Programa

XSLaren edukia

Eskola orduak toggle-navigation

Eskola orduak
Nahitaezko gaiakHautazko gaiakMaster Amaierako LanaGuztira
6   ECTS   kreditu42   ECTS   kreditu12   ECTS   kreditu60   ECTS   kreditu

Programa toggle-navigation

Nahitaezko gaiak

Nahitaezko gaiak
GaiaHizkuntzak ECTS   KredituakEspezialitateak / curriculum-ibilbideakEskolak emateko egoitzaModalitatea
Ikerketa eta sorkuntza metodologiakGaztelania6 --
Euskal Herriko Unibertsitatea ( Arte Ederren Fakultatea )
Ikasgelakoa

Hautazko gaiak

Hautazko gaiak
GaiaHizkuntzak ECTS   KredituakEspezialitateak / curriculum-ibilbideakEskolak emateko egoitzaModalitatea
Artea esta kontraesanea. Teoria eta praktikaren arteko loturaIngelesa3 --
Euskal Herriko Unibertsitatea ( Arte Ederren Fakultatea )
Ikasgelakoa
Artea ez da gaiGaztelania3 --
Euskal Herriko Unibertsitatea ( Arte Ederren Fakultatea )
Ikasgelakoa
Bat: Sormena garattzeko hezkuntza proiektuak. Bi: Marrazkian egindeko ikerketa trazaGaztelania3 --
Euskal Herriko Unibertsitatea ( Arte Ederren Fakultatea )
Ikasgelakoa
Elkarrekintza eta euskarri berriakGaztelania4 --
Euskal Herriko Unibertsitatea ( Arte Ederren Fakultatea )
Ikasgelakoa
Eredu piktoriko esperimentalakGaztelania6 --
Euskal Herriko Unibertsitatea ( Arte Ederren Fakultatea )
Ikasgelakoa
Eskulturak espazio publikoaren sorkuntzari eginiko ekarpenak. Praktika (eta taktika) artistikoak eta irudi-estrategiak hirianGaztelania4 --
Euskal Herriko Unibertsitatea ( Arte Ederren Fakultatea )
Ikasgelakoa
Espazioaren zeharkakotasuna garaiko eskultura-praktiketanGaztelania5 --
Euskal Herriko Unibertsitatea ( Arte Ederren Fakultatea )
Ikasgelakoa
Ikerketa diseinu grafikoanGaztelania3 --
Euskal Herriko Unibertsitatea ( Arte Ederren Fakultatea )
Ikasgelakoa
Irudiaren teknologiakGaztelania3 --
Euskal Herriko Unibertsitatea ( Arte Ederren Fakultatea )
Ikasgelakoa
Memoriaren itzulera. Lokartutako memoriarako bidaiaGaztelania3 --
Euskal Herriko Unibertsitatea ( Arte Ederren Fakultatea )
Ikasgelakoa
Mitoak eta erronkak garaiko praktika artistiko berrietanGaztelania5 --
Euskal Herriko Unibertsitatea ( Arte Ederren Fakultatea )
Ikasgelakoa
Pismodernitatearen amaieran hiriaren, paisaiaren eta komunitataren artearen ekoizpenaren fintzio eta erabilerari buruzko ariketa kritikoaGaztelania4 --
Euskal Herriko Unibertsitatea ( Arte Ederren Fakultatea )
Ikasgelakoa
Proiektu artistikoak garatzeko laguntza teorikoak eta baliabide praktikoakGaztelania5 --
Euskal Herriko Unibertsitatea ( Arte Ederren Fakultatea )
Ikasgelakoa
Safari ikonikoa pinturanGaztelania3 --
Euskal Herriko Unibertsitatea ( Arte Ederren Fakultatea )
Ikasgelakoa
Sortze-prozesuak. Diziplina aldaketarako hurbilketaGaztelania6 --
Euskal Herriko Unibertsitatea ( Arte Ederren Fakultatea )
Ikasgelakoa
Teknologiek artean eragindako aldaketak. Argazki-irudia paradigma teknologikoa gisa eta garaiko fenomeno artistikoetaraGaztelania3 --
Euskal Herriko Unibertsitatea ( Arte Ederren Fakultatea )
Ikasgelakoa

Master Amaierako Lana

Master Amaierako Lana
GaiaHizkuntzak ECTS   KredituakEspezialitateak / curriculum-ibilbideakEskolak emateko egoitzaModalitatea
Master amaierako lana12 --

XSLaren edukia

Metodologia

1. Saio teorikoakIkasgaiaz arduratutako irakasleak edo irakasle taldeak gai bat azaltzen die ikasleei ikus-entzunezko euskarriaz lagundurik. 2. Eztabaida mintegiakIkasgelan irakasleen eta ikasleen artean eztabaidatzea beharreko aldez aurretik proposatutako gaien inguruan.3. Ikerketa proposamenen ahozko azalpena Ikasleek beren lana azaltzen dute fisikoki edota ikus-entzunezko euskarriaz lagundurik. 4. Agiri eta arte objektuen erakusketa Ikasgelan egindako lanak aldi batez ikusgai jartzea 5. Ikerketa lanak egitera zuzendutako dokumentazioa diseinatu eta lantzea: paperezko edota formatu digitalezko autoedizioak.

Ebaluazioa

Master amaierako lanak gai artistiko baten ikuspegi originala eman beharko du. Horren garapenean metodologia erabili beharko da, zorrotz, ikerlan osoan zehar nahiz berori osatzen duten atalean. Ikerlan estetiko hau zuzentzen duen/duten tutoreak edo tutoreek emaitzak egokiak eta ikaslearentzako esperientzia aberasgarria izateaz arduratu beharko dute. Arreta berezia eskainiko zaie diskurtsoaren alderdi formalei, amaierako agiriaren irakurketa ulergarria, erakargarria eta sinesgarria izan dadin.Ikasleak bere jarduera artistikoa proiektatu ahal izango du lan horietan, baldin eta ikerketa gaiari behar bezala lotuta badago. Emaitzazko ereduak, egileen kezken arabera, honelakoak izan ahalko dira:1. Testu eta irudiez osatutako diskurtso teorikoaren bitartezko garapenak.2. Diskurtso teorikoa eta entsegu plastikoa bateratzen dituzten garapenak.Ikasleak bitan azaldu beharko du gainerako ikasleen aurrean bere lana nola doan: behin, Masterraren bigarren herenaren hasieran, eta hurrengoan, horren azken herenaren hasieran. Jendaurreko azalpen honekin ikaslearen komunikatzeko gaitasuna garatu eta bere lana bestelako ikuspegiekin alderatu nahi da. Gainera, Master amaierako lana jendaurrean azaltzeko esperientzia hartzeko balioko dute.

Master Amaierako Lana Investigación y Creación Arte

XSLaren edukia

programa-formativo-enlaces

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak