Eduki publikatzailea

Clementina Tomás Llerena

Doktoregaia (Universidad de la República de Uruguay)

Posta elektronikoa

Datu akademikoak

<ul>

<li>Licenciada en Psicología, Universidad de la República, Uruguay.</li>

<li>Licenciada en Ciencias de la Comunicación, Universidad de la República, Uruguay.</li>

<li>Máster en Investigación aplicada a la Educación, Universidad de Valladolid, España.</li>

<li>Doctoranda en Psicología - Universidad del País Vasco (UPV/EHU)</li>

</ul>

CV laburpena

Psikologian lizentziatua eta Komunikazio Zientzietan lizentziatua da Errepublikako Unibertsitatean (Uruguai). Hezkuntzari aplikatutako Ikerketako Magisterra Valladolideko Unibertsitatean (Espainia). Uruguaiko Ikerketa eta Berrikuntza Agentzia Nazionaleko doktore-bekaduna da. Errepublikako Unibertsitatearen (Uruguai) esparruan, Garapenaren ebaluazioa ikerketa-ildoa lan egiten dut. Euskal Herriko Unibertsitatean (UPV/EHU, Psikologiako Doktorego Programa) nire doktorego-prestakuntza aurrera eramaten dut, Errepublikako Unibertsitateko ikerketa-ildoa eta EHUko Haezi ikerketa-taldearen ildoa artikulatuz.

Ikerketa-ildoak

Eskolatzeko prestakuntzan (EAP, ingelesez school readiness) eta eskola-trantsizioan inplikatutako prozesu psikologikoak eta ingurumenekoak aztertzea interesatzen zait. Graduaren eta graduondokoaren mailan, lehen haurtzaroko autoproiekzioaren karakterizazioan lan egin nuen, bereziki etorkizuneko pentsamendu-prozesuak eta eskolaurreko haurren aurreikuspen episodikoa, haur mailako EAP faktore gisa. Gaur egun, doktorego-ikasketen testuinguruan, hauek dira nire helburuak: a. Familia-giroko faktoreen, hazkuntza-praktiken eta EAP-ren osagai kognitiboen arteko elkarrekintza modelatzea, hezkuntza-sektoretik (Haur Garapenaren Inbentarioa -INDI-) eta etxeetatik (Nutrizioari, Haur Garapenari eta Osasunari buruzko Inkesta, Estatistikako Institutu Nazionala, Gizarte Garapeneko Ministerioa) datozen haur-garapeneko datuak batuz, ikuspegi multidimentsionala, informatzailea eta luzetarakoa sustatuz b. Uruguaiko testuinguruan familia-giroaren kalitatea ebaluatzeko eskala baten hasierako balidazioa, 3 eta 6 urte bitarteko haurren etxeetan haurren garapena eta eskola-trantsizioa estimulatzeko.


Aldizkari zientifikoak

En curso