Eduki publikatzailea

How to Write An FP7 Marie Curie Proposal (Bilbo, 2013/03/21) Jardunaldia

2013ko Martxoaren 21an, Bilboko Ingenieritza Eskolan "How to Write An FP7 Marie Curie Proposal" jardunaldia ospatuko da

Lehenengo argitaratze data: 2013/02/22

7PM-ren Marie Curie akzioak mugikortasuna eta karrera-garapena dute helburu. Parte-hartzaileak akzioen karakteristikak, finantziazio-eskemak eta proposamenen prestakuntzari buruz informazio praktikoa jasoko dute.

Jardunaldia bukatu ondoren, arratsaldez, taldeka (5 pertsonak) erdi-orduko lau mentoring sesioak burutuko dira proposamen bat prestatzen ari direnentzako (aurretik erreserbatu beharra dago).

Hurrengo Marie Curie deialdiak (IEF, IIF, IOF) martxoak 14 irekiko dira eta abuztuak 14 itxiko dira.

• Antolatzailea: UPV/EHUko Ikerketa Errektoreordetzako Europako Programa Saila.
  • Trebatzailea: Catherine Halbert PhD, Irlandako Halbert Research (www.halbertresearch.com) aholkularitzako Direktorea.
  • Nori zuzenduta: UPV/EHUko ikertzaile eta irakasleak.
  • Ikastaroaren hizkuntza: Ingelesa.
  • Data eta lekua: 2013ko martxoak 21, 8:45 – 13:15, Bilboko Ingeniaritza Goi Eskola Nagusia (Gradu-Gela)
  • Izen-ematea: 2013ko Martxoak 11
  • Atxikitako informazioa: Ikastaroaren programa.
  • Erregistroa: inprimakia bete eta emailez bidali
  • Mentoring Sesioak: sesio hauetan parte-hartzearen konfirmazioa jasoko dutenei "One-page Proposal" bidaltzeko aukera emango zaie.