S-L i3lab: Laborategian abiatzen diren beste jarduera batzuk

Lan-jardunaldia: Esperientziak eta horiek instituzionalizatzeko ibilbide-orria

Ikasketa Zerbitzua

Kartela
  • Azaroaren 29an, asteazkena, Basoko Etxea-Ganbaran (Sarriko), 9:30etik 14:00etara.

UPV/EHUk Ikasketa Zerbitzua bultzatu nahi du hezkuntza estrategia gisa. Horretarako, UPV/EHUn garatutako Ikaskuntza Zerbitzua esperientzietan arreta jartzen duten irakaskuntza esperientziak bildu dira, metodologia horren garapen maila ezagutzeko.

Lehen ekimen horren ondoren, eta esparru komun baterantz aurrera egiteko asmoz, Lan Jardunaldia antolatu da orain: Aprendizaje Servicio en la UPV/EHU. Experiencias y hoja de ruta hacia su institucionalización.

Laura Vozmediano Gradu Ikasketen eta Berrikuntzaren arloko Errektoreordeak aurkeztuko du jardunaldia, eta Ikaskuntza Zerbitzua Laborategia (Service Learning) S-L i3 Lab aurkeztuko du. Jarraian, Berta Paz Lourido izango dugu, Unibertsitate Zerbitzua Ikaskuntza Elkarteko presidentea eta Goi Hezkuntzako Zerbitzu Ikaskuntzako Europako Behatokiko zuzendaria dena.

Ondoren, aldi berean bi lan saio egingo dira. Horietako bat (1. tailerra) metodologia honetan hasi nahi dutenei zuzenduta dago. Beste saioan (2. tailerra), metodologia hori praktikan jartzean sor daitezkeen onurak eta oztopoak agerian uzteko egindako esperientziak partekatuko dira.

Jardunaldian zehar, beste unibertsitate batzuetan egiten ari dena erakutsiko dugu, eta metodologia hau gure ikasgeletan ezartzen lagunduko diguten tresna instituzionalak identifikatzen saiatuko gara. Lan saio horretatik espero da Ikaskuntza Zerbitzuaren inguruan kezkak partekatzeko interesa duten pertsonen sare bat sortzea, I-Z laborategi iraunkorraren erreferente izan daitekeena. A-S i3 Lab. Halaber, identifikatu nahi dira laborategi honetatik landu beharreko beharrak eta erronkak eta aurrera egin metodologia hau UPV/EHUn instituzionalizatzeko bidean.

PROGRAMA

• 9:30-10:00   jardunaldiaren aurkezpena. El Aprendizaje Servicio en la UPV/EHU (Laura Vozmediano , Gradu Ikasketen eta Berrikuntzaren arloko Errektoreordea).
  • 10:00-11:00   El Aprendizaje Servicio en la Educación Superior Europea (Berta Paz Lourido, Unibertsitate Zerbitzua Ikaskuntza Elkarteko presidentea eta Goi Hezkuntzako Zerbitzu Ikaskuntzako Europako Behatokiko zuzendaria)
  • 11:00-11:30 kafea
  • 11:30-12:30   Mahai- ingurua: Ikaskuntza Zerbitzua esperientziak Euskal Herriko Unibertsitatean
  • 12:30-13:30   Aldi bereko tailerrak
    • 1. Tailerra: ¿Cómo puedo implementar el AS en el aula?
    • 2. Tailerra: Intercambio de experiencias ¿Cuáles son los desafíos con los que me he encontrado?
  • 13:30-14:00 Bateratzea eta amaiera
  •  14:00 Luntxa

Zure partaidetza izatea ere gustatuko litzaiguke. Horretarako, formulario honetan eman behar duzu izena.

Izena emateko azkeneko eguna azaroaren 25ean izango da