa. http://eudia-ehu.github.io/aurkezpenak/2204GoiMailakoHezkuntza/talde-idatziak-idat/

Eguskiza, N., Abasolo, J., Etxebarria, A. & Iglesias, A., 2022, “Desarrollo de las habilidades comunicativas a través de un proyecto youtuber”, XXIII Congreso de la SEDLL, Oviedo.

Eguskiza, N., Romero, A., Etxebarria, A. & Iglesias, A., 2022, “Euskararen erabilera esparru akademikoan: irakasleen hasierako prestakuntzaren arteko erronkak eta ikuspegiak”, International congress on educational innovation in higher education, Facultad de Educación de Bilbao, Bilbao.

Iglesias, A., 2022, “Euskararen atlas prosodiko interaktiboa: lehen urratsak”, I. Edición de los Cursos de Verano Transfronterizos UNUM, UiK, Baiona.

Iglesias, A., Eguskiza, N., Etxebarria, A. & Abasolo, J., 2022, “Youtube como una plataforma para la práctica y el desarrollo de habilidades comunicativas y hábitos lingüísticos”, XXIII Congreso de la SEDLL, Oviedo.

Posterrak

Unamuno, L., Abasolo, J., & Aurrekoetxea, G. (2022, apirilak 13). Beyond the new classification of Basque dialects [Poster]. 11th International Conference on Language Variation in Europe - ICLaVE|11, Viena, Austria. https://pretalx.dioe.at/iclave11/talk/review/Y9BDVQTKKRRATAWXLWZTCPVKBNYRB7HA​​​​​​​

2021

Liburuak

Eguskiza, N., & Gaminde, I. (2020). Ahoskera Igorren (1981-2000). Igorreko Udala.

Eguskiza, N. & Iglesias, A., 2021, Hezkuntzari buruzko ekarpenak, Bilbao: UPV/EHU. ISBN: 978-84-1319-350-2

Artikuluak eta liburuen atalak

Abasolo, J., Eguskiza, N., & Unamuno, L. (2021). Características cuantitativas del proceso de escritura en contexto diglósico: Futuro profesorado bilingüe. ÑEMITỸRÃ, 3(1), 10–24. ISSN 2707-1642.

Abasolo, J., Etxebarria, A., Iglesias, A. & Eguskiza, N. (2021). Valoración del trabajo cooperativo en la realización de videocasts para desarrollar la competencia comunicativa. Innovación Educativa, 21(86), 145-162. ISSN: 1665-2673

Abasolo, J., Eguskiza, N., & Unamuno, L. (2021). Características cuantitativas del proceso de escritura en contexto diglósico: Futuro profesorado bilingüe. In V. Canese (Arg.), MEMORIAS DEL I Congreso Paraguayo de Lingüística Aplicada 11, 12 y 13 de noviembre de 2020 Asunción, Paraguay (or. 56). Editorial Facultad de Filosofía - UNA. https://conpla.org/2020/08/21/memorias-conpla-2020/

Aurrekoetxea, G., Abasolo, J., & Videgain, X. (2021). Hizkuntza-distantziaren eta distantzia geografikoaren arteko korrelazioa. In N. Eguskiza & A. Iglesias (Arg.), Hezkuntzari buruzko ekarpenak (or. 23–40).

Eguskiza, N., Abasolo, J., Etxebarria, A. & Iglesias, A., 2021, “Sensibilidad intercultural de los jóvenes bilingües vascos: algunos aspectos a trabajar en el sistema educativo vasco”, Contextos educativos: Revista de educación 27, 137-152. ISSN 1575-023X

Eguskiza, N., Gaminde, I. & Iglesias, A., 2021, “Hizkuntza aldakortasunaz eta barietateen sailkapenez: aspektu ez-perfektuaren bariazioa Igorreko euskaran”, ASJU 53(1/2), 163-181. ISSN: 0582-6152

Ensunza, A. & Aurrekoetxea, G. (2021). “Hausnarketa euskalkien sailkapenaz”, In Naia Eguskiza & Aitor Iglesias (arg.) Hezkuntzari buruzko ekarpenak (EUDIA-9), Bilbo: UPV/EHU, 87-110. ISBN: 978-84-1319-350-2.

Etxebarria, A., Eguskiza, N. & Iglesias, A., (2021). La competencia prosódica de los jóvenes bilingües vascos en la narración de un cuento, Revista de Lingüística Teórica y Aplicada, 59(2), 133-151. ISSN 0033-698X

Etxebarria, A., Eguskiza, N. & Iglesias, A. (2021). Gazte euskaldunen konpetentzia prosodikoa ipuin kontaketan: generoaren garrantzia. In N. Eguskiza & A. Iglesias. (eds.) Hezkuntzari buruzko ekarpenak, Bilbao: UPV/EHU. 7-22. ISBN: 978-84-1319-350-2

Iglesias, A., Eguskiza, N., Etxebarria, A. & Abasolo, J., (2021). La competencia prosódica de las y los jóvenes bilingües vascos en el relato de un cuento: la importancia del género. In L. Álvaro & C. Hamodi (eds.) Género y educación: escuela, educación no formal, familia y medios de comunicación (pp. 156-158), Dykinson S.L. ISBN: 978-84-1377-638-5

Iglesias, A., Etxebarria, A., & Abasolo, J. (2021). Atlas interactivo de la prosodia del Vasco/Euskararen atlas prosodiko interaktiboa, EAPI. ÑEMITỸRÃ, 3(1), 113–126. ISSN 2707-1642.

Iglesias, A., Etxebarria, A., & Abasolo, J. (2021). Atlas interactivo de la prosodia del vasco / Euskararen Atlas Prosodiko Interaktiboa – EAPI. In V. Canese (Arg.), MEMORIAS DEL I Congreso Paraguayo de Lingüística Aplicada 11, 12 y 13 de noviembre de 2020 Asunción, Paraguay (or. 51). Editorial Facultad de Filosofía - UNA. https://conpla.org/2020/08/21/memorias-conpla-2020/

Iglesias, A., Unamuno, L. & Eguskiza, L. (2021). Kontsonante-bilkuren ahots gorako irakurketaren ikerketarako proposamen teorikoa. In N. Eguskiza & A. Iglesias. (eds.) Hezkuntzari buruzko ekarpenak, Bilbao: UPV/EHU. 67-86. ISBN: 978-84-1319-350-2

Iglesias, A. (2021). Lexikoa sortzeko bideak Igorreko hizkeran, Lapurdum 19, 325-338.

Makazaga, J.M. (2021). Kontzesio perpausak. In Euskaltzaindiaren Gramatika batzordea (EDS.) Euskararen Gramatika.(1741-1800 orr.). Euskaltzaindia.

Hitzaldiak

Etxebarria, A., Iglesias, A., Eguskiza, N. & Abasolo, J., 2021, “Prosodia gaitasunaren eragina kulturarteko pertzepzioan”, l’Institut Basque Etxepare, l’Université de Laval, PEN Quebec et Euskal PEN, Kanada.

Etxebarria, A., Iglesias, A. & Eguskiza, N., 2021, “Motivación y estilos de aprendizaje de estudiantes universitarios en la realización de videocast para el desarrollo de la competencia comunicativa”, SEDLL, Cuenca.

Etxebarria, A., Iglesias, A. & Eguskiza, N., 2021, “Percepción intercultural del género textual”, SEDLL, Cuenca.

Etxebarria, A., Iglesias, A. & Garay, U., 2021, “El fenómeno youtuber y el uso de la lengua vasca en el ámbito educativo”, VI Congreso Internacional sobre Aprendizaje, Innovación y Cooperación, Madrid.

Iglesias, A., Eguskiza, N. & Etxebarria, A., 2021, "La competencia prosódica de las y los jóvenes bilingües vascos en el relato de un cuento: la importancia del género", I Congreso internacional género y educación: escuela, educación no formal, familia, medios de comunicación, Soria, Universidad de Valladolid.

Unamuno, L., Abasolo, J. & Eguskiza, N., 2021, “Euskara estandarra eta euskalkien arteko levelling edo berdintze-fenomenoa”, Hizkuntzalari Euskaldunen V. Topaketa. UEU. Eibar (Uztailak 2).

2020

Liburuak

Abasolo, J., de Pablo, I. & Ensunza, A. 2020  Hezkuntzari buruzko ekarpenak / Contributions on education. Bilbao: UPV/EHU  ISBN: 978-84-1319-098-3

Artikuluak eta liburuen atalak

Abasolo, J., Iglesias, A., Eguskiza, N., Unamuno, L., 2020, “Estandarraren   eragina   aztertzeko   metodologia   eta   inplikazio didaktikoak”, Ikastorratza, 23, 1-22.

Abasolo, J., Iglesias, A., Romero, A. & Unamuno, L., 2020, “Distantzia linguistikoa neurtzeko metodoak transkripzio motaren arabera”, in Abasolo, J. de Pablo, I. & Ensunza, A. (Eds.) Hezkuntzari buruzko ekarpenak / Contributions on education. 97-108. ISBN: 978-84-1319-098-3

Aurrekoetxea, G., Unamuno, L. & Ensunza, A., 2020, “Dialectos y estándar vasco”, in Boix-Fuster, E. & Perea, M. P. (eds.) Llengua i dialectes: esperances per al català, el gallec i el basc. ISBN: 978-84-9168-407-7

Aurrekoetxea, G., Clua, E., Iglesias, A., Usobiaga, I. & Salicrú, M., 2020, “Characterizing dialect groups: distance and informativeness associated with linguistic features”, Zeitschrift für dialektologie und linguistik, 87, 307-326. DOI: 10.25162/ZDL-2020-0011

Aurrekoetxea, G., Gaminde, I., Ormaetxea, J.L. & Videgain, X., 2020, “Hizkeren sailkapen berria”, in Abasolo, J. de Pablo, I. & Ensunza, A. (Eds.) Hezkuntzari buruzko ekarpenak / Contributions on education. 5-18. ISBN: 978-84-1319-098-3

Aurrekoetxea, G., Iglesias, A., Clua, E., Usobiaga, I., & Salicrú, M., 2020, “Analysis of Transitional Areas in Dialectology: Approach with Fuzzy Logic”, Journal of Quantitative Linguistics, DOI: 10.1080/09296174.2020.1732765. ISSN: 0929-6174 (Print) 1744-5035 (Online).

