Eduki publikatzailea

Historia zinemaren eta musikaren bidez

• Jakintza adarra: Arteak eta Giza Zientziak
  • Campusa: Araba
  • Ikastegi antolatzailea: Letren Fakultatea
  • Gradua: Historia
  • Garapen-lekua (helbidea): Letren Fakultatea. Unibertsitateko Ibilbidea 5. 01006 Vitoria-Gasteiz

Egutegia eta plazak

Data Hizkuntza Txanda Ordutegia Plazak
2024-05-30 Elebiduna Arratsaldez 16:00 – 18:30 60

Jardueraren deskribapen laburra

• Harrera eta Historiako ikasketen azalpena
  • Bisita gidatua Fakultate eta Campusaren instalazioetara
  • Ekitaldi praktiko bat egitea: “Historia zinemaren eta musikaren bidez”

Landuko diren gaiak/edukiak

1. Historiako ikasketen eduki orokorra.
  2. Historiako ikasketen irtenbide profesionalak.
  3. Bisita gidatua laborategietara eta Arabako Campuseko azpiegituretara (Liburutegia, ordenagailu-gela, etab.).

Egingo diren ekintzak

• Ikasleei harrera egingo zaie Fakultateko areto nagusietako batean eta Historiako ikasketak aurkeztuko zaizkie (helburuak, ikasleen profila, gradua eskuratzen dutenen profila eta ikasketen egitura) eta EHUn Historia ikasteko arrazoiak:
    • a) Ikasketa-planak prestatuta daude ikasleak hainbat ikasgaitan prestakuntza osoa jaso dezan;
    • b) Historiako irakasleen berri ematea, haiek baitira ikasleak espezializa daitezen lan egiten dutenak;
    • c) baliabide material bikainak (laborategiak, liburutegia, ordenagailu-gela) Fakultatean eta Campusean Ikasketa-planaren helburuak gauzatu ahal izateko; eta
    • d) SICUE/SÉNECA hitzarmen bikainak eta bestelako hitzarmenak Europako eta Amerikako unibertsitateekin.
  • Bisita gidatua laborategietara (multimedia-laborategia, autoikaskuntza-laborategia), eta Arabako Campuseko azpiegituretara (Liburutegia, ordenagailu-gelak eta abar).
  • Praktika bat egitea laborategian: “Historia zinemaren eta musikaren bidez”