Programa
Eskola orduak toggle-navigation
Programa toggle-navigation
Nahitaezko gaiak
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Administrazio Publikoak eta hiritarren parte hartzea | Gaztelania | 3.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Eduki metodologikoen aplikazio praktikoa udalerri batean | Gaztelania | 10 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Egoera politiko berria eta ekintza kolektiboa I | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Egoera politiko berria eta ekintza kolektiboa II | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Erakunde eta antolakundeetan parte hartzea | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Parte hartzerako ikerkuntza, ekintza eta metodologiak I | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Parte hartzerako ikerkuntza, ekintza eta metodologiak II | Gaztelania | 4 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Parte-hartze esperientziak eta mekanismoak I | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Parte-hartze esperientziak eta mekanismoak II | Gaztelania | 4.5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Master Amaierako Lana
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Master amaierako lana | 20 | -- |
Metodologia
Masterra egituratzen da lau irakaskuntza modulutan: iturri teorikoak, tresna metodologikoak, herritarren partaidetzaz eta komunitate garapenaz esperientzia eta praktika hobeak, eta horien antolaketa administrazio publikoen eta gizarte erakundeen aldetik. Masterraren edukiekin bat, erabiliko dira metodologi aktiboak, eraginkorrak eta partehartzaileak: mintegiak, gelako praktikak etab. Beraz, ikasleen jarduera aktiboa bultzatuko da gaitasun pertsonalak eta profesionalak garatzearren. Horrez gain, lan praktikoa burutu beharko dute ikasleek, masterraren kreditu kopuru erdia zuritzen duena; lan hau, udalerri bateko edo horren bezalako benetako partehartzeari buruzko diagnostikoa izango da, talde lana eta masterraren ekipoaren tutore batek zuzendua. Horrela, ikasitako edukiak eta trebetasunak praktikan jardungo dira.Ebaluazioa
Ikasleen ebaluaketarako irizpide ezberdinak kontuan hartuko dira. Lehenik eta behin, masterreko asistentzia derrigorrezkoa da. Bigarrenik, modulu bakoitzeko, irakasle baten gainbegiratupean, ikasle bakoitzak lan pertsonal bat egin beharko du (epe zehatz batean entregatuko dena). Azkenik, eta masterreko atal ezinbestekoa bezala, ikasleek aipaturiko herritarren parte-hartzearen inguruko diagnostiko bat egin beharko du. Masterra bi urtetan eginez gero, hirugarren hau bigarren ikasturterako utzi beharko, beste ikasgai guztiak gaindituz.- Kreditu kopurua ECTS : 20
- MALeko irakasleak