De Pablo, I., Gaminde, I., &  Eguskiza, N. 2020, “Ahozko testuen prosodiaren bilakaera jatorrizko ingurunetik kanpo. Extremadurako gaztelaniaren kasua Bizkaian”, in Abasolo, J. de Pablo, I. & Ensunza, A. (Eds.) Hezkuntzari buruzko ekarpenak / Contributions on education. 80-96. ISBN: 978-84-1319-098-3

Eguskiza, N., De Pablo, I. & Gaminde, I, 2020, “Bokalen arteko herkasi ahoskabeen ahostuntzea Arratian (Bizkaia)”. Uztaro 113. 51-64. ISSN: 1130-5738.

Eguskiza, N. De Pablo, I., & Gaminde, I., 2020, “Umeei eta nagusiei egineko testuen prosodiaren aldeez”, in Abasolo, J. de Pablo, I. & Ensunza, A. (Eds.) Hezkuntzari buruzko ekarpenak / Contributions on education. 110-132. ISBN: 978-84-1319-098-3

Etxebarria, A., Abasolo, J., Eguskiza, N. & Iglesias, A., 2020, “Características de la competencia prosódica de los jóvenes bilingües vascos en la narración de un cuento”, Estudios de Fonética Experimental, 29, 35-54. ISSN: 1575-5533

Etxebarria, A., Gaminde, I., Romero, A. & Iglesias, A., 2020, “Las emociones básicas en un cuento”. Círculo de Lingüística Aplicada a la Comunicación, 83, 41-50. ISSN: 1576-4737

Gaminde, I., Eguskiza, N. & De Pablo, I., 2020, “Euskara buruan eta ibili munduan: Afrikatuetan barna”, in Abasolo, J. de Pablo, I. & Ensunza, A. (eds.) Hezkuntzari buruzko ekarpenak / Contributions on education. 48-67. ISBN: 978-84-1319-098-3

Iglesias, A., Abasolo, J., Etxebarria, A. & Ensunza, A., 2020, “Influencia del euskera estándar entre dos generaciones, alfabetizada y no alfabetizada, del valle de Arratia”, Huarte de San Juan. Filología y Didáctica de la Lengua, 20, 107-126.

Makazaga, J.M. (2020): “Zirikadak eta Eztenkadak ahozko hizkera lagunartekoaren ispilu”, In (Camino, Artiagoitia, Epelde, Ulibarri arg.) Eibartik Zuberoara euskalkietan barrena. Koldo Zuazori gorazarre (471-493 orr.). UPV/EHUko Argitalpen Zerbitzua..

Makazaga, J.M. (2020): “Tesiko bosgarren kapituluaren historia txikia (“Zer arraio idatzi dok zorioneko bosgarren kapitulu horretan?”)”, In Itziar Laka (arg.) Hitzak sarean (Pello Salabururi esker onez) (97-111 orr.). UPV/EHUko Argitalpen Zerbitzua. 

Hitzaldiak

Abasolo, J., Eguskiza, N., & Etxebarria, A. (2020). Onlineko idazkuntza prozesua aztertzeko: IDAT. XXVII . Psikodidaktika Jardunaldiak. Leioa. 2020/11/24.

Abasolo, J., Eguskiza, N., & Unamuno, L. (2020). Características cuantitativas del proceso de escritura en bilingüismo diglósico: L1 y L2 en la formación docente universitaria. In Congreso Paraguayo de Lingüística Aplicada. Asunción, Paraguay.

Abasolo, J., Iglesias, A., & Unamuno, L., (2020), Idazketa aztertzeko tresnaren (IDAT) lehenengo emaitzak, SEDLL, UPNA.

Eguskiza, N., Abasolo, J., & Etxebarria, A. (2020). Arratia bailarako nerabeen kultura sentikortasun konpetentzia. In XXI Congreso Internacional de la Sociedad Española De Lengua y Literatura (SEDLL). Iruña.

Iglesias, A., Etxebarria, A. & Abasolo, J., (2020). Presentación del EAPI. Atlas interactivo de la prosodia de la lengua vasca. I Congreso Paraguayo de Lingüística Aplicada, Universidad Nacional de Asunción.

Iglesias, A., Etxebarria, A. & Eguskiza, N., (2020). Euskararen atlas prosodiko interaktiboa / Atlas interactivo de la prosodia del euskera. SEDLL, UPNA.

2019

Liburuak

Aurrekoetxea, G., Videgain, X. & Iglesias, A., 2019, Sacaze bildumako testuak (1887), Baiona: Lapurdum IKER & UPV/EHU. ISBN: 978-29-5534-133-9

Aurrekoetxea, G., Gaminde, I., Ormaetxea, J.L. & Videgain, X., 2019,  Euskalkien sailkapen berria. Bilbo: UPV/EHU. ISBN: 978-841319-096-9

Etxebarria, A., Iglesias, A., Legarra, A. & Romero, A., 2019, Traineru bete lagun: Iñaki Gaminde omenduz. Bilbo: UPV/EHU. ISBN: 978-84-9082-972-1

Iglesias, A., Eguskiza, N. & Unamuno, L., 2019, Linguistic variation in the Basque language and Education IV / Euskararen bariazioa eta bariazioaren irakaskuntza IV, Leioa: UPV/EHU. ISBN: 978-84-1319-004-4.

Artikuluak eta liburuen atalak

Abasolo, J., Iglesias, A., Romero, A. eta Unamuno, L., 2019, "Distantzia linguistikoa neurtzeko metodoak", in Juan Abasolo, Irati de Pablo eta Ariane Ensunza (arg.) Hezkuntzari buruzko ekarpenak (EUDIA-8). Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua (UPV/EHU). 96-108. ISBN: 978-84-1319-098-3

Aurrekoetxea, G., Videgain, X. & Ensunza, A. (2019). “Aditz-morfologia”, In Gotzon Aurrekoetxea, Iñaki Gaminde, Jose Luis Ormaetxea & Xarles Videgain (arg.) Euskalkien sailkapen berria, Bilbo: UPV/EHU, 51-66. ISBN: 978-84-1319-096-9.

Ensunza, A., 2019, “Estandarraren eragina euskalkietan. 1: Erakusleak”, In A. Etxebarria, A. Iglesias, H. Legarra & A. Romero (arg.) Traineru bete lagun: Iñaki Gaminde omenduz. Bilbo: UPV/EHU, 67-76. ISBN: 978-84-9082-972-1.

Iglesias, A., Etxebarria, A., Pagadigorria, A. & Unamuno, L., 2019, “Bideo-podcasta: erronketan oinarritutako ikaskuntza”, in Iglesias, A., Eguskiza, N. & Unamuno, L. (Eds.) Linguistic variation in the Basque language and Education IV / Euskararen bariazioa eta bariazioaren irakaskuntza IV, Leioa: UPV/EHU, 60-70. ISBN: 978-84-1319-004-4.

Eguskiza, N., Unamuno, L. & Iglesias, A., 2019, “Hizkuntza-bariazioa Igorreko hizkeran”, in - Etxebarria, A., Iglesias, A., Legarra, A. & Romero, A. (Eds.), Traineru bete lagun: Iñaki Gaminde omenduz. Bilbo: UPV/EHU, 377-395.  ISBN: 978-84-9082-972-1

Videgain, X., Aurrekoetxea, G. & Iglesias, A., 2019, "Sintaxia", in Aurrekoetxea, G., Gaminde, I., Ormaetxea, J.L. & Videgain, X. (Eds.) Euskalkien sailkapen berria. Bilbo: UPV/EHU, 67-82.

De Pablo., Eguskiza, N. & Gaminde, I, 2019, “Ahots murmurikatuaren zenbait ezaugarri akustikoz”. Tantak, 31(2). 149-173. ISSN 0214-9753.

Hitzaldiak

Abasolo, J., Etxebarria, A., Iglesias, A. & Romero, A., 2019, “Diferencias en la motivación y en el estilo de aprendizaje  en la creación del podcast por el alumnado universitario” , I Hezkuntza Kongresua / I Congreso de Educación, UPV/EHU.

Abasolo, J., Iglesias, A., Etxebarria, A., 2019, “Distancia lingüística respecto al euskera estándar entre dos generaciones, alfabetizada y no alfabetizada, del valle de Arratia”, SEDLL, UPV/EHU.

Abasolo, J., Iglesias, A., Romero, A. & Unamuno, L., 2019, “Distantzia linguistikoa neurtzeko metodoak transkripzio motaren arabera”, EUDIA 8 Hizkuntza eta Hezkuntza V Nazioarteko Batzarra, UPV/EHU.

Aurrekoetxea, G. & Ensunza, A., 2019, “Dialect classification in Europe revisited”, International Conference on Language Variation in Europe (ICLaVE-10), Leeuwarden, Holanda. (ekainak 26-28).

Ensunza, A., 2019, “Introducing Diatech (2)”, Language Documentation-7. Documenting Variation, Bolzano, Italia. (otsailak11-13).

