Diaz de Gereñu, Leire (2016). Jendaurreko Konta-saioa: gertakari sozio diskurtsiboa eta testu-genero berezitua, Leioa: EHUko Argitalpen Zerbitzua- Servicio Editorial UPV. ISBN: 978-84-9082-381-1
García-Azkoaga I.M., Leire Diaz de Gereñu (2016). Aprendiendo dos lenguas nuevas. Los cuentos orales de los niños inmigrantes / Educación bilingüe vasco-español. Análisis de las capacidades lingüísticas de alumnos con lenguas originarias distintas. Lengua y Migración, Junio, 8:1, 29-49.
Idiazabal, I., Manterola I., Diaz de Gereñu, L. (2015). Objetivos y recursos didácticos para la educación plurilingüe. In Garcia-Azkoaga, I.M. & Idiazabal, I. (en prensa). La educación plurilingüe. Una aproximación desde el interaccionismo socio-discursivo. Bilbao: Universidad del País Vasco, 39-59.
Diaz de Gereñu, L. (2012). Ahozkoaren eta idatziaren arteko interfazeak mintza jardun jakinen eraberritzean: adibide bat, [Inteface entre el lenguaje oral y escrito en la renovación de prácticas verbales: un ejemplo] In Ahoa bete hots Jardunaldiak, II. Jardunaldiak, Villabona: Lanku Bertso Zerbitzuak, 77-108. ISBN: 9788493920791
García-Azkoaga I.M., Leire Diaz de Gereñu (2012). Hizkuntza garatzeko baliabideak Curriculuma Norbanakoari Egokitzeko (CNE) programetan: Sekuentzia Didaktikoaren zenbait gogoeta ["Resources for Language Development in Individualized Curricular Adaptation (ICA): considerations on Didactic Sequences"], Ikastaria 18, 117-135. ISSN: 1137-4446
Garcia Azkoaga, Ines; Imaz, Ainhoa; Diaz de Gereñu, Leire; Alegria, Alaitz (2010). Ahozkotasunaren irakaskuntza bigarren hezkuntzako testuliburuetan. Tantak 22-1, 7-42. ISSN:0214-9753
García-Azkoaga I.M., Leire Diaz de Gereñu (2010). Cohesión en situación de interacción: el caso de la narración oral, Estudos Linguísticos, 5, 177-194.
Garcia Azkoaga, Ines & Diaz de Gereñu, Leire (2009). Ahozko narratibotasuna interakzionismoaren argitara: kohesio mekanismoek esaten digutena, Euskera, 54 (2-1), 723-770. ISSN: 0210-1564
Diaz de Gereñu, L. (2009). La dinámica en el análisis discursivo de las prácticas verbales de los narradores contemporáneos en lengua vasca, Estudos Linguísticos/ Linguistic Studies, 3, 303-318. ISSN:1647-0346
Larringan, Luis Mari; Idiazabal, Itziar & Diaz de Gereñu, Leire (2008). Ipuin kontalaritzaren eredu berria?. Euskaltzaindiaren XV.Nazioarteko biltzarra, Bilbo: Euskaltzaindia, 47-58.
Alegria, Alaitz; Diaz de Gereñu, Leire & Manterola, Ibon (2008). Ahozko komunikazioa. Ahozko diskurtsoa arautzen duten osagaiak eta arauak. Ahozko komunikazioari dagozkion estrategiak, Bigarren Hezkuntzako irakasleak. Euskara eta Literatura. Gai hautatuak. Sevilla: MAD: 71-106. ISBN-10: 8467634456
Diaz de Gereñu, Leire (2006). Narración oral de cuentos. Actas del I Congreso Internacional Análisis del Discurso: Lengua, cultura y valores-Universidad de Navarra (Pamplona-Iruñea), Madrid: Arco Libros, 957-969.
Diaz de Gereñu, Leire (2005). Ahozko kontaketa eta eskolako jarduera, Ikastaria 14, Garcia, I. & Idiazabal, I. (editoreak) Euskal Testuen azterketa eta euskararen irakaskuntza. Ikerketak eta gogoetak, Donostia: Eusko Ikaskuntza, 31-42. ISNN: 1137-4446; ISBN: 84-8419-011-0
Diaz de Gereñu, Leire (2005). La dinámica en el análisis discursivo de las prácticas verbales de los narradores contemporáneos en lengua vasca, Estudos Linguísticos/Linguistic Studies, Nº3, Julho de 2009, Lisboa, 303-318. ISSN: 1647-0346
Diaz de Gereñu, Leire (2002). Ahozgora irakurtzea 2Hren irakaskuntzan, Helduen Euskalduntzearen IV. Jardunaldiak, Bilbo: UEU, 148-156. ISBN: 84-8438-024-6
Diaz de Gereñu, Leire (2002). El cuento oral, Actas del VII Congreso Internacional de la Sociedad Española de Didáctica de la Lengua y la Literatura. Santiago de Compostela, 335-342. ISBN: 84-95950-91-X