Breadcrumb

Ebazpena Ekonomia Zirkularra GRAL deialdiarena

Behin betiko ebazpena: Garapen iraunkorraren eta ekonomia zirkularraren ikuspegia gradu amaierako lanen (gral) sarien II. deialdia, UPV/EHUko Ekonomia eta Enpresa Fakultateko – Gipuzkoako Atala- iraunkortasuna eta ekonomia zirkularraren kudeaketarako gelak antolatua. – 2022/2023 ikasturtea-

Gipuzkoako Ataleko Ekonomia eta Enpresa Fakultateko Iraunkortasuna eta Ekonomia Zirkularraren Kudeaketarako Gelako Batzordeak 2023/11/24 (e) ko bileran, UPV/EHUko Gradu Amaierako Lanetan Iraunkortasuna eta Ekonomia Zirkularren ikuspuntua barne hartzearen (2022/2023 ikasturtea) II. Sariaren Deialdiari dagokionez, honako hau erabaki du:

Honako hautagai hauek aurkeztea: (lanaren egilearen izena eta lanaren izenburua adierazi)

Hautagaiak eta ebaluazio ezberdinen batez besteko aritmetikoa:

• 49576852F 57,00 P
  • 72597865K 53,33 p
  • 73035381P 52,87 P

Lanen hautaketa honako irizpide hauen arabera egin da:

• Lanean lortutako kalifikazioa.
  • Proposamenaren kalitatea.
  • Metodologia, proiektuaren diseinua eta ezarritako helburuak egokitzea.
  • Ekarpenen eragin potentziala, aplikazioa eta interes soziala.
  • Iraunkortasunarekiko eta ekonomia zirkularrarekiko lotura.
  • Originaltasun-maila.

Hala ziurtatzen dut Donostia (e)n, 2023/12/05(e)(a)n