Banner_Presentación Convocatorias UPVEHU Bizkaia Aretoa_2017
Plan de Recuperación Transformación y Resiliencia- Fondos MRR
Deialdi gaurkotuak
-
PRESTAKUNTZA BIDEAN DAUDEN IKERTZAILEAK UPV/EHUn KONTRATATZEKO 2024ko DEIALDIA (URRIKOA), IKERTALDE/IKERKETA PROIEKTU BATEN BALIABIDE PROPIOEKIN FINANTZATURIK
Aurkezteko epea itxita: 2024/10/11 - 2024/10/18 2024/10/17: Deialdian akatsen zuzenketa. 2024/10/11: Deialdia argitaratu da
-
UPV/EHUn IKERTZAILEAK PRESTATZEKO KONTRATAZIO DEIALDIA (2024)
Izapide irekia 2024/10/17. Akatsen zuzenketa. Mod I eta II. 2024/10/15. Onartutako eta baztertutako eskabideen behin-behineko zerrendarena akatsen zuzenketa.
-
Ramón Areces Fundazioa: Bizitza eta Materiaren Zientzetan 2024, Gizarte Zientzetan 2024, Humanitateetan 2024 doktoratu aurreko laguntzen deialdia
Aurkezteko epea itxita (Eskabideak egiteko amaierako data: 2024/10/18)
-
Eusko Jaurlaritzako doktoretza aurreko kontratudunentzako mugikortasun laguntzak [EGONLABUR] 2025
Aurkezteko epea zabalik: 2024/10/12 - 2024/11/11 Deialdia argitaratu da
-
PRESTAKUNTZA BIDEAN DAUDEN IKERTZAILEAK UPV/EHUn KONTRATATZEKO 2024ko DEIALDIA, IKERTALDE/IKERKETA PROIEKTU BATEN BALIABIDE PROPIOEKIN FINANTZATURIK
Izapide irekirik gabe (Eskaerak aurkezteko epea: 2024/05/24 - 2024/06/25) 2024/07/19: Emandako dirulaguntzen behin betiko ebazpena. 2024/06/27: 2. Fasean onartutako eta baztertutako eskaeren behin betiko zerrenda zuzenduta. 2024/06/25: 2. Fasean onartutako eta baztertutako eskaeren behin betiko zerrenda. 2024/06/17: 2. Fasean onartutako eta baztertutako eskaeren behin behineko zerrenda. 2024/06/05: Zuzenketak Finantzaketarako proposatutako proiektuen zerrendan eta onartutako eta baztertutako eskaeren behin betiko zerrendan. 2024/05/24 2024/06/10: II Fasea : Eskariak aurkezteko epea 2024/05/23: 2. Fasea. Finantzaketarako proposatutako proiektuen zerrenda 2024/05/22: Onartutako eta baztertutako eskaeren behin betiko zerrenda. 2024/05/14: Onartutako eta Baztertutako eskaeren behin behineko zerrenda 2024/04/23 2024/04/07: I Fasea : Eskariak aurkezteko epea 2024/04/22: Deialdia argitaratu da
Albisteak
SGIker zerbitzuak "La Internacionalización de la Universidad: Asunto de Desarrollo Estratégico y Diferenciación Institucional" Nazioarteko III. Mintegian (2017ko maiatzak 17-19) izan dira Bartzelonan (2017/05/26)
Lehenengo argitaratze data: 2017/05/26
Maria José Rodríguez eta Fátima Pastor, UPV/EHUko Ikerkuntza Zerbitzu Orokorretako (SGIker) Zientziometria Unitatekoak, "Internacionalización de la Universidad: Asunto de Desarrollo Estratégico y Diferenciación Institucional" Nazioarteko III. Mintegian izan dira, Catalunyako Unibertsitate Politeknikoak (UPC) antolatutakoan 2017ko maiatzaren 17, 18 eta 19an, UPCren Bide, Ubide eta Portuetako Ingeniarien Goi Mailako Eskola Teknikoan, Bartzelonan.
Espainiako, Europako eta Amerikako unibertsitateetako ordezkariek parte hartu duten foro horretan azpimarratu denez, gaur egun unibertsitateen aukera estrategiko saihestezina da internazionalizazioa euren zereginei dagozkien jarduerak betetzean bikaintasuna bermatzeko, besteren artean, prestakuntzan, ezagutzaren sorkuntzan eta ezagutza horren zerbitzu eta aplikazioan txertatzen diren gizarteetan.
Hiru egunetan zehar hainbat hizlarik parte hartu dute erakunde eta unibertsitate hauek ordezkatuz: Catalunyako Unibertsitate Politeknikoa, Boston College, Herbehereetako Akreditazio Agentzia (NVAO), Catalunyako Kalitate Agentzia (AQU/ENQA), Unibertsitate arteko Garapen Zentroa (CINDA), eta Kolonbiako Javeriana Unibertsitate Pontifikoa eta Argentinako Quilmeseko Unibertsitate Nazionala. Bertan, internazionalizazioaren asmoa nabarmendu dute irakaskuntzaren eta ikerkuntzaren kalitatea hobetzeko helburuz, non unibertsitateko estamentu guztiak sartu behar diren barnean.
Mugikortasunean soilik gauzatzetik harago, unibertsitateen inguruneetan gaur egun burutzen ari diren ekintza desberdinak azaldu dituzte (internazionalizazioa etxean, global studies, incoming ikasleak, summer school eta abar), curriculuma internazionalizatzea helburu hartuta gero eta interkulturalagoa, globalagoa eta interkonektatuagoa den mundu batean moldatzeko gai izango diren profesionalen eta herritarren prestakuntzan laguntzeko.