XXI. mendeko Ingeniaritzan Iraunkortasunean Hezkuntza Berriztatzeko Talde Espezializatua.
Lehenengo argitaratze data: 2019/05/15
GHEEn integratzeko prozesuarekin, irakasleok gaitasun profesionalak edo soft skills deiturikoak lantzen ikasi behar izan genuen (profesionaltasuna, pentsamendu kritikoa, talde-lana, diziplina anitzeko inguruneetan, eleaniztunak eta kulturaniztunak, ahozko eta idatzizko komunikazioa, etab.). Eta aldaketari laguntzeko, hezkuntza-sistemak lan handia egiten ari dira irakasleak berrikuntza pedagogikoan prestatzeko, ikasgelan metodologia eta teknika berriak ezartzeko, eta ebaluazio-tresnak diseinatzeko eta aplikatzeko.
Irakasle askoren ustez, XXI. mendeko gizartearentzako prestakuntza-erronka berria iraunkortasuna da. Orain prestakuntza-aldian dauden etorkizuneko profesionalek aurre egin beharko diote. Horregatik, gure irakaskuntza-funtzioan lan egin behar dugu prestakuntza sentsibilizatu eta konprometitu bat lortzeko garai honetako arazoekin eta Garapen Iraunkorreko Helburuekin (GJH). Hala ere, ez dakigu nola egin eta nola ebaluatu.
Proiektu honen helburua da ingeniaritza-ikasketen irakaskuntzan iraunkortasun-gaitasunak lantzeko moduak ikastea, horiek inplementatzea eta gure emaitzak ebaluatzea. Hori gainditzeko, jarduera hauek egitea proposatzen dugu:
- taldeko irakasleak iraunkortasunerako hezkuntzan eta GJHetan prestatzea
- iraunkortasun-gaitasunak, lan egiteko modua eta nola ebaluatzen diren definitzen duten irakaskuntza-jardueren diseinua
- jarduerak gure ikasgeletan inplementatzea
- iraunkortasun-gaitasunak eskuratzearen emaitza ebaluatzea
- emaitzen azterketa eta berrikuspen kritikoa, arreta berezia jarriz erakundeen babesaren eraginean
- emaitzak zabaltzea