Aro Garaikideari lotutako joera historiografikoen eta ikuspegi metodologikoen gaineko ezagutza sakona erakustea.
Autoikaskuntzako gaitasuna: ikasleak gaitasunak edukitzea, Historia Garikidearen ezagutzan sakontzen jarraitu ahal izateko.
Ezagutza zientifikoak sortzeko eta erabiltzeko gaitasuna.
Historia Garaikidearen adarretako (ekonomia, gizartea, politika, kultura) gaur egungo ikerketa ildo nagusiak ezagutzea.
Historia Garaikidearen ezagutzak eta metodokoak menderatzea, doktoregoko ikasketetan jarraitu ahal izateko.
Historia Garaikidearen prozesuen eta arazoen gaineko arrazoibide kritikoa egiteko eta horiek aztertzeko, laburbiltzeko eta interpretatzeko gaitasuna: ikasleak gai izatea ezagutzak barneratzeko eta eskura duten informaziotik abiatuta proposizioak adierazteko.
Historia Garaikideari lotutako Gizarte Zientzien berezko ikuspegiak eskuratzea.
Ikasleak gai izatea dokumentu historikoak modu egokian irakurtzeko, laburtzeko edo transkribatzeko eta aztertzeko.
Kalitatea eta etengabeko hobekuntza eskuratzeko motibazioa, bikaintasun emaitzak lortzeari begira.
Komunikazio gaitasunak: ikasleak gai izatea beren ezagutzak eta argudio zientifikoak publiko espezializatuari eta ez-espezializatuari ahoz nahiz idatziz komunikatzeko, modu argi eta antolatuan.
Komunikazioaren teknologia berriak erabiltzeko gaitasuna, Masterraren irakaskuntza edukiak (teorikoak eta praktikoak) ikasteko, ulertzeko eta barneratzeko, baita informazio garrantzitsua eskuratzeko ere.
Prestakuntza espezializatua eskuratzea, Historia Garaikidearen arloen ezagutzan.
Saiakera edo sintesi historiografikoak eta ikerlanak idaztea, komunikazio zientifikoaren berezko hizkuntza eta arauak erabilita.