Bilbao-Sarriko- Curso TFG principales fuentes bibliográficas

Ikastaroa: "Principales Fuentes Bibliográficas en el ámbito de la Economía y Empresa"

HELBURUAK

Ekonomia eta Enpresa Fakultatean - Liburutegitik, Gradu Amaierako Lana (GRAL) egingo duten ikasleei zuzendutako prestakuntza-ikastaro bat antolatzen dugu.

1. Gradu Amaierako Lanerako kalitatezko informazioa aurkitzen eta ebaluatzen jakitea.
  2. Iturri bibliografikoak eta ez-bibliografikoak bereizten eta erabiltzen ikastea.
  3. Beste GRAL batzuetarako sarbidea: gordailu instituzionalak, biltzaileak eta biltzaileak.
  4. Jardunbide egokiak: plagioa eta egile-eskubideak (creative commons, copyright lizentziak).

IZEN EMATEA, DATA ETA TOKIA

• Data: Ostirala, 2024ko martxoak 15
  • Ordutegia: 10:00etatik 11:30tara
  • Tokia: 0.6 Gela
  • Izen emate epea: 2024ko martxoaren 6tik 13ra
  • Irakaskuntza hizkuntza: Gaztelera

Ikastaroa AURREZ AURRE baino ez da izango.

Gehienezko edukiera: 40 plaza.

Izena ematea nahitaezkoa da eta online egin beharko da jarraian dagoen formularioa betez.

Argibideren bat behar izanez gero: tfg.fee-sarriko@ehu.eus

TUTORIALAK

WEB FORMULARIOA

Formularioa

LOPD delakoaren 4.2 artikuluan ezarritakoa beteaz, jakinarazten dizuegu hemen batutako datuak eskaera honen helburuetarako soilik erabiliko direla.

Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea