Alaitz Aizpurua Sanz
Irakasle agregatua
Web helbidea
Datu akademikoak
<ul>
<li>Gizarte Hezkuntzan diplomatua (UPV/EHU, 1998)</li>
<li>Psikologia datu akademikoetan lizentziatua (UPV/EHU, 2001)</li>
<li>Psikologian Doktorea (UPV/EHU, 2006)</li>
</ul>
CV laburpena
Garapenaren eta Hezkuntzaren Psikologia Saileko irakasle agregatua da (2017), eta Psikologiako Graduan eta Graduondokoan irakasten du. Gizarte-hezitzaile eta psikologo gisa lan egin zuen gerontologia-zentro batzuetan (1998-2008), eta gaur egun prestakuntza-ikastaroak eta dibulgazio-hitzaldiak ematen ditu ikastetxeetan.
11 hilabeteko (2008) ikerketa-egonaldia egin zuen University of Minnesotan, Eusko Jaurlaritzaren (EJ) doktoratu ondoko beka baten bidez finantzatua. 4 ikerketa-proiekturen ikertzaile nagusia izan da (1 EJ, 3 UPV/EHU), eta beste 6 proiektutan ikerketa-taldeko kidea (2 Ekonomia eta Lehiakortasun Ministerioa, 2 EJ, 2 UPV/EHU). Gaur egun, EJ ikerketa-talde egonkor (IT21/70) bateko kidea da. 33 artikulu zientifiko, liburu oso bat eta 4 liburu-kapitulu argitaratu ditu, 58 ekarpen egin ditu kongresuetan eta 3 ikerketa-sari jaso ditu (Psikologia Esperimentaleko Espainiako Elkartea, Geriatria eta Gerontologiako Espainiako Elkartea, Geriatria eta Gerontologiako Euskal Elkartea). 2022an, Ikerketa Jarduera Ebaluatzeko Zentro Nazionalak (CENAI) ikerketaren bigarren seiurtekoa onartu zion.
2019/20tik Psikologia Fakultateko (UPV/EHU) Ikasle eta Komunikazio Dekanordea da, eta 2021/22tik Lanbide Heziketako Irakasle Teknikoen Prestakuntza Diplomaren Batzorde Akademikoko (UPV/EHU) kidea da. Bikaintasun maila lortu du UPV/EHUko irakasleen irakaskuntza-jarduera ebaluatzen duen Docentiaz (2021) programan.
Ikerketa-ildoak
Bere ikerketa-ildo nagusia oroimenarekin eta malgutasun kognitiboarekin lotutako prozesuen analisia izan da, eboluzioaren ikuspegitik, heldu gazteen eta nagusien arteko desberdintasunak aztertuz; horrez gain, memoria autobiografikoari eta lekukoen oroimenari buruzko ikerketak egin ditu gazte eta persona zaharrengan, bai eta Goi Hezkuntzako ikasketa-estrategiei buruzkoak ere. Bere ikerkuntza-interes berrienak honako hauek dira: gazte, adin ertain eta adineko helduen etorkizuneko memoria, eta hezkuntza-testuinguruetako gaitasun sozioemozionalak.