Etxebarria, A., Abasolo, J., Ensunza, A. & Unamuno, L., 2019, “Videocasten sorkuntzan ikas-estiloa eta motibazioa goi mailako ikasketetan”, EUDIA-8 Hizkuntza eta Hezkuntza V. Nazioarteko Batzarra, Leioa, UPV/EHU. (apirilak 5)

Unamuno, L., Abasolo, J., Eguskiza, N. & Iglesias, A.., 2019, “Euskararen atlas     sozio-geolinguistikoa” euskara estandarretik so”, FLV, 50 urte: metodo eta joera berriak (euskal) hizkuntzalaritzan, Iruñea.

Kongresuetako panelak

Aurrekoetxea, G. & Ensunza, A., 2019, “P-1. Dialectometry”, International Conference on Language Variation in Europe (ICLaVE-10), Leeuwarden, Holanda. (ekainak 26-28)

2018

Liburuak

Aurrekoetxea G., Makazaga, J.M. & Ormaetxea J.L. (2018). Axular eta gero Patxi Salaberriren pasio. UPV/EHU. ISBN: 978-84-9082-873-1

Artikuluak eta liburuen atalak

Ensunza, A., 2018, “The influence of standard basque in Busturialdea. Part 1: demonstrative pronouns”, Dialectología 22, 17-29. ISSN-e 2013-2247.

Gaminde, I., Etxebarria, A., Romero, A., Eguskiza, N. (2018): “Diferencias en los tonos de frontera de los textos leídos en vasco por jóvenes bilingües”. In M. Gomez, C. Moral & J.T. Williams (coord.), Aplicaciones de la lingüística de corpus al estudio de lenguas modernas. 35-45. ISBN 9788493871918.

Romero, A., De Pablo, I., Etxebarria, A., Romero, A., 2018, Coordinación entre vocalizaciones, gestos y prosodia antes del inicio de la comunicación verbal: evidencias desde la lengua vasca. Infancia y Aprendizaje, 41 (2), 325-368. ISSN: 0210-3702.

Hitzaldiak

Aurrekoetxea, G. & Ensunza, A., 2018, “Can ‘dialect’ be defined by linguistic features?”, International Society for Dialectology and Geolinguistics 9 (SIDG-9), Vilnius, Lituania. (uztailak 23-27)
Aurrekoetxea, G. & Ensunza, A., 2018, “Hacia una definición de ‘dialecto’ por criterios únicamente lingüísticos”, Congresso Internacional em Variaçao Linguística nas Línguas Românicas-5 (VariaLing-5), Aveiro, Portugal. (maiatzak 4)

de Pablo, I., Eguskiza, N., Iglesias, A. & Gaminde, I., 2018, "Influencias léxicas de la lengua materna en la adquisición del léxico por parte de bilingües precoces", V Congreso de Lingüística y Literatura, Universidad de Cantabria.
Ensunza, A., 2018, “Erakusleak estandarraren eraginpean”, EUDIA-7, UPV/EHU. (ekainak 8)

Ensunza, A., 2018, “The influence of Standard Basque in Dialects: the case of demonstrative pronouns”, Sociolinguistic Symposium 22 (SS22), Auckland, Nueva Zelanda. (ekainak 27-30)

Etxebarria, A., 2018, “Percepeción y valoración de expresiones emocionales atendiendo a las variables prosódicas y visuales” XIX Congreso Internacional de la SEDLL, Almeria.
Iglesias, A. & Unamuno, L., 2018, “El podcast de video: la motivación en el alumnado universitario de distintos grados”, XIX congreso internacional de la SEDLL, Universidad de Almeria.
Iglesias, A. Etxebarria, A. Pagadigorria & Unamuno, L., 2018, "Bideopodcasta: Erronketan oinarritutako ikaskuntza", EUDIA 7 Workshop Linguistic Variation in the Basque Language and Education, UPV/EHU.

2017

Liburuak

Etxebarria, A. eta Eguskiza, N. (2017): Bariazioa esaldien intonazioan. UPV/EHU. Leioa. ISBN: 978-84-9082-793-2

Iglesias, A. & Ensunza, A., 2017, Gotzon Aurrekoetxea lagunarterik hara, Bilbao: UPV-EHU. ISBN: 978-84-9082-582-2

Romero, A. (2017): Euskara indartzeko plana Haur Hezkuntzako eremu ez-kurrikularran. IKD-Baliabideak- 13, UPV/EHU.

Unamuno, L., Romero, A., Etxebarria, A. & Iglesias, A., 2017, Linguistic variation in the Basque language and Education III / Euskararen bariazioa eta bariazioaren irakaskuntza III, Leioa: UPV/EHU. ISBN: 978-84-9082-798-7.

Artikuluak eta liburuen atalak

Clua, E., Iglesias, A., Usobiaga, I. & Salicrú, M. (2017). Nola identifikatu ezaugarri esanguratsuenak bariazio dialektalean: diatech nabarmentzeko aukera. In Iglesias, A. & Ensunza, A. (Eds.). Gotzon Aurrekoetxea lagunarterik hara (13-24 orr.). Bilbao: UPV-EHU.

Eguskiza, N., De Pablo, I., & Gaminde, I. (2017). Hizkuntz hizkeren sailkapena metodo kuantitatiboen bidez. In C. Arriaga & A. Romero (kord.). XXIV Psikodidaktikako Ikerkuntza Jardunaldiak. 403-434. 978-84-9082-837-3

Eguskiza, N., Etxebarria, A., Gaminde, I. (2017). Bai-ez galderak, UPV/EHU. ISBN: 978-84-9082-793-2

Eguskiza, N., Gaminde, I., Iglesias, A. (2017). Hautazko galderak. UPV/EHU. ISBN: 978-84-9082-793-2

Ensunza, A., 2017, “Busturialdeko euskararen hizkuntza aldakortasunaz: (i_V) aldagaia denboran eta espazioan”, In. Iglesias & Ensunza (arg.) Gotzon Aurrekoetxea lagunarterik hara, Leioa: UPV-EHU, 35-56. ISBN: 978-84-9082-582-2.

Etxebarria, A., Eguskiza, N., Gaminde, I. (2017). NZ galderak. UPV/EHU. ISBN: 978-84-9082-793-2

Etxebarria, A., Sanz, A., Garay, U., Romero, A. (2017). Unibertsitateko ikasle elebidunen prosodia gaitasuna Txanogorritxu ipuinaren kontaketan: muga-tonuak. En A. Iglesias y A. Ensunza (eds.) Gotzon Aurrekoetxea lagunarterik hara, UPV/EHU, (111-122). ISBN: 978-84-9082-582-2.

Gaminde, I. & Eguskiza, N, 2017, “Arratiako gazteen aditz laguntzaileen bilakaeraz”, In. Iglesias & Ensunza (arg.) Gotzon Aurrekoetxea lagunarterik hara, Leioa: UPV-EHU, 35-56. ISBN: 978-84-9082-582-2.

Gaminde, I., Eguskiza, N., Iglesias, A., Unamuno, L. (2017). Sexuaren eragina Igorreko afrikatu bizkarkarien tasun akustikoetan. Euskalingua 30. 6-12.

Gaminde, I., Etxebarria, A., Eguskiza, N., Romero, A., Iglesias, A. Dardarkari anizkunaren aldakortasunaz. Fontes Linguae Vasconum: Studia et documenta, 49 (123), 29-63, 2017. ISSN: 0046-435X.

Gaminde, I., Etxebarria, A., Eguskiza, N. (2017). Metodologia. In Etxebarria, A. eta Eguskiza, N. (ed.). Bariazioa esaldien intonazioan, UPV/EHU. ISBN: 978-84-9082-793-2

Gaminde, I., Etxebarria, A., Romero, A. (2017). Aldagaien azterketa. UPV/EHU. ISBN: 978-84-9082-793-2

Gaminde, I., Etxebarria, A., Romero, A. Eguskiza, N. (2017): “Características de la competencia prosódica de jóvenes bilingües vascos en la lectura en voz alta: las cumbres tonales”. RLA. Revista de Lingüística teórica y aplicada, 55(1), 35-72.

Gaminde, I., Iglesias, A., Eguskiza, N. & Etxebarria, A., 2017, “Tasun akustikoen eragina jarreren bereizkuntzan”, Ikastorratza 19, 126-149, UPV/EHU. ISSN: 1988-5911

Iglesias, A., Aurrekoetxea, G. (2017). Intonazioaren egituraketa geolinguistikoa. UPV/EHU. ISBN: 978-84-9082-793-2

Iglesias, A., Eguskiza, N., Gaminde, I. (2017). Oihartzun galderak. UPV/EHU. ISBN: 978-84-9082-793-2

Iglesias, A., Eguskiza, N., Gaminde, I. & Unamuno, L. (2017). “Igorreko azentuaren korrelatu akustikoez” in Unamuno, L., Romero, A., Etxebarria, A. & Iglesias, A. (Eds.), Linguistic variation in the Basque language and Education III / Euskararen bariazioa eta bariazioaren irakaskuntza III, Leioa: UPV-EHU, 73-86. ISBN: 978-84-9082-798-7.

Iglesias, A. & Unamuno, L. (2017). Hizkuntza bariazioa Dimako hizkeran. In Iglesias, A. & Ensunza, A. (Eds.). Gotzon Aurrekoetxea lagunarterik hara (223-234 orr.). Bilbo: UPV-EHU.

Romero, A., De Pablo, I., Etxebarria, A., & Romero, A. (2017): “Teorización sobre la construcción de corpus orales en la adquisición del lenguaje: una propuesta metodológica para el procesamiento de lenguas con soporte tecnológico”, Analecta Malacitana, 42, 123-155.

Romero, A., Gaminde, I., Eguskiza, N. (2017). Adierazpen esaldiak. Etxebarria, A. eta Eguskiza, N. (ed.). Bariazioa esaldien intonazioan, UPV/EHU. ISBN: 978-84-9082-793-2

Romero, A. & De Pablo, I. (2017): “Adierazpen esaldiak”, in Etxebarria, A. eta Eguskiza, N. (eds) (2017): Bariazioa esaldien intonazioan. EHU/UPV. Leioa, 29-45 orr.

