Programa
Eskola orduak toggle-navigation
Programa toggle-navigation
Nahitaezko gaiak
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Ikerketa eta sorkuntza metodologiak | Gaztelania | 6 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Arte Ederren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Hautazko gaiak
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Artea esta kontraesanea. Teoria eta praktikaren arteko lotura | Ingelesa | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Arte Ederren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Artea ez da gai | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Arte Ederren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Bat: Sormena garattzeko hezkuntza proiektuak. Bi: Marrazkian egindeko ikerketa traza | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Arte Ederren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Elkarrekintza eta euskarri berriak | Gaztelania | 4 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Arte Ederren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Eredu piktoriko esperimentalak | Gaztelania | 6 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Arte Ederren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Eskulturak espazio publikoaren sorkuntzari eginiko ekarpenak. Praktika (eta taktika) artistikoak eta irudi-estrategiak hirian | Gaztelania | 4 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Arte Ederren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Espazioaren zeharkakotasuna garaiko eskultura-praktiketan | Gaztelania | 5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Arte Ederren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Ikerketa diseinu grafikoan | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Arte Ederren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Irudiaren teknologiak | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Arte Ederren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Memoriaren itzulera. Lokartutako memoriarako bidaia | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Arte Ederren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Mitoak eta erronkak garaiko praktika artistiko berrietan | Gaztelania | 5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Arte Ederren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Pismodernitatearen amaieran hiriaren, paisaiaren eta komunitataren artearen ekoizpenaren fintzio eta erabilerari buruzko ariketa kritikoa | Gaztelania | 4 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Arte Ederren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Proiektu artistikoak garatzeko laguntza teorikoak eta baliabide praktikoak | Gaztelania | 5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Arte Ederren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Safari ikonikoa pinturan | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Arte Ederren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Sortze-prozesuak. Diziplina aldaketarako hurbilketa | Gaztelania | 6 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Arte Ederren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Teknologiek artean eragindako aldaketak. Argazki-irudia paradigma teknologikoa gisa eta garaiko fenomeno artistikoetara | Gaztelania | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Arte Ederren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Master Amaierako Lana
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Master amaierako lana | 12 | -- |
Metodologia
1. Saio teorikoakIkasgaiaz arduratutako irakasleak edo irakasle taldeak gai bat azaltzen die ikasleei ikus-entzunezko euskarriaz lagundurik. 2. Eztabaida mintegiakIkasgelan irakasleen eta ikasleen artean eztabaidatzea beharreko aldez aurretik proposatutako gaien inguruan.3. Ikerketa proposamenen ahozko azalpena Ikasleek beren lana azaltzen dute fisikoki edota ikus-entzunezko euskarriaz lagundurik. 4. Agiri eta arte objektuen erakusketa Ikasgelan egindako lanak aldi batez ikusgai jartzea 5. Ikerketa lanak egitera zuzendutako dokumentazioa diseinatu eta lantzea: paperezko edota formatu digitalezko autoedizioak.Ebaluazioa
Master amaierako lanak gai artistiko baten ikuspegi originala eman beharko du. Horren garapenean metodologia erabili beharko da, zorrotz, ikerlan osoan zehar nahiz berori osatzen duten atalean. Ikerlan estetiko hau zuzentzen duen/duten tutoreak edo tutoreek emaitzak egokiak eta ikaslearentzako esperientzia aberasgarria izateaz arduratu beharko dute. Arreta berezia eskainiko zaie diskurtsoaren alderdi formalei, amaierako agiriaren irakurketa ulergarria, erakargarria eta sinesgarria izan dadin.Ikasleak bere jarduera artistikoa proiektatu ahal izango du lan horietan, baldin eta ikerketa gaiari behar bezala lotuta badago. Emaitzazko ereduak, egileen kezken arabera, honelakoak izan ahalko dira:1. Testu eta irudiez osatutako diskurtso teorikoaren bitartezko garapenak.2. Diskurtso teorikoa eta entsegu plastikoa bateratzen dituzten garapenak.Ikasleak bitan azaldu beharko du gainerako ikasleen aurrean bere lana nola doan: behin, Masterraren bigarren herenaren hasieran, eta hurrengoan, horren azken herenaren hasieran. Jendaurreko azalpen honekin ikaslearen komunikatzeko gaitasuna garatu eta bere lana bestelako ikuspegiekin alderatu nahi da. Gainera, Master amaierako lana jendaurrean azaltzeko esperientzia hartzeko balioko dute.- Kreditu kopurua ECTS : 12
- MALeko irakasleak