Unibertsitateko administrazio eta zerbitzuetako langileen laneko gogobetetzea
Programa
EHUn lan AZP/PAS UPV/EHUk unibertsitateko administrazio eta zerbitzuetako langileen laneko gogobetetze-maila baloratzeko inplementatutako programa da. Ikastetxeei atxikitako AZP osoari egindako inkesta baten bidez, unibertsitateak helburu bikoitza lortu nahi du: alde batetik, baliozko ebidentzia lortzea, Akreditazio Instituzionaleko eta Titulazioak Egiaztatzeko prozesuek AZPen asebetetze-mailari dagokionez ezartzen dituzten egungo eskakizunei erantzuteko; eta, bestetik, zentroetako zuzendaritzak informazio egokia izatea, kontuan hartzekoa dena.
Metodologia
Maiztasuna: bi urtean behin, urte bakoitietan
Data: ekaina
Lagina: UPV/EHUko Administrazio eta Zerbitzuetako langileak – Kontratua indarrean dutenak – Zentro propioren bati atxikita
Sistema: online inkesta (Encuestionafácil), posta indibiduala bidalita
Galdetegia
Testuinguruari buruzko galderen ondoren (sexua/generoa, adina, antzinatasuna, kategoria eta atxikitze-zentroa), galdetegiak 40 galdera ditu, sei multzotan banatuta, eta balorazio orokorreko azken galdera bat. Gainera, inkestak aukera ematen du inkestatuak askatasunez hitz egiteko, iradokizun- eta oharpen-gune baten bidez.
Inkestaren bloke zentralek honako hauek jasotzen dituzte: irakasle eta ikertzaileen gogobetetasuna garatutako eguneroko lanarekin (6 galdera); interakzioa unibertsitatea osatzen duten beste taldeekin (7); sustapena, motibazioa eta lana aitortzea (7); laguntza-zerbitzuak, baliabideak eta eskura dauden azpiegiturak (10); Sailak eta/edo zentroak gauzatutako lidergoa (4); eta UPV/EHUko plan estrategikoak ezartzeko garatutako politika instituzionala (6 galdera).
1., 3., 4. eta 5. blokeetako galderen balorazio-sistema "ez nago batere ados"/"ez nago ados"/"hala nola"/"nahiko ados nago"/"erabat ados nago" da. "Ez daki/Ez du erantzuten" aukeraz gain, "desegokia" aukera gehitu da. Beste talde batzuekiko interakzioei buruzko blokeko galderen kasuan, eskala "oso txarra"/"txarra"/"erregularra"/"ona"/"oso ona" da, "Ez daki/Ez du erantzuten" eta "desegokia" aukerez gain. Eta erakunde-politikari buruzko blokeko galderen aukerak "baliogabea"/"baxua"/"ertaina"/"altua"/"oso altua" dira, eta, era berean, "Ez daki/Ez du erantzuten" eta "desegokia" erantzun daiteke.
Sei blokeen ondoren, parte-hartzaileak unibertsitatean egindako lanarekin duen gogobetetasunari buruzko balorazio orokorra egiten da. Erantzun hori "ez nago batere ados"/"ez nago ados"/"hala nola"/"nahiko ados nago"/"erabat ados nago" gisa baloratzen da, bai eta "desegokia" eta "Ez daki/Ez du erantzuten" gisa ere.
Galdetegia amaitu aurretik, karaktere-mugarik gabeko espazio ireki bat eskaintzen da, parte-hartzaileak bere lana hobetzeko egokitzat jotzen dituen iradokizunak eta oharrak adieraz ditzan.
Txostenak
Emaitzak, jasotako erantzunetatik aterata, bi txosten kuantitatibotan jasotzen dira: ikastetxearen txostena eta UPV/EHUren txostena, erreferentziazko datu gisa zentro bakoitzeko batez bestekoak hartuta.
Ikastetxearen txosten kuantitatiboa lau zatitan banatzen da:
- Parte-hartzaileen profila;
- Bloke bakoitzaren emaitzak (galderen batez bestekoak) UPV/EHUko batez bestekoarekin alderatuta
- Gogobetetze orokorraren emaitza, UPV/EHUkoaren aldean
- Galdera bakoitzaren emaitzak ikastetxean UPV/EHUko batez bestekoarekin alderatuta
Galderak gutxienez 5 erantzun baditu soilik adieraziko dira emaitzak.