Romero Andonegi, A., Etxebarria, A., De Pablo, I. y Romero, A. (2017): “Interrelación entre gestos y vocalizaciones en funciones comunicativas tempranas: evidencias desde la lengua vasca”. Signos, vol. 50(93), 96-123.

Romero Andonegi, A. (2017): “La vibrante en el País Vasco: adquisición fonológica y caracterización acústica desde el español y desde el euskera”. Verba 44, 169-184.

Unamuno, L. Gandarias, L., Gaminde, I. (2017). Zalantzazko galderak. UPV/EHU. ISBN: 978-84-9082-793-2.

Hitzaldiak

De Pablo, I., Romero, A., Etxebarria, A. & Gaminde, I. (UPV-EHU): Metodologia ezberdinak haur euskaldunen komunikazio-garapena neurtzeko. EUDIA-6 WORKSHOP Linguistic variation in the Basque language and Education/Euskararen bariazioa eta bariazioaren irakaskuntza. UPV/EHU. Leioa.

Eguskiza, N., Gaminde, I., Olalde, A., Etxebarria, A. & Gaminde, U. (UPV‑EHU): Larrabetzuko euskaldun berrien seme-alaba euskaldun zaharren ezaugarri prosodikoez. EUDIA-6 WORKSHOP Linguistic variation in the Basque language and Education/Euskararen bariazioa eta bariazioaren irakaskuntza. UPV/EHU. Leioa

Eguskiza, N., De Pablo, I., & Gaminde, I. (UPV/EHU). Hizkuntz hizkeren sailkapena metodo kuantitatiboen bidez. XXIV Psikodidaktikako Ikerkuntza Jardunaldiak. UPV/EHU. Leioa.

Etxebarria, A., Eguskiza, N., Gaminde, I., Romero, A. (UPV-EHU): Ahots seduzitzaileen ezaugarriak generoaren ikuspegitik. EUDIA-6 WORKSHOP Linguistic variation in the Basque language and Education/Euskararen bariazioa eta bariazioaren irakaskuntza. UPV/EHU. Leioa.

Etxebarria, A. (2017). “Análisis de la cooperación del alumnado universitario de diferentes disciplinas en la realización del podcast de vídeo”, Congreso Internacional de Nuevas Tecnologías y Tendencias en la Educación (CINTE 17), Leioa.

Etxebarria, A. (2017), “¿Saben contar bien los cuentos los futuros profesores? Percepción y valoración de expresiones emocionales por un grupo de niños de Educación Primaria”, 35º Congreso de la Asociación Española de Lingüística Aplicada, Jaén.

Gaminde, I., Eguskiza, N., Romero, A. & Etxebarria, A. (UPV-EHU): Informatzaileen sailkapenerako arazo metodologiko batzuen gainean. EUDIA-6 WORKSHOP Linguistic variation in the Basque language and Education/Euskararen bariazioa eta bariazioaren irakaskuntza. UPV/EHU. Leioa.

Iglesias, A., Eguskiza, N., Gaminde, I. & Unamuno, L. (UPV-EHU): Igorreko azentuaren korrelatu akustikoez. EUDIA-6 WORKSHOP Linguistic variation in the Basque language and Education/Euskararen bariazioa eta bariazioaren irakaskuntza. UPV/EHU. Leioa

Romero, A. De Pablo, I. Etxebarria, A. & Gaminde, I. (2017). Properties of vocalization and gesture- combinations in the transition to first words: evidence from Basque-babbling infants, 50th Annual Meeting of the Societas Linguistica Europaea. 10th-13th September 2017, Zurich.

Romero, A., De Pablo, I., Gaminde, I., & Etxebarria, A. (2017). “Changes in the coordination of gesture and vocalization in the transition to first words: evidence from Basque-babbling infants”. Workshop on infant language development. Bilbao, 15th – 17th, 2017.

Romero, A., De Pablo, I., Gaminde, I., & Etxebarria, A. (2017). Can the gaze be a predicting element of the language? The analysis of the relationship between vocalizations and gaze. Interspeech 2017, Stockholm, Sweden, 20-14 August 2017.

Videgain, X., Aurrekoetxea, G. & Ormaetxea, J.L. (UPV-EHU & UPPA): Euskalkien sailkapen zientifikoa: lexikoa. EUDIA-6 WORKSHOP Linguistic variation in the Basque language and Education/Euskararen bariazioa eta bariazioaren irakaskuntza. UPV/EHU. Leioa.

2016

Liburuak

Iglesias, A., Romero, A. eta Ensunza, A. (eds.) (2016): Linguistic Variation in the Basque Language and Education-II / Euskararen bariazioa eta bariazioaren irakaskuntza- II. UPV/EHU, Leioa.

Romero, A. & Unanue, J.I. (2016): Bermeoko Luis Eleizalde ikastolearen historia (1966-1985). Herri baten ahaleginak. Bermeo.

Artikuluak eta liburuen atalak

Aurrekoetxea, G., Santander, G.,  Usobiaga, I. & Iglesias, A. (2016). “Diatech: Tool for making dialectometry easier”. Dialectología 17, 1-22.

Eguskiza, N., Etxebarria, A., Gaminde, I. & Romero, A. (2016). “Actitudes y comportamientos del alumnado joven del instituto de Arratia hacia otras culturas”. In A. Rodríguez Fernández, A. Romero Andonegi & Iker Ros Martínez de la Hidalga (Eds.). XXIII Jornadas de Investigación en Psicodidáctica (222-235). Leioa: UPV/EHU.

Ensunza, A., 2016, "Hizkuntza-aldaketaren inguruko jarrera eta prestigioaz", In. A. Iglesias, A. Romero & A. Ensunza (arg.) Linguistic Variation in the Basque Language and Education II: Euskararen bariazioa eta bariazioaren irakaskuntza-II/, Leioa: UPV/EHU, 87-94. ISBN: 978-84-9082-464-1.

Ensunza, A., 2016, “The sociolinguistic variation of palatalization: the case of Gernika-Lumo”, Dialectología 16, 71-91. http://www.publicacions.ub.edu/revistes/dialectologia16/

Ensunza, A., 2016, “Txipi, txiki baino, handi”, In G. Aurrekoetxea,  Makazaga & Salaberri Muñoa (arg.) Hire bordatxoan. Txipi Ormaetxea omenduz. Leioa: UPV/EHU, 91-95.

Etxebarria, A., Gaminde, I., Romero, A. & Iglesias, A. (2016). “Desarrollo de la competencia prosódica en la lectura en voz alta: importancia de las pausas”. OCNOS Revista de estudios sobre lectura 15, 110-118.

Gaminde, I., Etxebarria, A., Eguskiza, N., Romero, A. eta Unamuno, L. (2016) “Lexikoaren bariazioa eta multzokatze-azterketa” Euskalingua-28, 19-32

Gaminde, I., Etxebarria, A.; Garay, U. y A. Romero, (2016): “Generoaren eragina oinarrizko emozioetan”, Anuari de Filologia. Estudis de Lingüística, 6, 1-26. ISSN: 2014-1408. DOI: 10.1344/AFEL2016.6.1

Gaminde, I., Olalde, A., Gaminde, U. & Etxebarria, A. (2016). “Populazioaren sailkapena lexikoaren arabera”. IKASTORRATZA. e-Revista de Didáctica 16, 68-84.

Gaminde, I., Romero, A., Eguskiza, N. y Etxebarria, A. (2016): “Dardarkari bakunaren alofonoez testu irakurrietan”, Fontes Linguae Vasconum, 121,121-140.

Gaminde, I. (2016). “Ohar batzuk Arrasateko intonazioaz”. In  Aurrekoetxea, G., Makazaga, J.M. & Salaberri Muñoa, P. (Eds.), Hire bordatxoan. Txipi Ormaetxea omenduz. Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua (UPV/EHU).

Iglesias, A., Gaminde, I., Gandarias, L & Unamuno, L. (2016). “Euskararen txistukariak aztertzeko indize akustikoez”. Euskalingua 28.

Iglesias, A. (2016). “Analisi dialektometriko bat Arratiako mugak zehazteko”. In  Aurrekoetxea, G., Makazaga, J.M. & Salaberri Muñoa, P. (Eds.), Hire bordatxoan. Txipi Ormaetxea omenduz. Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua (UPV/EHU).

Iglesias, A. (2016). “Igorreko hizkeraren azterketa dialektologikoa”. Uztaro 97, 97-98.

Romero, A. (2016) “Interrelación entre vocalizaciones y desarrollo prosódico en funciones comunicativas tempranas”. Círculo de Lingüística Aplicada a la Comunicación 68, 350-379.

Unamuno, L. (2016). Adinaren araberako bariazio sintaktikoa euskaran. In  Aurrekoetxea, G., Makazaga, J.M. & Salaberri Muñoa, P. (Eds.), Hire bordatxoan. Txipi Ormaetxea omenduz  (279-288 orr.). Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua (UPV/EHU).

Hitzaldiak

Aurrekoetxea, G., Iglesias, A., Santander, G. & Usobiaga, I., 2016, “Diatech tresna dialektometrikoaren bertsio berria”, EUDIA 5 Workshop, Lingusitic Variation in the Basque and Education, UPV-EHU.

De Pablo, I., Romero, A. & Gaminde, I. (2016). “Bokalizazioen azterketa funtzio komunikatibo goiztiarretan: ebidentziak euskara hizkuntzatik”. Jornadas de Psicodidáctica. Bilbao. In A. Rodríguez Fernández, A. Romero Andonegi & Iker Ros Martínez de la Hidalga (Eds.). XXIII Jornadas de Investigación en Psicodidáctica (pp. 328-344). Leioa: UPV/EHU. ISBN: 978-84-9082-488-7

Eguskiza, N., Etxebarria, A., Gaminde, I. & Romero, A. (2016). “Actitudes y comportamientos del alumnado joven del instituto de Arratia hacia otras culturas”. In A. Rodríguez Fernández, A. Romero Andonegi & Iker Ros Martínez de la Hidalga (Eds.). XXIII Jornadas de Investigación en Psicodidáctica (222-235). Leioa: UPV/EHU.

Ensunza, A., 2016, "Hizkuntza aldaketaren inplikazio soziolinguistikoak euskaran: jarrerak eta prestigioa", EUDIA-5. UPV-EHU, Leioa. (ekainak 10)

Etxebarria, A. (2016). “Construyendo Apps en la universidad: una experiencia compartida entre estudiantes de ingeniería y magisterio”. Congreso Internacional de Nuevas Tecnologías y Tendencias en la Educación (CINTE 2016), Leioa.

Etxebarria, A., Gaminde, I., Romero, A., Eguskiza, N. (2016): “Diferencias en los tonos de frontera de los textos leídos en vasco por jóvenes bilingües”, IV Congreso Internacional de Lingüística y Literatura, Santander, del 20 al 22 de junio.

Etxebarria, A., Romero, A., Gaminde, I., eta Garay, U. (2016). “Bariazio prosodikoaren eragina testu irakurrien ulermenean”. Workshop Linguistic Variation in the Basque Language and Education / Euskararen bariazioa eta bariazioaren irakaskuntza (EUDIA-5), 10 de junio de 2016.

Gaminde, I., Aurrekoetxea, G. Ensunza, A. y Romero, A. (2016). “Intonational variation in WH questions in Basque”, Sociolinguistics Symposium 21, 15-18 de junio, Universidad de Murcia.

Gaminde, I., Romero, A., Etxebarria, A., eta Eguskiza, N. (2016). “Bizkaiko aditz laguntzaileen bilakaeraren azterketaz”. Workshop Linguistic Variation in the Basque Language and Education / Euskararen bariazioa eta bariazioaren irakaskuntza (EUDIA-5), 10 de junio de 2016.

Gotzon Aurrekoetxea, Iñaki Gaminde, Asier Romero (2016). “The influence of geolinguistic variation on the perception of basic emotions in Basque”, Experimental Approaches to Perception and Production of Language Variation 2016, Viena.

Romero, A. (2016): “Desarrollo de un modelo de aprendizaje colaborativo a través del análisis de la competencia comunicativa”, CIREI, II Congreso Virtual Iberoamericano sobre recurso educativos innovadores  congreso virtual, 6-12 de junio, Universidad de Alcalá.

Romero, A., Etxebarria, A., Gaminde, I. y De Pablo, I. (2016): “Coordinación entre vocalizaciones, gestos y funciones comunicativas en la transición a las primeras palabras”, VIII Congreso Internacional de Adquisición del Lenguaje, Mallorca, 7 al 9 de septiembre de 2016. Publicado en: Romero, A., De Pablo, I., Etxebarria, A. & Gaminde, I. (2016). "Coordinación entre vocalizaciones, gestos y funciones comunicativas en la transición a la primera palabra”. In Aguilar-Mediavilla, E., Adrover-Roig, D., Buil-Legaz, L. y López-Penadés, R. (eds.) (2016). Proceedings of the VIII International Conference of Language Acquisition (141-142). Palma: UIB.

Romero, A., Gaminde, I. y Etxebarria, A. (2016): “Interacción entre prosodia e intención comunicativa en funciones comunicativas tempranas”. XXVIII Congreso Internacional de Lingüística y Filología Románica, 18-23 de julio 2016. Roma.

Romero, A.; A. Etxebarria, I. de Pablo eta A. Sanz (2016): “Vocalization- and gesture-combinations in the transition to first words: the use of the software ELAN”. Workshop Linguistic Variation in the Basque Language and Education / Euskararen bariazioa eta bariazioaren irakaskuntza (EUDIA-5), 10 de junio de 2016.

Posterrak

Ensunza, A., 2016, "Sociolinguistic implication of language change in Basque: attitudes and prestige", Sociolinguistic Symposium (SS) 21, Universidad de Murcia, Murtzia. (ekainak 15-18)

2015

Liburuak

Aurrekoetxea, G., Romero, A. y Etxebarria, A. (2015): Workshop linguistic variation in the Basque language and education/ Euskararen bariazioa eta bariazioaren irakaskuntza (EUDIA-4). Leioa: Servicio Editorial de la UPV/EHU.
Ensunza, A., Gandarias, L., Unamuno, L. & Uriarte, J. A. (2015). Busturialdeko euskararen aniztasuna. Ikasgelan lantzeko tresna, Amorebieta-Etxano: Erroteta. ISBN- 978-84-15508-47-2 (90 orrialde)

Artikuluak eta liburuen atalak

Aurrekoetxea, G., Gaminde, I. Romero, A., Etxebarria, A. eta Garay, U. (2015). Euskaldun elebidun goiztiarren gaztelaniaren oinarrizko esaldien intonazioaren azterketa. Oihenart, 28, 83-114.

Aurrekoetxea, G., Gaminde, I., Gandarias, L. & Iglesias, A. (2015). Euskararen azentuera: hizkera tradizionaletatik euskara estandarrera. En Ezeizabarrena, M.J. &  Gómez, R. (Eds.), Eridenen du zerzaz kontenta: sailkideen omenaldia Henrike Knörr irakasleari (1947- 2008) (pp. 71-96). Bilbo: UPV-EHU.

De Pablo, I., Romero, A., Gaminde, I. eta Etxebarria, A. (2015).  Keinuen eta bokalizazioen arteko harremanak komunikazio-funtzio goiztiarretan: ebidentziak euskara hizkuntzatik. In Aurrekoetxea, G.; Romero, A. & Etxebarria, A. (Eds.) Linguistic Variation in the Basque an Education-I/Euskararen Bariazioa eta Bariazioaren Irakaskuntza-I (15-28, orr.). UPV/EHU

Ensunza, A., Garay, U., Gaminde, I. eta Romero, A. (2015). “Bizkaiko gazte euskaldunen bai/ez galderen intonazioaz” in Aurrekoetxea, G.;

Romero, A. eta Etxebarria, A. Linguistic Variation in the Basque an Education-I/Euskararen Bariazioa eta Bariazioaren Irakaskuntza-I (173-182 or.) UPV/EHU

Etxebarria, A., Gaminde, I., Romero, A. & Sanz, A. (2015). Keinuaren eta azentuaren lerrokatzea gazte euskaldun elebidunetan. In

Aurrekoetxea, G., Romero, A. & Etxebarria, A. Linguistic Variation in the Basque an Education-I/Euskararen Bariazioa eta Bariazioaren Irakaskuntza-I (39-49 orr.). UPV/EHU.

Etxebarria, A., Romero, A., Gaminde, I. & Garay, U. (2015). Formación y necesidades docentes en competencia prosódica de los futuros maestros/as de Educación Infantil. In Ibarra, N., Ballester, J., Carrió, M. L. eta Romero, F. (Eds.) Retos en la Adquisición de las Literaturas y de las Lenguas en la Era Digital (pp. 235-242). Universitat Politècnica de València.   

Gaminde, I. eta Gandarias, L.: (2015) “Irizpide batzuk bariazioa aztertzeko intonazioan” in Aurrekoetxea, G.; Romero, A. eta Etxebarria, A. Linguistic Variation in the Basque an Education-I/Euskararen Bariazioa eta Bariazioaren Irakaskuntza-I (183-205 or.) UPV/EHU.

Gaminde, I., Etxebarria, A.; Garay, U. y Romero, A. (2015): “La influencia de la variación diatópica y la lengua materna en la percepción de emociones en la lengua vasca". Círculo de Lingüística Aplicada a la Comunicación, 63, 152-173.

Gaminde, I., Romero A., Etxebarria, A. y Garay U., (2015): “Diferencias en los formantes vocálicos de [a] según el tipo de emoción y otro tipo de variables sociolingüísticas”. Revista Boletín de Filología Universidad de Chile, nº50 (2), 33-55.

Gaminde, I.; Aurrekoetxea, G.; Etxebarria, A.; Garay, U. & Romero, A.. (2015). Ahoskera aztergai. Ahoskera Lantzeko Argibideak eta Jarduerak. Laguntzarako materiala: Teoria eta Praktika. Administrazioa Euskaraz 87, IVAP, 32-34.

Gaminde, I.; Gaminde, U., Olalde, A. & Etxebarria, A. (2015). Larrabetzuko testuen prosodiaz. Euskalingua, 27, 6-12

Gaminde, I.; Gaminde, U., Olalde, A. eta Etxebarria, A. (2015) “Larrabetzuko testuen prosodiaz” Euskalingua, 27, 6-12

Gaminde, I.; Olalde, A., Etxebarria, A. & Gaminde, U. (2015). Hizkuntz aldakortasuna Larrabetzuko azentuan eta intonazioan. Euskalingua, 27, 13-21

Gandarias L., Gaminde, I., Unamuno, L. & Iglesias, A. (2015). Euskara estandarraren korrelatu akustikoez. Euskalingua 26, 6-13.

Garay, U., Gaminde, I., Etxebarria, A. & Romero, A. (2015).  Harridura adierazteko estrategia bisualak. In Aurrekoetxea, G.; Romero, A. eta

Etxebarria, A. Linguistic Variation in the Basque an Education-I/Euskararen Bariazioa eta Bariazioaren Irakaskuntza-I (50-58or.) UPV/EHU

Romero Andonegi, A. (2015): “Notas lingüísticas sobre vasquismos presentes en las regiones limítrofes del País Vasco”. RILCE, 31-2, 495-522.

