Programa
Eskola orduak toggle-navigation
Programa toggle-navigation
Nahitaezko gaiak
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Irakaskuntza birtuala | Gaztelania | 5 | -- | Bartzelonako Unibertsitate Autonomoa
(
Facultad de Filosofía y Letras
)
Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
)
| Birtuala |
Mintzaldien zikloa | Gaztelania | 5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
)
Universidad Internacional Menéndez y Pelayo
(
Universidad Internacional Menéndez y Pelayo
)
| Ikasgelakoa |
Hautazko gaiak
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Espainiako hirien historia | Gaztelania | 5 | -- | Euskal Herriko Unibertsitatea
(
Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea
)
Madrilgo Unibertsitate Konplutentsea
(
Facultad de Geografía e Historia
)
| Ikasgelakoa |
Master Amaierako Lana
Gaia | Hizkuntzak | ECTS Kredituak | Espezialitateak / curriculum-ibilbideak | Eskolak emateko egoitza | Modalitatea |
---|---|---|---|---|---|
Karrera-amaierako Proiektua | 20 | -- |
Metodologia
Masterrean ECTS kredituetan erabiltzen den irakaskuntza-metodologia aplikatzen da. Horrek aldaketa dakarkie irakaskuntza-ikaskuntzaren prozesuari eta emaitzen ebaluazioari. Metodologia honetako hiru alderdi azpimarratu behar dira:- IIrakaskuntza-sistema osoa irakaslearen eginkizunean baino gehiago, ikaslearen ikaskuntzan oinarrituko da. Ondorioz, ikasleak jarrera aktiboa izan beharko du hezkuntza-prozesuan. Horregatik, hain zuzen, ikasleek jabetu behar dute lan-erritmo bizia izan beharko dutela ikasturtearen hasieratik, eta haien arduraldiak etengabea izan behar duela.- Irakaskuntzak helburutzat du historia garaikideko ikerketan aplikatutako gaitasunetan eta trebetasunetan prestatzea. - Ikasleak ikasgelan parte-hartze esanguratsua izango duela espero da. Ikaslearen lana ikasgela barruan nahiz kanpoan egingo da. Aurrez aurreko saio bakoitzak aldez aurreko lan bat eskatuko dio ikasleari, eta, ondorioz, aurkezpenak egiteko eta eztabaidatzeko jarrera izan beharko du.Ebaluazioa
Masterrak kalifikazio global bakarra izango du, eta honako zenbakizko adierazpen hau izango du: gutxiegi (0-4,9), nahiko (5-6,9), oso ongi (7-8,9) eta bikain (9-10). Ikaslea kalifikazio horretara iritsiko da ikasturtean lortutako notak batuz, kredituen kopuruak haztatuta, honako formula honen arabera:(CI x 0,1) + (C1 x 0,05) + (C2 x 0,05) + (C3 x 0,05) + (C4 x 0,05) + (C5 x 0,05) + (C6 x 0,05) + (CV x 0,2)CI: I. moduluaren kalifikazioa (I. moduluaren kalifikazioa honako hauen batura izango da: UD1, UD2, UD3 eta UD4; hurrenez hurren 0,1, 0,1, 0,3 eta 0,5 balioek haztatuta. Unitate Didaktiko bakoitzaren ebaluazioari buruz, ikus sarean dagoen irakaskuntzaren orria.)* C1: 1 ikastaroaren kalifikazioa* C2: 2 ikastaroaren kalifikazioa* C3: 3 ikastaroaren kalifikazioa* C4: 4 ikastaroaren kalifikazioa* C5: 5 ikastaroaren kalifikazioa* C6: 6 ikastaroaren kalifikazioa* CV: ikerketa-memoriaren kalifikazioa- Kreditu kopurua ECTS : 20
- MALeko irakasleak