XSLaren edukia
Esku-hartze Psikosozialeko Programen Ebaluazioari Aplikatutako Diseinuak
- Ikastegia
- Zuzenbide Fakultatea
- Titulazioa
- Kriminologiako Gradua
- Ikasturtea
- 2024/25
- Maila
- 3
- Kreditu kopurua
- 4.5
- Hizkuntzak
- Gaztelania
IrakaskuntzaToggle Navigation
Irakaskuntza mota | Ikasgelako eskola-orduak | Ikaslearen ikasgelaz kanpoko jardueren orduak |
---|---|---|
Magistrala | 20 | 30 |
Mintegia | 2 | 3 |
Gelako p. | 4 | 6 |
Ordenagailuko p. | 12 | 18 |
Tailerra | 7 | 10.5 |
Irakaskuntza-gidaToggle Navigation
HelburuakToggle Navigation
1. Esku-hartze psikosozialeko programen ebaluazioaren metodologiaren oinarriak ezagutzea.
2. Ebaluazioaren ereduak, etapak eta motak ezagutzea.
3. Esku-hartze programa bat ebaluazioa diseinatzeko gai izatea: helburuak formulatzea, datuak biltzea, emaitzak aztertzea eta interpretatzea.
4. Programen ebaluazioko ahozko zein idatzizko txosten teknikoak aztertzeko eta egiteko gai izatea.
5. Esku-hartzearen eta ebaluazioaren oinarri deontologikoak ezagutzea.
6. Programen ebaluazioarekin lotzen diren iturri dokumentalak erabiltzeko gai izatea eta informazioa eskuratzeko estrategiak menperatzea.
Irakasgai-zerrendaToggle Navigation
1.Gaia. Programen ebaluazioaren oinarriak.
2.Gaia. Programen ebaluazioaren kontzeptua eta motak.
3.Gaia. Programen ebaluazioaren faseak eta datuak biltzeko lanabesak.
4.Gaia. Diseinuak eta datu analisirako estrategiak.
5.Gaia. Meta-analisia programa psikosozialen ebaluazioan.
6.Gaia. Gizarte politiken ebaluazioa.
7.Gaia. Programen ebaluazioa eremu zehatzetan: delinkuentzia, inmigrazioa, haurtzaroa, drogodependentzia etab.
MetodologiaToggle Navigation
Landuko diren aktibitateak:
1.- Klase magistralak.
2.- Esku-hartze psikosozial baten ebaluazio proiektua
Jarduera honen helburua ebaluazio proiektu bat diseinatzea da. Horretarako ikasleak eskola teorikoetan landutako ezagutzak erabili beharko ditu.
3.- Datu analisien eta emaitzen interpretazio ariketak.
Jarduera honen bidez ikerkuntza aplikatuan gehien erabiltzen diren test estatistikoak landuko dira.
Ebaluazio-sistemakToggle Navigation
Ebaluazio jarraia: Irakasgaiaren ebaluazioa idatzizko azterketa baten (%30) eta ebaluazio proiektu baten (%70) bidez egingo da.
Proiektua garatzeko gehienez 4 pertsonako taldeak osatuko dira. Ebaluazio proiektuak hiru zati ditu:
1. Proiektuaren eremuaren aukeraketa: Errebisio dokumentala (jasoko den lehen lana)
2. Ebaluatuko den programaren deskribapen zehatza (jasoko den bigarren lana)
3. Ebaluazio proposamena (jasoko den hirugarren lana)
Klaseetako azken astean gelan aldez aurretik zehaztuko den ordu eta egunean, talde bakoitzak beste ikasleen aurrean esku-hartze eta ebaluazio proiektua aurkeztu beharko du. Azken nota irakasleak ipiniko du.
Ebaluazio osoa: azterketa teoriko-praktikoaren(100%).
Irakasgai honetan ikasleek azterketa deialdiari uko egin diezaiokete
fakultateko idazkaritza orokorrean irakasleari zuzendutako instantzia
aurkeztuz, beranduenez azterketen epe ofizialaren hasiera baino 10 egun
lehenago.
Ikasturte batetik bestera ez da ezer gordetzen ez teoria alorrean ezta alor
praktikoan ere.
Nahitaez erabili beharreko materialaToggle Navigation
Irakasgaian beharrezkoak diren material guztiak eskuragarri egongo dira E-gela plataforman.
BibliografiaToggle Navigation
Oinarrizko bibliografia
Alonso, E., Pozo, C. y Marcos, M. J. (2008). Intervención psicosocial y evaluación de programas. Madrid: Formación Alcalá.
Anguera, M.T., Arnau, J., Ato, M., Martinez, R., Pascual, J. y Vallejo,G. (1995). Métodos de investigación en psicología. Madrid: Síntesis.
Fernandez-Ballesteros, R. (1996). Evaluación de programas. Una guía práctica en ámbitos sociales, educativos y de salud. Madrid: Síntesis.
Rebolloso, E., Fernández-Ramírez, B. y Cantón, P. (2008). Evaluación de programas de intervención social. Madrid: Síntesis.
Pozo, C., Alonso, E. y Hernández, S. (2004). Teoría, modelos y métodos en Evaluación de programas. Granada: Grupo Editorial Universitario.
Gehiago sakontzeko bibliografia
Bryman, A. y Cramer, D. (1990). Quantitative data analysis for social scientists. London: Routledge.
Campbell, D. y Stanley, J. (1966). Diseños experimentales y cuasiexperimen-tales en la investigación social. Buenos Aires: Amorrortu, 1982.
Cook, T.D. y Campbell, D. (1979). Quasi-experimentation. Design and Analysis issues for field setting. Chicago, IL: Rand McNally.
Dendaluce, I. (Coor.) (1988). Aspectos metodológicos de la investigación educativa. Madrid: Narcea.
TaldeakToggle Navigation
16 Teoriakoa (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
1-1 | 16:30-19:30 | ||||
2-4 | 16:30-18:30 | ||||
5-8 | 15:30-17:30 | ||||
9-11 | 15:30-16:30 |
Irakasleak
Ikasgela(k)
- eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA
- eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA
- eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA
- eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA
16 Mintegia-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
15-15 | 16:30-18:30 |
Ikasgela(k)
- eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA
16 Gelako p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
5-8 | 17:30-18:30 |
Ikasgela(k)
- eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA
16 Ordenagailuko p.-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
2-2 | 18:30-19:30 | ||||
4-4 | 18:30-19:30 | ||||
9-11 | 16:30-18:30 | ||||
12-13 | 15:30-17:30 |
Ikasgela(k)
- eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA
- eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA
- eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA
- eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA
16 Tailerra-1 (Gaztelania - Arratsaldez)Erakutsi/izkutatu azpiorriak
Asteak | Astelehena | Asteartea | Asteazkena | Osteguna | Ostirala |
---|---|---|---|---|---|
3-3 | 18:30-19:30 | ||||
12-13 | 17:30-18:30 | ||||
14-14 | 15:30-18:30 | ||||
15-15 | 15:30-16:30 |
Ikasgela(k)
- eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA
- eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA
- eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA
- eAULA 3.3 - ZUZENBIDE FAKULTATEA