Romero, A., Etxebarria, A., Gaminde, I. & Garay, U. (2015) “La influencia del género textual en la producción del elemento prosódico” in Gordejuela Senosiáin, A., Izquierdo Alegría, D., Jiménez Berrio, F., De Lucas Vicente, A. y M. Casado Velarde (eds.) (2015): Lenguas, lenguaje y lingüística. Contribuciones desde la Lingüística General. Pamplona: Servicio de Publicaciones de la Universidad de Navarra.

Romero, A., Gaminde, I., Etxebarria, A. & Sanz, A. (2015). Sinesgaiztasuna galderetan estrategia audiobisualen bitartez: prosodia eta keinuak. In Aurrekoetxea, G., Romero, A. & Etxebarria, A. (Eds.) Linguistic Variation in the Basque an Education-I / Euskararen Bariazioa eta Bariazioaren Irakaskuntza-I (29-38 orr.).

Romero, A.; Etxebarria, A.; Gaminde, I. y Garay, U. (2015): “El papel de la prosodia en la enseñanza de la L1. Un aporte didáctico para el aula de Educación Infantil y de Educación Primaria”. Revista Phonica, nº 11, 64-86.

Hitzaldiak

De Pablo, I., Romero, A., Gaminde, I. y Etxebarria, A. (2015): “Keinuen eta bokalizazioen mugaarteko harremanak komunikazio-funtzio goiztiarretan: ebidentziak euskara hizkuntzatik”. G. Aurrekoetxea, A. Etxebarria eta A. Romero (Eds). Workshop linguistic variation in the Basque language and education/ Euskararen bariazioa eta bariazioaren irakaskuntza (EUDIA-4), Leioa: Servicio Editorial de la UPV/EHU.

Ensunza, A. & Etxazarra, A. (2015: “Arabako euskara. Testuetako ezaugarriak aztergai”, Euskararen historian barna: uste dugunetik dakigunera Mintegia, Udako Euskal Unibertsitatea (UEU), Vitoria-Gasteiz. (azaroak 24)

Ensunza, A., Garay, U., Gaminde, I. y Romero, A. (2015): “Bizkaiko gazte euskaldunen bai/ez galderen intonazioaz”. G. Aurrekoetxea, A.

Etxebarria eta A. Romero (Eds). Workshop linguistic variation in the Basque language and education/ Euskararen bariazioa eta bariazioaren irakaskuntza (EUDIA-4), Leioa: UPV/EHU.

Etxebarria, A., Gaminde, I., Romero, A. y Sanz, A. (2015): “Keinuaren eta azentuaren lerrokatzea gazte euskaldun elebidunetan”. G. Aurrekoetxea, A. Etxebarria eta A. Romero (Eds). Workshop linguistic variation in the Basque language and education/ Euskararen bariazioa eta bariazioaren irakaskuntza (EUDIA-4), Leioa: UPV/EHU.

Etxebarria, A., Romero, A., Gaminde, I. y Garay, U. (2015): “Formación y necesidades docentes en competencia prosódica de los futuros maestros/as de Educación Infantil y Primaria”. XV Congreso Internacional de la SEDLL, Valencia, 19-21 de noviembre de 2014. In Noelia Ibarra Rius, Josep Ballester Roca, Maria Luisa Carrió Pastor y Francesca Romero Forteza (eds.), Retos en la adquisición de las literaturas y de las lenguas en la era digital, Valencia: Editorial Universitat Politécnica de Valencia, pp. 235-242.

Etxebarria, A., Romero, A., Gaminde, I., y Garay, U., (2015): “Diferencias en la percepción de las interrogativas absolutas del euskera según la lengua materna de los informantes”. In Y. Congosto Martín, M.L. Montero Curiel y A. Salvador Plans (Eds.), Fonética Experimental, Educación Superior e Investigación, pp. 113-127. Madrid: Arco-Libros.

Gandarias, L., Ensunza, A., Unamuno, L. eta Gaminde, I., 2015, “Aldaketa linguistikoez eta euron bilakaeraz”, Mendebalde Kultura Alkartea XVIII. jardunaldiak Hibridismo dialektalaz, Bilbo.

Garay, U., Gaminde, I., Etxebarria, A. y Romero, A. (2015): “Harridura adierazteko estrategia bisualak”. G. Aurrekoetxea, A. Etxebarria eta A. Romero (Eds). Workshop linguistic variation in the Basque language and education/ Euskararen bariazioa eta bariazioaren irakaskuntza (EUDIA-4), Leioa: UPV/EHU.

Iglesias, A., Aurrekoetxea, G., Usobiaga, I. & Santander, G., 2015, “Diatech muga dialektalak zehazteko tresna”, EUDIA 4 Workshop, Lingusitic Variation in the Basque and Education, UPV-EHU.

Romero Andonegi, A. y Romero Andonegi, A. (2015): “Desarrollo de un modelo de aprendizaje colaborativo a través del análisis de un corpus oral infantil como estrategia para la investigación de la competencia comunicativa”. Actas del Univest, V Congreso Internacional: Los retos de mejorar la evaluación, Girona 9 y 10 de julio de 2015. Editado por el Instituto de Ciencias de la Educación Josep Pallach de la Universidad de Girona, ISBN: 978 84 8458 453 7, pp. 603-608.

Romero, A., Etxebarria, A., Gaminde, I. y Garay, U. (2014): “La influencia del género textual en la producción del elemento prosódico” XI Congreso Internacional de Lingüística (Iruña, maiatza-2014). De Lucas Vicente, Alberto, Adriana Gordejuela Senosiáin, Dámaso Izquierdo Alegría, Felipe Jiménez Berrio y Manuel Casado Velarde (eds.) (2015): Lenguas, lenguaje y lingüística. Contribuciones desde la Lingüística General. Pamplona: Servicio de Publicaciones de la Universidad de Navarra, 401-416.

Romero, A., Gaminde, I., Etxebarria, A. y Sanz, A. (2015): “Sinesgaiztasuna galderetan estrategia audiobisualen bitartez: prosodia eta keinuak”. G. Aurrekoetxea, A. Etxebarria eta A. Romero (Eds). Workshop linguistic variation in the Basque language and education/ Euskararen bariazioa eta bariazioaren irakaskuntza (EUDIA-4), Leioa: UPV/EHU.

Romero, A.; Gaminde, I.; Etxebarria, A. y Aurrekoetxea, G. (2015): “La vibrante en el euskera y español del País Vasco: adquisición fonológica y planteamiento didáctico”. III Congreso Iberoamericano de Estudios sobre Oralidad, México DF, 5-7 octubre de 2015.

Posterra

Ensunza, A., 2015, “Linguistic variation and leveling in the Basque language: the case of Busturialdea”, ICLaVE8, Leipzig. (27-29 of May)

2014

Liburuak

Aurrekoetxea, G.; Gaminde, I., Etxebarria, A., Garay U. y Romero, A. (2014): Ahoskera lantzeko argibideak eta jarduerak: Laguntzarako materiala: teoria eta praktika. Leioa: Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea.

Ensunza A., Gandarias L., Unamuno L. & Uriarte J. A. (2014). Busturialdeko euskararen aniztasuna: Ikasgelan lantzeko tresna, Erroteta, Gernika-Lumo.

Iglesias, Aitor, 2014, Igorreko hizkeraren azterketa dialektologikoa, Doktoretza-tesia, UPV-EHU.

Artikuluak eta liburuen atalak

Aurrekoetxea, G.,  Gandarias, L., Gaminde, I. & Iglesias, A. (2014). Variación prosódica en vasco: áreas acentuales. En Congosto, Y., Montero, M.L. & Salvador A. (Eds.), Fonética experimental, educación superior e investigación. III. Prosodia (pp. 11-28). Madrid: Arco

Aurrekoetxea, G.; I. Gaminde, A. Etxebarria, U. Garay y A. Romero (2014): “Ahoskera aztergai: Ahoskera lantzeko argibideak eta jarduerak: Laguntzarako materiala: teoria eta praktika”. Administrazioa euskaraz aldizkaria 87, 32-33.

Ensunza, A., 2014, “Gernika-Lumoko euskararen aldakortasuna: aldagai fonetiko zenbait”, BAT Soziolinguistika aldizkaria 90. zenbakia, Andoain: Soziolinguistika Klusterra, 123-149.

Gaminde, I., Romero, A., Garay, U. y Etxebarria, A. (2014): “Los tonos de frontera de las oraciones interrogativas pronominales producidas por hablantes bilingües precoces en vasco y español”. Zeitschrift für romanische Philologie, 130(1), 1-16.

Gaminde, I.; Etxebarria, A.; Garay, U. y Romero, A.  (2014): “Análisis fonológico de las emociones básicas simuladas en las variedades orientales de la lengua vasca”. Dialectología, 21, 67-87.

Gaminde, I.; Garay, U.; Etxebarria, A. y Romero, A. (2014): "Oinarrizko emozioen ezaugarri akustikoez". Fontes Linguae Vasconum, 46 (117), 101-120.

Gaminde, I.; Romero, A.; Garay, U. y Etxebarria, A. (2014): “Análisis de las propiedades acústicas de las emociones básicas simuladas en bilingües precoces de vasco-español”. Estudios de Fonética Experimental 23, 11-46.

Gandarias, L.; Plaza, J. eta Gaminde, I. (2014) "Lekeitioko Txistukariez: Frikariak eta Afrikatuak" Euskalingua 24, 6-21

Romero, A., Gaminde, I, Etxebarria, A., eta Garay, U. (2014): "Nuevos datos para la caracterización acústica del seseo". Analecta Malacitana Electrónica, 36, 99-111.

