Eduki publikatzailea

Klimagune Workshop 2013

Aukerak, Erronkak eta Oztopoak Iraunkortasunerako Trantzizioetan Klima Aldaketaren Testuinguruan

Lehenengo argitaratze data: 2013/11/04

Ekimenaren Helburua
Ezagutza, proiektuak eta garapenak partekatzea aurrerapen zientifikoen mailan, betiere arlo horretan diharduten ikerketa-talde eta erakunde ezberdinen arteko sinergietan eta elkarlanean oinarrituta.
Edizio honen helburua da ekonomia-, ingurumen-, gizarte- eta teknologia- bilakaerari aurre egitea trantzizio iraunkorrez baliatuta herri, estatu eta mundo mailan.

Ekimena
Ekitaldiak osoko bilkura bat eta hiru mahai-inguru izango ditu: (1) Hiriko azpiegiturak, eremu naturalak zein eraikitakoak barne, (2) Landa-ingurunea, Elikadura eta Nekazaritza eta (3) Energia.
Osoko bilkuran izen handiko nazioarteko bi hizlari izango dira, Daniel Innerarity katedraduna eta Vanesa Castan Broto irakasle doktorea.

Proposamenak aurkezteko epea: 2013ko azaroaren 11