Assessment and preventive education for families, based on the principles of positive parenting
- Egileak:
- Arranz E., Olabarrieta F., Manzano A., Barreto F.B., Roncallo CP., Sánchez M., Rekajorri J., García M
- Urtea:
- 2019
- Aldizkaria:
- Early Child Development and Care
- Liburukia:
- 189(5)
- Hasierako orria - Amaierako orria:
- 792 - 801
- DOI:
- 10.1080/03004430.2017.1344234
- Deskribapena:
-
Artikulu honetan 2 urteko haurrak dituzten 50 familiak parte hartu zuten prebentziozko ebaluazio eta hezkuntzako esperientzia baten emaitzak aurkezten dira. Familiak etxeko bisita batean egindako elkarrizketa baten bidez ebaluatu ziren, eta, ondoren, egunero hazteko jarraibide batzuk eman zitzaizkien. Emaitzek froga enpirikoak ematen dituzte familiek hezkuntzaren, osasunaren eta gizarte-zerbitzuen esparruetan dituzten ebaluazio- eta prebentzio-hezkuntzako estrategien eraginkortasunari buruz.