Programa
Eskola orduak toggle-navigation
Programa toggle-navigation
Nahitaezko gaiak
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Berehalako Hizkuntzaren jabetzea testiunguru elebakarretan eta elebiduetan | Ingelesa | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Letren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Bigarren Hizkuntzak Jabetzeko Ikerketa Metodoak | Ingelesa | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Letren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Bigarren Hizkuntzaren Jabetzearen Hastapenak | Ingelesa | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Letren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Bigarren hizkuntzaren soinu jabetzea | Ingelesa | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Letren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Esperimentuak diseinatzea, datu transkipzioa ata kodetzea | Ingelesa | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Letren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Fikzio sortzailearen itzulpena atzerriko hizkuntza gelan | Ingelesa | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Letren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Fonetikaren Jabetzea | Ingelesa | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Letren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Gai bereziak hizkuntzaren jabetzean | Ingelesa | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Letren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Hizkuntza anitzeko hezkuntza: Teoria eta ikerketa ikuspegiak | Ingelesa | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Letren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Hizkuntzaren Analisi Semantikoa eta Didaktikak | Ingelesa | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Letren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Hizkuntzen-gizarte -eta diskurtso-analisiak eta didaktikak | Ingelesa | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Letren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Ikasketa-Programaren Diseinuaren eta Hizkuntza-Irakaskuntzaren Hastapenak | Ingelesa | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Letren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Inferentzia estatistikoen metodoa | Ingelesa | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Letren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Morfosintaxiaren jabetzea | Ingelesa | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Letren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Motibazioa eta hiskuntza jarrerak hizkuntza anitzeko hezkuntza testuinguruetan | Ingelesa | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Letren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Pragmatikaren jabetzea | Ingelesa | 3 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Letren Fakultatea
)
| Ikasgelakoa |
Master Amaierako Lana
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Master amaierako lana | 12 | -- |
Metodologia
Ikasleak programa akademikoko gaiei buruz dakiena garatuko du, oinarrizko kontzeptuak aurkeztu eta azalduko diren saioen bitartez, hainbat metodologia erabilita: eskola magistralak, ikasgelako praktikak, estatistika praktikak, mintegiak, ahozko aurkezpenak eta txostenen elaborazioa, besteak beste. Ikasleak gaitasunak eskuratuko ditu esperimentuen diseinuan, datuen analisian eta kodeketan, eta lan esperimentalaren emaitzak interpretatzen lagunduko duten estatistikako programen erabileran. Gainera, programa akademikoaren arlo bakoitzean erabiltzen diren ikerketa tresna nagusien erabileren trebatuko dira.Ebaluazioa
Programa akademikoaren gai bakoitzean, ikaslearen ebaluazioa hainbat modutan egingo da, irakasleen irizpidearen arabera. Besteak beste, prozedura hauek erabiliko dira: asteko zereginak, ahozko aurkezpenak, nahitaez irakurri beharreko lanei buruzko iruzkinak, kontrol idatziak eskola magistraletan azaldutako alderdiei buruzko galderekin, eta ikerlan laburrak. Masterraren programa osatzeko, ikerketa lan bat egin eta defendatu beharko da (Master Amaierako Lana), irakasle baten zuzendaritzapean.- Kreditu kopurua ECTS : 12
- MALeko irakasleak