Romero, A., Gaminde, I.; Etxebarria, A. eta Garay, U. (2014): “Diferencias en la percepción de las interrogativas absolutas del euskera según la lengua materna de los informantes”, en Yolanda Congosto Martín, María Luisa Montero Curiel y Antonio Salvador Plans (eds.) Fonética Experimental, Educación Superior e Investigación, vol III, pp. 113-127, Arco Libros, Madrid.

 

Hitzaldiak

Ensunza, A., & Aurrekoetxea, G., 2014, “Busturialdeko euskararen aniztasuna ikasgelan lantzeko tresna”, Ibilaldia, Gernika-Lumo. (maiatzak 19)

Ensunza, A., & Etxazarra, A., 2014, “Zenbait ohar XIX. mendeko sartaldeko euskalkiaz”, UEU, Eibar. (uztailak 17)

Gaminde, I., Aurrekoetxea, G., Romero, A. y Gandarias, L. (2014): “Estudio perceptivo del valor de la partícula ‘al’ en vasco”, VI Congreso Internacional de Fonética Experimental, Valencia, 5 al 7 de noviembre de 2014.

Romero, A., Etxebarria, A., Gaminde, I. y Garay, U. (2014): “La influencia del género textual en la producción del elemento prosódico” XI Congreso Internacional de Lingüística (Iruña, maiatza-2014).

2013

Liburuak

Etxebarria, A., Garay, U., Romero, A. & Gaminde, I., (Eds) (2013): Ondareaz eta Hezkuntzaz I. Jardunaldiak. Leioa: UPV/EHU. 

Larrea, K., Etxebarria, A., Romero, A., Gaminde, I. & Garay, U. (2013): Hizkuntza etorkinak: azterketa eta erabilera didaktikoa. Leioa. 

Artikuluak eta liburuen atalak

Aurrekoetxea, G.; Gaminde, I.; Iglesias, A. eta Gandarias, L. (2013). Prosodic Variation in the Basque Language: Stress Areas. En Ernestina Carrilho, E.; Magro, C. & Álvarez, X. (eds.) Current Approaches to Limits and Areas in Dialectology. Cambridge Scholars Publishing, (247-266). Newcastle.

Ensunza, A., 2013, “Gandara eta De la Quadra: Gernika eta Bermeoko euskara XVIII. mendean, Euskalingua 22, 6-12.

Ensunza, A., 2013, “XVIII. mendeko gabon kantak: Gandara eta Sor Luisa”, Euskalingua 23, 40-54.

Ensunza A., Unamuno L. & Aurrekoetxea G. (2013). Hizkuntzaren bariaziorako teknologia: EUDIA ikerketa-taldearen ekarria. I. Jardunaldiak Ondareaz eta Hezkuntzaz, 99-115. UPV-EHU

Etxebarria, A.; Garay, U., Romero, A. eta Gaminde, I. (2013) (editoreak): Ondaeraz eta Hezkuntzaz I. Jardunaldiak. UPV-EHU, Bilbo

Etxebarria, A.; Garay, U., Romero, A. eta Gaminde, I. (2013); “Sarrera”, in Etxebarria, A.; Garay, U., Romero, A. eta Gaminde, I. (editoreak) Ondaeraz eta Hezkuntzaz I. Jardunaldiak. UPV-EHU, Bilbo

Gaminde, I, Etxebarria, A., Garay, U. y Romero, A. (2013): “Influencia de las relaciones de poder en la expresión de la cortesía: análisis fonético y fonológico”. Revista Forma y Función, 26 (1), 55-71. 

Gaminde, I, Etxebarria, A., Garay, U. y Romero, A., (2013): "Ahots kalitatearen erabilera oinarrizko emozioak adierazteko”, Ikastorratza, e-Revista de didáctica 11(1-11). ISNN: 1988-5911.

Gaminde, I, Etxebarria, A., Garay, U. y Romero, A., (2013): “Oinarrizko emozioen melodiez”, Euskalingua 23 (14-27).

Gaminde, I., Etxebarria, A., Garay, U. eta Romero A., (2013): “La competencia prosódica en voz alta: análisis de los aspectos rítmicos”, Onomazein 27, 1-14.

Gaminde, I., Romero, A., Etxebarria, A. eta Garay, U. (2013) “Bai/ez galderen pertzepzioaren aldeak informatzaileen ama hizkuntzaren arabera: euskararen prosodia gaitasuna lantzeko zenbait datu argigarri” FLV-116, 273-286

Gaminde, I., Romero, A., Garay, U. eta Etxebarria, A. (2013) “Los tonos de frontera de las oracionesinterrogativas pronominales producidas por hablantes bilingües precoces en vasco y español” Zeitschrift für romanische Philologie, 130 (1), 1-16,

Gaminde, I., Unamuno, L., Iglesias, A. & Gandarias, L. (2013). Bizkaiko neska gazteen kontsonante afrikatuen izari akustikoez. Euskalingua 23, 6-13.

Gaminde, I.; Romero, A.; Etxebarria, A.; Garay, U. eta Aurrekoetxea, G. (2013) "Euskaldun elebidun goiztiarren gaztelaniarenoinarrizko esaldien intonazioaren azterketa", Oihenart. 28, 2013, 83-114

Garay, U., Etxebarria, A., Gaminde, I eta Romero, A. (2013): “Ondarearen ekarpena kultura arteko komunikazio Gaitasunaren bidean” in Etxebarria, A.; Garay, U., Romero, A. eta Gaminde, I. (editoreak) Ondaeraz eta Hezkuntzaz I. Jardunaldiak. UPV-EHU, Bilbo

Larrea, K.; Etxebarria, A.; Romero, A.; Gaminde, I. eta Garay, U. (2013) Hizkuntza etorkinak: Azterketa eta erabilera didaktikoak

Romero, A. (2013): “Dialectalismos del nordeste peninsular en documentos tardomedievales”, Boletín de la Real Sociedad Bascongada de Amigos del País 69, 133-164.

Romero, A. (2013): “Fuentes escritas y tradición oral en interrogatorios procesales tardomedievales del centro-norte peninsular”, Bulletin of Hispanic Studies 90, 1-25.

Romero, A., (2013): “Dialectalismos del nordeste peninsular en documentos tardomedievales”. RSBAP, 69 (1-2), 133-164.

Romero, A., (2013): “Nuevos datos para la descripción dialectal en la confluencia vasco-románica”, Nueva Revista de Filología Hispánica 61-1, 181-201.

Romero, A., Gaminde, I., Etxebarria, A., eta Garay, U. (2013): “Bai/ez galderen pertzepzioaren aldeak informatzaileen ama hizkuntzaren arabera: euskararen prosodia gaitasuna lantzeko zenbait datu argigarri”, Fontes Linguae Vasconum: Studia eta Documenta 116, 273-286.

Romero, A., Gaminde, I., Garay, U., eta Etxebarria, A., (2013): “Desarrollo de la competencia en comunicación lingüística en primer curso de los grados de Educación Infantil y Educación Primaria: una experiencia de aula en la UPV/EHU”, Revista Internacional de Educación y Aprendizaje 1, 1-15.

Unamuno L. & Aurrekoetxea G. (2013). Dialect levelling in the Basque Country. Newcastle Working Papers in Linguistics 19 (1), 152-167.

 

Hitzaldiak

Aurrekoetxea, G., Ensunza, A., Ormaetxea, J.L & Unamuno, L., 2013, “Syntax Variation in the Basque Language”, International Conference on Language Variation in Europe (ICLaVE7), Trondheim, Norway. (ekainak 26-28)

Ensunza, A., 2013, “Gernika-Lumoko euskararen bilakaera historikoa”, Ibilaldia, Gernika-Lumo. (ekainak 2)

Ensunza, A., 2013, “Sociolinguistic variation in apparent time: the case of Gernika (Basque Country)”, International Conference on Language Variation in Europe (ICLaVE7), Trondheim, Norway. (ekainak 26-28)

Etxebarria, A., Gaminde, I., Garay, U. y Romero, A. (2013): "Lehen hizkuntzaren eragina gazte euskaldunen lexiko aberastasunean", 7th International Conference on Language Acquisition (AEAL). Bilbao, 04-6/09/2013.

Romero, Etxebarria, A., Gaminde, I. y Garay, U. (2013): “Euskaldun elebidun goiztiarren gaztelaniaren oinarrizko  esaldien intonazioaren azterketa”. Oihenart. Cuadernos de Lengua y Literatura, 28, 83-114. Actas de las IV Jornadas de Lingüística Vasco-Románica celebradas en Bilbao el 29 de noviembre de 2013. Garay, U., Etxebarria, A., eta Romero, A. (2013): “El videojuego como herramienta para el desarrollo de la competencia prosódica”, XIV Congreso Internacional de la SEDLL: Didáctica de ELE, Universidade de Minho, del 3 al 5 de diembre de 2013.

REVIEWak

Ensunza, A. & Unamuno, L., 2013, “Review on the 7th International Conference on Language Variation in Europe (ICLaVE-7)”, Dialectología 11, 159-169.

2012

Artikuluak eta liburuen atalak

Aurrekoetxea, G., Gaminde, I., Etxebarria A. & Iglesias, A. (2012). Ahozko hiztegia. Euskalingua 21, 20-27. 

Gaminde, I.; Romero, A. eta Legarra, H. (2012) Gramatika eta Hizkuntz Bariazioa Bermeon. Bermeoko Udala eta Campos Hegaluzea.

Aurrekoetxea, G.; Gaminde, I.; Gandarias, L. eta Iglesias, A. (2012) "Prosodic Variation in the Basque Language: Stress Areas" in Álvarez Pérez, X. A.; Carrilho, E. eta Magro C. (arg.) Proceedings of the International Symposium on Limits and Areas in Dialectology (LIMIAR). Lisboa.

Ensunza, A., 2012, “Gernika-Lumoko euskararen aldakortasuna: aldagai fonetiko zenbait”, ASJU XLVI-2, Gasteiz: UPV/EHU, 177-244.

Ensunza, A., 2012, “Busturialdea Fonética Histórica Vasca-n”, Euskalingua 21, 28-33.

Etxebarria, A., Gaminde,. I., Garay, U. eta Romero, A. (2012) “Tonuak Gazteen Testu Irakurrietan” FLV-114 (73-91)

Gaminde, I. (2012) “Fonemeneta alofonoen maiztasunak Bizkaiko gazteen bat-bateko testuetan” Euskalingua 21, 6-19

Gaminde, I.; Etxebarria, A.; Garay, U. eta Romero, A. (2012): "Esaldi barruko eten moten pertzepzioaz". Ikastorratza-8

Gaminde, I.; Etxebarria, A.; Garay, U. eta Romero, A.(2012):”Komunikaziogaitasunetik kultura arteko komunikazio gaitasunera: Baliabide didaktikoak” in Mendebalde Kultura Alkartea: Hizkuntzaz Jabetzen (0-6). (209-251 or.)

Gaminde, I; Etxebarria, A.; Garay, U. eta Romero, A. (2012) “Lehen hizkuntzaren eragina bizkaiko gazteen lexikoaren erabileran” Ikastorratza-9, 1-16

Garay, U.; Etxebarria, A., Gaminde, I. y Romero, A.: (2012) "Percibir emociones en las lenguas: un cambio para introducir las lenguas inmigrantes en el aula." en Ruiz Bikaldi, U. y Plazaola, I. (eds./arg.) El aula como ámbito de investigación sobre la enseñanza y aprendizaje de la lengua V. Seminario

Garay, U.; Etxebarria, A.; Gaminde, I. y Romero, A. , 2012, "Percibir emociones en lenguas inmigrantes: Un aspecto clave en el desarrollo de la competencia comunicativa intercultural." in Luque Nadal, Lucia. Transculturalidad, lenguaje e integración. Educatori Izquierdo. Granada.

Romero; A, Garay, U., Etxebarria, A. eta Gaminde, I. (2012) "La comunicación oral como competencia básica de los entudientes de los grados de educación infantil y educación primaria: Presentación del diseño metodológico de una innovación para su trabajo en el aula" VII CIDUI Congreso Internacional Docencia Universitaria e Investigación. Barcelona

Unamuno L., Ensunza A., Iglesias A. & Ormaetxea J. L. (2012). “EAS project: first data on syntactic variation in the Basque language”. In Álvarez Pérez, X. A.; Carrilho, E. eta Magro C. (arg.) Proceedings of the International Symposium on Limits and Areas in Dialectology (LimiAr). Lisbon, 2011, 225-235.

Unamuno, L., Ensunza, A., Ormaetxea, J. L., Iglesias A. & Aurrekoetxea, G. (2012).  “Euskararen bariazio sintaktikoaz lehen datuak”.  Euskalingua 20, 6-10.

Hitzaldiak

Aurrekoetxea, G.,  Gaminde, I.,  Iglesias, A. & Gandarias, L. (2012). Proposal for the prosodic transcription of the Basque language. Advancing Prosodic Transcription for Spoken Language Science and Technology. Stuttgart.

Aurrekoetxea, G.,  Gaminde, I.,  Iglesias, A. & Gandarias, L. (2012). Prosodic variation in the Basque language: pitch areas. 4th International Conference on Corpus Linguistics. Jaén: Universidad de Jaén.

Ensunza A., Unamuno L. & Aurrekoetxea G. (2013). Hizkuntzaren bariaziorako teknologia: EUDIA ikerketa-taldearen ekarria. I. Jardunaldiak Ondareaz eta Hezkuntzaz. Leioa

Unamuno, L. (2012). Age-based variation in Gizaburuaga Basque. Sociolinguistics Summer School 4. Newcastle.

Unamuno, L., Ariztimuño, B., Ensunza, A. & Ormaetxea, J. L. (2012). EAS project: first overview of the morphological variation in the Basque language.VIIth Congress of the International Society for Dialectology and Geolinguistics (SIDG) > dialect 2.0 & wboe100. Viena.

2011

Artikuluak eta liburuen atalak

Aurrekoetxea G. & Unamuno L. (2011). Perpaus arteko euskara-gaztelania kode-aldaketa. Euskalingua, 19, 25-30.

Aurrekoetxea, G. eta Gaminde, I. (2011) "Sarrera" in Aurrekoetxea, G. eta Gaminde, I. (edi.) Prosodiaz eta Hezkuntzaz I. Jardunaldiak/I. Jornadas sobre Prosodia y Educación, UPV-EHU

Aurrekoetxea, G. eta Gaminde, I. (edi.) (2011) Prosodiaz eta Hezkuntzaz I. Jardunaldiak / I. Jornadas sobre Prosodia y Educación, UPV-EHU

Aurrekoetxea, G., Gaminde, I. & Iglesias, A. (2011). Corpus based prosodic variation in Basque: y/n questions marked with the particle “al” Estudios de Fonética Experimental XX, 11-31.

Aurrekoetxea, G., Gaminde, I., Gandarias, L. eta Harignordoqui, E. (2011) “EDAK: euskal azentuaren etiketatze bidean lehen emaitzak” in Aurrekoetxea, G. eta Gaminde, I. (edi.) Prosodiaz eta Hezkuntzaz I. Jardunaldiak/I Jornadas sobre Prosodia y Educación, UPV-EHU

Etxebarria, A., Garay, U., Gaminde, I., Romero, A. eta Larrea, K. (2011) “Prosodiaren Ebaluazioa Irakurketa Ozenean.” in Aurrekoetxea, G. eta Gaminde, I. (edi.) Prosodiaz eta Hezkuntzaz I. Jardunaldiak/I. Jornadas sobre Prosodia y Educación, UPV-EHU

Etxebarria, A.; Gaminde, I. Garay, U. eta Romero, A. (2011) “Prosodiaren garrantzia kortesia erlazioetan” Euskalingua 18, 13-21

Gaminde, I. (2011) “Noraka Euskal Azentuak?” in Aurrekoetxea, G. eta Gaminde, I. (edi.) Prosodiaz eta Hezkuntzaz I. Jardunaldiak/I. Jornadas sobre Prosodia y Educación, UPV-EHU

Gaminde, I. eta Romero, A. (2011) “Genero eta adina Bermeoko berbaldiaren fonemen eta hotsen frekuentzian” FLV-113 (115-138)

Gaminde, I., Etxebarria, A., Garay, U. eta Romero, A. (2011) “Bokatiboa eta gaitasun prosodikoa: lehen urratsak” Uztaro-79 (5-23)

Gaminde, I., Romero, A. Gara, U. eta Etxebarria, A. (2011) “Los tonos de frontera de las oraciones interrogativas absolutas producidas por hablantes bilingües vasco-español.” ELA-UNAM aldizkarian

Gaminde, Iñaki (2011) "Ahozko corpusen ezaugarriez" Euskonews-603.

Gaminde, Iñaki (2011). 79-93ko Euskaldunen Ahozko Corpusaren Ezaugarrien Deskripzioa. Euskalingua 18, 6-12.

Garay U., Etxebarria, A., Gaminde, I. eta Romero, A. (2011). “Informazioa paralinguistikoaren adierazpidea gaitasun prosodikoaren osagaitzat”. Correa, J.M. eta Losada, D. (ed.). Construyendo la identidad investigadora / Identitate ikertzailea sortuz. Jornadas de Psicodidáctica 2011.

Garay, U.; Etxebarria, A., Gaminde, I. eta Romero, A. (2011) “Percibir emociones en lenguas inmigrantes: un aspecto clave en el desarrollo de la competencia comunicativa intercultural” III Congreso Internacional sobre lenguas y culturas del mundo (ICLCW), Granada 30-05/1-06

Garay, U.; Etxebarria, A., Gaminde, I. Larrea, K. eta Romero, A. (2011): “Kultura arteko komunikaziogaitasuna: emozioen pertzepzioa hizkuntza etorkinetan” Tantak-23-2; 77-96 or.

Garay, U.; Etxebarria, A., Gaminde, I., Romero, A. eta Larrea, K. (2011) "Emozioak etorkinen hizkuntzetan: estrategia linguistikoak eta euron pertzepzioa" Inmaculada Ballano (koord.): Evaluar la competencia lingüística del alumnado inmigrante (137-150 orr.), Bilbo: Deustuko Unibertsitatea, 2011

Garay, U.; Gaminde, I.; Etxebarria, A. eta Romero, A. (2011) “Gazte euskaldunek testu irakurrietan egiten dituzten grafema hots korrespondentziez.” Euskalingua, 19, 17-24.

Hitzaldiak

Aurrekoetxea, G., Gaminde, I., Iglesias, A. & Gandarias, L. (2011). Prosodic Variation in the Basque Language: Stress Areas. Limits and Areas (LimiAr), Lisboa.

Unamuno, L., Ensunza, A., Iglesias, A & Ormaetxea, J. L. (2011). International Symposium on Limits and Areas in Dialectology (LimiAr), Lisboa

Unamuno, L., Ensunza, A. & Ormaetxea, J.L., .2011, “EAS project: first overview of the syntax variation in the Basque language”, Limits and Areas (LimiAr), Lisboa, Portugal. (azaroak 23-25)

Aurrekoetxea, G., Gaminde, I., Iglesias, A. & Gandarias, L. (2011). Clases de interrogativas absolutas en vasco y diferentes tonos de frontera. V. congreso internacional de fonética experimental, Cáceres.