2023-2024 Ikasturtea (Vitoria-Gasteiz)

IKASTAROA: GRADU AMAIERAKO LANAREN GAUZATZEA

Ikasle horiek,
Gasteizko Ekonomia eta Enpresa Fakultatean ikastaro bat antolatu dugu, martxoaren 13an eta 14an, 10:00etatik 13:00etara eta 10:00etatik 12:00etara, hurrenez hurren. Ikastaroa GRLA egiteari buruzkoa da, lan hori egiten ari zaretenoi prestakuntza eta laguntza emateko. Ikastaroa alderdi instrumentalagoetan zentratzen da bereziki, batzuetan arazo gehien izaten dituzuen tokietan.

Ikastaro hau GRLAren gidan aurreikusitako prestakuntzaren parte da, eta, zentzu horretan, gomendagarria izateaz gain, derrigorrezkoa da GRLA bat esleituta duzuenentzat hori egitea.

Honekin batera doakizu ikastaroari buruzko informazioa jasotzen duen dokumentu bat eta izena emateko datak (2024ko otsailaren 19tik martxoaren 8ra) eta edukien laburpena:

. Gradu Amaierako Lanaren Helburuak
. TFG motak eta errealizazio-faseak
. Informazioaren aurkezpena: idatzizko dokumentuak
. TFGren alderdi formalak
. Informazioa bilatzea
. Lortutako informazioa aztertzea
. Datu-base espezializatuetan bilaketak egitea

Ikastarorako izen-ematea Fakultateko Idazkaritzan egin behar duzu aurrez aurre edo e-mailez eskabide hau bidalita.

Eskaintza librea 2023-2024 OTSAILA eta Irakasleen/Ikasleen Akordioa 2023-2024 OTSAILA

IRAKASLE/IKASLE AKORDIOA 2023-2024 OTSAILA

Erabaki-otsaileko egutegia

ESKAINTZA LIBRE

Eskaintza libre egutegia

DEFENTSA-UZTAILA 2023-2024

Defentsak egutegia

2023-2024 UZTAILEKO GRLA DEFENDATZEKO BEHARREZKO URRATSAK

• Eranskina paperean Defentsa eskaera (pdf-151kb). Ikastetxeko teknikariari ematea mariaangeles.etxebarria@ehu.eus posta elektronikoz edo aurrez aurre Fakultateko bulegoan.
  • Defentsa eskaera GAURen. (Teknikariaren bulegoan egiteko aukera)
  • ADDI Gordailu Digitala. Laneko zuzendariak defentsa-eskaera onartu ondoren, ikasleak ADDI biltegian utziko du lana. Horretarako, posta elektroniko bat jasoko du, lana non utzi behar duen adierazten duena.
  • Azkenik, lanaren zuzendariak egiaztatuko du gordailututako dokumentua zuzena dela, azken onarpena eman aurretik.

GRLA eta ADDI akademikoa prozesua-GARRANTZITZUA

2024ko UZTAILAREN DEFENTSAK (ordua, eguna, ikasgela eta epaimahaiak)

DOKUMENTAZIO-Irakasle-Ikertzaileak-IRI